V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:On joo, mä mietin että miten on mahdollista...
Alkuperäinen kirjoittaja minnie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä 7 lasta 6kk-1½v ikäeroilla. Ei kuuluta mihinkään uskontoon (sitä kysytään usein). Halusimme vain ison perheen nopeasti, lapsirakkaita kun olemme, alettiin ekaa odottaan kun oltiin tunnettu 3kk. Biologinen kello ei tullut vastaan, mä oon nyt 30v ja mies 34v. Eikai lapset koskaan "helppoja" ole, vaativat aikaa, huomioita yms. Vieläkin sais muutama lapsi tullaEipä ole juurikaan tukijoukkoja, asutaan etelässä ja suvut lapissa. Yks naapurintyttö (22v) käy joskus auttamassa jos meillä on menoja. Ei ole vahinkoja vaan haluttuja. Onko se vaikea ymmärtää ettei kaikkien elämä tarvitse samanlaista olla.
6 kk ikäero on jo aika pieni.
No juu-u, melko pieni tuo 6kk ikäero ???????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja minnie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä 7 lasta 6kk-1½v ikäeroilla. Ei kuuluta mihinkään uskontoon (sitä kysytään usein). Halusimme vain ison perheen nopeasti, lapsirakkaita kun olemme, alettiin ekaa odottaan kun oltiin tunnettu 3kk. Biologinen kello ei tullut vastaan, mä oon nyt 30v ja mies 34v. Eikai lapset koskaan "helppoja" ole, vaativat aikaa, huomioita yms. Vieläkin sais muutama lapsi tullaEipä ole juurikaan tukijoukkoja, asutaan etelässä ja suvut lapissa. Yks naapurintyttö (22v) käy joskus auttamassa jos meillä on menoja. Ei ole vahinkoja vaan haluttuja. Onko se vaikea ymmärtää ettei kaikkien elämä tarvitse samanlaista olla.
6 kk ikäero on jo aika pieni.
No juu-u, melko pieni tuo 6kk ikäero ???????
Miten tää voi olla mahdollista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa ihmettelen, niin monta ihmisrauniota 3 pienen lapsen vanhempaa tuntevana. Lapsetkin ovat ihan häiriintyneitä, kun ei heille ole jäänyt aikaa ja jaksamista. Pakolliset hoitamiset hoidettu minimisuorituksena, mutta leikki, lukeminen yms. jääneet kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä ihme saa vanhemmat HALUAMAAN lapsia pienellä ikäerolla?
Onko vanhempi lapsi ollut niin helppo tapaus = nukkunut yönsä hyvin, että vanhemmilla on jaksamista taas uuden vauvan kanssa vai?
Onko paljon tukijoukkoja, isovanhempia hoitoapuna?
Vai hoidatteko pääasiassa kaksisteen?
Tikittääkö biologinen kello?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa ihmettelen, niin monta ihmisrauniota 3 pienen lapsen vanhempaa tuntevana. Lapsetkin ovat ihan häiriintyneitä, kun ei heille ole jäänyt aikaa ja jaksamista. Pakolliset hoitamiset hoidettu minimisuorituksena, mutta leikki, lukeminen yms. jääneet kokonaan.
Oho! Ei kolmen lapsen täydellinen hoito ole vaikeaa, kyllä siihen pitää äidillä olla aikaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mielestä pieni ikäero on se, jos vanhempi lapsi on 2 v 6 kk tai nuorempi.
Mikä ihme saa vanhemmat HALUAMAAN lapsia pienellä ikäerolla?
Onko vanhempi lapsi ollut niin helppo tapaus = nukkunut yönsä hyvin, että vanhemmilla on jaksamista taas uuden vauvan kanssa vai?
Onko paljon tukijoukkoja, isovanhempia hoitoapuna?
Vai hoidatteko pääasiassa kaksisteen?
Tikittääkö biologinen kello?
Itse en siis ymmärrä miksi oikein halutaan pienellä ikäerolla. Eri asia, jos käy vahinko, mutta sitä en tajua, että tekemällä tehdään. Kertokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja g:2. lapsille on enemmän seuraa toisistaan kun ovat suht samanikäisiä. itselläni ja veljelläni on 2v ikäeroa ja leikimme paljon yhdessä, miehelläni ja hänen siskollaan 7v ja mies on sanonut että eivät juuri ikinä ole leikkineet yhdessä...