Alkuperäinen kirjoittaja jybis:.muutaman kerran viikossa muutaman tunnin kerrallaan.onkohans emmosia päikkyjä joihin voi viedä noin?
Yksityiset päiväkodit ainakin, mutta maksu on sitten isompi kuin kunnallisessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:.muutaman kerran viikossa muutaman tunnin kerrallaan.onkohans emmosia päikkyjä joihin voi viedä noin?
Alkuperäinen kirjoittaja HelluR:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelluR:Alkuperäinen kirjoittaja t:osa aikanen tästä syystä:Alkuperäinen kirjoittaja HelluR:Ei kai nyt kukaan täysjärkinen irtisanoudu töistä, jos ei toista ole vielä tiedossa!
typerää ajella vain itseään
En mä kyllä tajua, et miten voit olla sen takia osa-aikaisena? Eikös niille ole yleensä määräaikaiset sijaiset tekemässä saman työn, mitä perhevapaalla olevakin koko sen ajan, mitä on ilmoittanut olevansa pois töistä. Meilläpäin ainakin on.
Melko lapsellista ajatella, että jokainen EI ensin ajattelisi sitä omaa napaansa. Miksi ihmeessä jonkun hoitovapaalla olevan pitäs ajatella, että voi voi mitenkähän se mun sijainen jaksaa ??
Sanos muuta. Mutta niin käskikin se hoitovapaan sijainen ajatella. Ehkä munkin pitäisi sijaiselleni avokätisesti antaa se paikka kokonaan, kun kotona aion vielä olla. Ei mun töistä niin väliä, mut ettei sijaiselle tule paha mieli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja HelluR:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelluR:Alkuperäinen kirjoittaja t:osa aikanen tästä syystä:Alkuperäinen kirjoittaja HelluR:Ei kai nyt kukaan täysjärkinen irtisanoudu töistä, jos ei toista ole vielä tiedossa!
typerää ajella vain itseään
En mä kyllä tajua, et miten voit olla sen takia osa-aikaisena? Eikös niille ole yleensä määräaikaiset sijaiset tekemässä saman työn, mitä perhevapaalla olevakin koko sen ajan, mitä on ilmoittanut olevansa pois töistä. Meilläpäin ainakin on.
Melko lapsellista ajatella, että jokainen EI ensin ajattelisi sitä omaa napaansa. Miksi ihmeessä jonkun hoitovapaalla olevan pitäs ajatella, että voi voi mitenkähän se mun sijainen jaksaa ??
Sanos muuta. Mutta niin käskikin se hoitovapaan sijainen ajatella. Ehkä munkin pitäisi sijaiselleni avokätisesti antaa se paikka kokonaan, kun kotona aion vielä olla. Ei mun töistä niin väliä, mut ettei sijaiselle tule paha mieli![]()
onhan se kiva olla vakipaikassa kuin osa aikasessa miettien onko töitä vai ei.helppohan se on kotisohvalla maata vieden toisten vaipaikat!
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:Lapsetkin olis onnellisempia kun vanhemmat ihan heidän takiaan möis kodin ja auton pois...että saatais olla ihan kotona vaan. Tehtäis semmonen valinta :saint:
Entäs ne isommat sisarukset, joiden farkut käyvät pieneksi ja jotka mielellään menisivät joskus elokuviin? Voivat varmaan käyttää iskän vanhoja housuja ja katsoa pikkukakkosta sisaruksien kanssa.
Joillakin varmasti tuo pakko on, en edes halua kuvitella tilannetta vaikkapa pääkaupunkiseudulla... :/Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:Sitä tarkoitin että jos on talo ja auto (asuinpaikan/elämäntilanteen vuoksi jopa hyi!hyi! kaksi) niin ei se ole niin yksinkertaista tehdä semmoisia valintoja että voi jäädä 3v kotiin hoitamaan pikkuriikkisiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:.muutaman kerran viikossa muutaman tunnin kerrallaan.onkohans emmosia päikkyjä joihin voi viedä noin?
Yksityiset päiväkodit ainakin, mutta maksu on sitten isompi kuin kunnallisessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:Lapsetkin olis onnellisempia kun vanhemmat ihan heidän takiaan möis kodin ja auton pois...että saatais olla ihan kotona vaan. Tehtäis semmonen valinta :saint:
Entäs ne isommat sisarukset, joiden farkut käyvät pieneksi ja jotka mielellään menisivät joskus elokuviin? Voivat varmaan käyttää iskän vanhoja housuja ja katsoa pikkukakkosta sisaruksien kanssa.