B
Beep
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lisäys: Mulla on kaikenlisäksi silmät jotenkin sillä tavalla hassusti päässä, että en näe omaa naamaani.
Nyt tipahti!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lisäys: Mulla on kaikenlisäksi silmät jotenkin sillä tavalla hassusti päässä, että en näe omaa naamaani.
Mä en ole vielä sellaista huomannut.Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Totuus on etta meikattu ja huoliteltu nainen saa parempaa kohtelua kuin meikkaamaton.
Höh, mitä sä tipahtelet :/ Siis mulle olisi toki hyötyä siitä, että en näyttäisi rumalta ja kulahtaneelta, jos mulla olisi silmät sillä tavalla päässä, että joutuisin rumaa ja kulahtanutta naamaani päivät pitkät katselemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Nyt tipahti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Yhdessä työpaikass pomo sanoi ihan nätisti jossain palaverissa, että voisihan sitä ihmiset peiliiniin katsoa kun aamulla töihin lähtee. Jatkoi vielä, että kyllä se on asiakkaiden arvostusta, jos viitsii itseään hieman ehostaa, kun töihin tulee. Minusta tuo on kyllä totta.
Ei sitä pakkelia tarvitse kilokaupalla naamassa olla, mutta kyllä hyvin ehostettu on siistimmän näköinen kuin ei meikattu.
Eli siis meikkaan joka päivä, vaikka kauppaan meniessä. Ja ei minun elämänarvot ole meikkipussissa, enkä lukeudu kovinkaan pinnallisiin, vaikka ulkonäöstäni pidän huolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en ole vielä sellaista huomannut.Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Totuus on etta meikattu ja huoliteltu nainen saa parempaa kohtelua kuin meikkaamaton.
Mä en luonnollisestikaan koskaan käy Stockan meikkiosastolla. Koska mitäs ihmettä mä siellä tekisin, kun en kerran meikkaa? Tanssisin rivitansseja? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:En mäkään muualla, paitsi Stockkalla meikkiosastolla. Mut se onkin ainut paikka! Varmaan siitä "asenteellisuus".![]()
Huomenna on aivan pakko kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Esim. työpaikalla. Tehty tutkimuksiakin aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Minä meikkaan joka päivä, siis vaikka istuisin koko päivän kotona verkkareissa. Se tulee niin luonnostaan jo, jos jää meikkaamatta niin on sellanen nuhjunen olo koko päivän.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:Jännä, että tällaisesta makuasiasta saadaan näin pitkä väittelyketju. Toiset tykkää meikata ja meikkaa, joku syy heillä siihen on, toiset taas ei meikkaa ja heilläkin on siihen syynsä. Itse meikkaan enkä ymmärrä miksi jotkut ei meikkaa, mut so what en tuomitse heitä tai ala heitä haukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en luonnollisestikaan koskaan käy Stockan meikkiosastolla. Koska mitäs ihmettä mä siellä tekisin, kun en kerran meikkaa? Tanssisin rivitansseja? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:En mäkään muualla, paitsi Stockkalla meikkiosastolla. Mut se onkin ainut paikka! Varmaan siitä "asenteellisuus".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä alan meikkaamaan heti, jos joku kertoo, mitä konkreettista hyötyä siitä meikkaamisesta mulle on.
Alkuperäinen kirjoittaja intro:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä alan meikkaamaan heti, jos joku kertoo, mitä konkreettista hyötyä siitä meikkaamisesta mulle on.
no, vaikkapa tunnet itsesi kauniiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja intro:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä alan meikkaamaan heti, jos joku kertoo, mitä konkreettista hyötyä siitä meikkaamisesta mulle on.
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Minä meikkaan joka päivä, siis vaikka istuisin koko päivän kotona verkkareissa. Se tulee niin luonnostaan jo, jos jää meikkaamatta niin on sellanen nuhjunen olo koko päivän.
Täällä sama juttu, tavaks jääny eikä osaa olla oikein enää ilman![]()
No nuorena mäkin olen käynyt. Mutta ei mulla ainakaan ole muistikuvaa, että olisin sieltä koskaan saanut sen paremmin huonoa kuin erityisen hyvääkään kohtelua. Mun mielestä kohtelu oli aina samanlaista. Ja silloin nuorena kävin siellä välillä meikattuna ja välillä meikkaamattomana.Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Mulla taas luonnollisesti on ollut nuoruus, joka oli hieman erilainen kun tämä aikuisuus, ja silloin tuli käytyä Stockkankin meikkiosastolla kuten muissakin paikoissa, esim. Lontoon M.A.C:issa aikoinaan, eli niinkin trenditietoinen mä olen joskus ollut. Haha...
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:Jännä, että tällaisesta makuasiasta saadaan näin pitkä väittelyketju. Toiset tykkää meikata ja meikkaa, joku syy heillä siihen on, toiset taas ei meikkaa ja heilläkin on siihen syynsä. Itse meikkaan enkä ymmärrä miksi jotkut ei meikkaa, mut so what en tuomitse heitä tai ala heitä haukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja intro:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä alan meikkaamaan heti, jos joku kertoo, mitä konkreettista hyötyä siitä meikkaamisesta mulle on.
Hehe, ja sulle kuten muillekaan ei ilmeisesti mene tajuntaan että kaikille se ei ole niin tärkeää sitä "tuntea" (eli meikata) joka päivä tai koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja intro:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja intro:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä alan meikkaamaan heti, jos joku kertoo, mitä konkreettista hyötyä siitä meikkaamisesta mulle on.
Hehe, ja sulle kuten muillekaan ei ilmeisesti mene tajuntaan että kaikille se ei ole niin tärkeää sitä "tuntea" (eli meikata) joka päivä tai koskaan.
anteeks???? Mä vastasin keittiönoidan viestiin, mikäs sua alkoi siinä riivata?
Ai minäkö? Joo, en tee itselleni epämieluisia asioita ellei mun ole joko pakko tai siitä on mulle jotain konkreettista hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja intro:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä alan meikkaamaan heti, jos joku kertoo, mitä konkreettista hyötyä siitä meikkaamisesta mulle on.
Teetkö muitakin asioita vain siksi, että niistä on sinulle konkreettista hyötyä?
Alkuperäinen kirjoittaja qq:Alkuperäinen kirjoittaja intro:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä alan meikkaamaan heti, jos joku kertoo, mitä konkreettista hyötyä siitä meikkaamisesta mulle on.
Eiks se oo vähän huijausta, kun se maski sitten iltasin (tai joskus) pestään pois ja kauhea "rumuus" pääsee valloilleen? Iik, ihmisen naama. voi kun kamalaa. Luonnollinen on pahuutta. Ettehän käytä nahkavöitä tai syö lihaa?
Mä tunnen itseni kauniiksi ilmankin mitään paskoja![]()