V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Totuus on etta meikattu ja huoliteltu nainen saa parempaa kohtelua kuin meikkaamaton.
KENELTÄ?
Esim. työpaikalla. Tehty tutkimuksiakin aiheesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Totuus on etta meikattu ja huoliteltu nainen saa parempaa kohtelua kuin meikkaamaton.
KENELTÄ?
KENELTÄ?
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Totuus on etta meikattu ja huoliteltu nainen saa parempaa kohtelua kuin meikkaamaton.
KENELTÄ?
Juuri tyopaikalla, liikkeissa, joka paikassa. Ainakin itse kiinnitan aina positiivista huomiota hyvin meikattuun naiseen. Jos meikkia ei ole, ajattelen mielessani etta eiko tuo nyt voinnut 5 min. kayttaa ulkonakonsa kohentamiseen.
Ihmiset nakevat mielellaan kaunista ymparilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Totuus on etta meikattu ja huoliteltu nainen saa parempaa kohtelua kuin meikkaamaton.
KENELTÄ?
Juuri tyopaikalla, liikkeissa, joka paikassa. Ainakin itse kiinnitan aina positiivista huomiota hyvin meikattuun naiseen. Jos meikkia ei ole, ajattelen mielessani etta eiko tuo nyt voinnut 5 min. kayttaa ulkonakonsa kohentamiseen.
Ihmiset nakevat mielellaan kaunista ymparilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vähän riippuu työpaikoista. Ei siisteys ja sievyys todellakaan ole meikistä kiinni vaan kokonaisuudesta. Miten te jotkut ihmiset voitte ollakin niin pöllöjä et luulette että vain se meikki on joku taikasana. Mä näen niin usein niin törkeän rumasti ja taidottomasti meikattuja pissiksiä (myös aikuisia) et ne olis tuhat kertaa söpömpiä ilman sitä pakkelikerrosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vähän riippuu työpaikoista. Ei siisteys ja sievyys todellakaan ole meikistä kiinni vaan kokonaisuudesta. Miten te jotkut ihmiset voitte ollakin niin pöllöjä et luulette että vain se meikki on joku taikasana. Mä näen niin usein niin törkeän rumasti ja taidottomasti meikattuja pissiksiä (myös aikuisia) et ne olis tuhat kertaa söpömpiä ilman sitä pakkelikerrosta.
Tietenkin riippuu työpaikasta. Esim. meikitöntä lentoemäntää, stokkan myyjää tai matkatoimiston virkailijaa ei kyllä hyvällä silmällä katsottaisi. Huoliteltu voi olla ilman meikkiäkin (jos on hyvä iho, toisin kuin minulla), mutta joissain paikoissa meikkiä on pakko olla.
Kuka täällä on ollut niin pöllö, että luulee meikin olevan joku taikasana? Totta kai meikattu voi näyttää "rumalta", jos ei meikkaaminen ole hallussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vähän riippuu työpaikoista. Ei siisteys ja sievyys todellakaan ole meikistä kiinni vaan kokonaisuudesta. Miten te jotkut ihmiset voitte ollakin niin pöllöjä et luulette että vain se meikki on joku taikasana. Mä näen niin usein niin törkeän rumasti ja taidottomasti meikattuja pissiksiä (myös aikuisia) et ne olis tuhat kertaa söpömpiä ilman sitä pakkelikerrosta.
Tietenkin riippuu työpaikasta. Esim. meikitöntä lentoemäntää, stokkan myyjää tai matkatoimiston virkailijaa ei kyllä hyvällä silmällä katsottaisi. Huoliteltu voi olla ilman meikkiäkin (jos on hyvä iho, toisin kuin minulla), mutta joissain paikoissa meikkiä on pakko olla.
Kuka täällä on ollut niin pöllö, että luulee meikin olevan joku taikasana? Totta kai meikattu voi näyttää "rumalta", jos ei meikkaaminen ole hallussa.
Reps oikeesti noille sun ammattiesimerkeille. Arvasin et sä mietit just jotain myyjiä. Herää oikeaan maailmaan, hehe, ei pahalla mut huvittaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NOUUUUU :Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vähän riippuu työpaikoista. Ei siisteys ja sievyys todellakaan ole meikistä kiinni vaan kokonaisuudesta. Miten te jotkut ihmiset voitte ollakin niin pöllöjä et luulette että vain se meikki on joku taikasana. Mä näen niin usein niin törkeän rumasti ja taidottomasti meikattuja pissiksiä (myös aikuisia) et ne olis tuhat kertaa söpömpiä ilman sitä pakkelikerrosta.
Reps oikeesti noille sun ammattiesimerkeille. Arvasin et sä mietit just jotain myyjiä. Herää oikeaan maailmaan, hehe, ei pahalla mut huvittaa.![]()
Eikö myyjä, virkailija tai lentoemo olekkaan oikeaa mailmaaitku.
Alkuperäinen kirjoittaja silti huoliteltu:huahahaaa... Naurattaa, kun moni täälä kehuu, että ei mene. kuin 10 minuuttia meikkaamiseen. Mä olen tienpäällä 15 min. heräämisen jälkeen, eli joutuisin heräämään lähes puolet aikaisemmin, jos meikkaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja silti huoliteltu:huahahaaa... Naurattaa, kun moni täälä kehuu, että ei mene. kuin 10 minuuttia meikkaamiseen. Mä olen tienpäällä 15 min. heräämisen jälkeen, eli joutuisin heräämään lähes puolet aikaisemmin, jos meikkaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vähän riippuu työpaikoista. Ei siisteys ja sievyys todellakaan ole meikistä kiinni vaan kokonaisuudesta. Miten te jotkut ihmiset voitte ollakin niin pöllöjä et luulette että vain se meikki on joku taikasana. Mä näen niin usein niin törkeän rumasti ja taidottomasti meikattuja pissiksiä (myös aikuisia) et ne olis tuhat kertaa söpömpiä ilman sitä pakkelikerrosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon alla:mä en jaksa enää meikata yksinkertasesti siksi, ettei se naama näytä sen paremmalta oli siinä meikkiä tai ei.
No varmasti nayttaa! Jos ei nayta, niin olen 100% varma ettet osaa meikata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vähän riippuu työpaikoista. Ei siisteys ja sievyys todellakaan ole meikistä kiinni vaan kokonaisuudesta. Miten te jotkut ihmiset voitte ollakin niin pöllöjä et luulette että vain se meikki on joku taikasana. Mä näen niin usein niin törkeän rumasti ja taidottomasti meikattuja pissiksiä (myös aikuisia) et ne olis tuhat kertaa söpömpiä ilman sitä pakkelikerrosta.
Mitä ihmettä sä oikein selität?"Herää oikeaan maailmaan"
Eivätkö nuo mielestäsi ole oikeita ammatteja?
En todellakaan ymmärrä mikä sinua huvittaa. Se nyt vaan on fakta, että joissakin ammateissa meikki kuuluu asiaan, huvittakoon se sinua miten paljon tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Vähän riippuu työpaikoista. Ei siisteys ja sievyys todellakaan ole meikistä kiinni vaan kokonaisuudesta. Miten te jotkut ihmiset voitte ollakin niin pöllöjä et luulette että vain se meikki on joku taikasana. Mä näen niin usein niin törkeän rumasti ja taidottomasti meikattuja pissiksiä (myös aikuisia) et ne olis tuhat kertaa söpömpiä ilman sitä pakkelikerrosta.
Mitä ihmettä sä oikein selität?"Herää oikeaan maailmaan"
En todellakaan ymmärrä mikä sinua huvittaa. Se nyt vaan on fakta, että joissakin ammateissa meikki kuuluu asiaan, huvittakoon se sinua miten paljon tahansa.
Enpä ole tavannut vielä ammattia jossa olisi pakko meikata..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä ihmettä sä oikein selität?"Herää oikeaan maailmaan"