M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Tiedon ja itsekurin puutetta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sitten lopulta heidät leikataan yhteiskunnan kustannuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä 158 cm / 100 kiloa. Ja helposti olen tähän kuntoon "päässyt" Ei se tarkoita sitä, että syö koko ajan valtavia määriä, kyllä se riittää kun joka päivä vetää herkkuja ja muutaman kerran viikossa iltapalaksi kaiken muun lisäksi pizzaa tms
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä 158 cm / 100 kiloa. Ja helposti olen tähän kuntoon "päässyt" Ei se tarkoita sitä, että syö koko ajan valtavia määriä, kyllä se riittää kun joka päivä vetää herkkuja ja muutaman kerran viikossa iltapalaksi kaiken muun lisäksi pizzaa tms
varmasti tohon joo--mut pistä tohon vielä 80kg lisää :/ sitä tässä haetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Fu*k the fitness:Mistä näitä pinnallisia muovi-idiootteja sikiää??
Tajuaako kukaan läskejä inhoava, ettei se lihavuus ole läheskään aina oma valinta, vaan taustalla on esim. perintötekijät taikka sairaus....
Mieluummin lihava ja aito ihminen, kuin laiha , täynnä itseään oleva feikki, joka ei osaa kunnioittaa kanssaihmisiä muuten,kuin ulkonäön perusteella..
Älkää ihmetelkö siinä vaiheessa,kun lapsellanne todetaan anoreksia 11-vuotiaana, että mites tässä näin pääsi käymään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Mä tiedän yhden naisen, en tosin tiedä onko elossakaan enää...
Hän oli niin lihava, että autolla ajaessa, ei kunnolla mahtunut kääntämään rattia, niinpä jossakin parkkipaikalla ajoi suoraa ruohikon läpi, ettei tarvinnut rattia käännellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toiveikas:Minulla on sairaus, ahmimishäiriö. Se sai nimen vasta vähän aikaa sitten kun painoni kohosi yli sataan kiloon ja lääkärit alkoivat ottaa vakavasti puheeni suklaan "ylettömästä" syömisestä. Ahmimishäiriön syntymiseen on vaikuttanut paitsi lapsuudesta opittu tapa syödä sekä suruun että iloon, mutta myös oma huono olo ja kontrollin puute omaan elämään (mm. huostaanotto nuorena, raiskausyritys, vastuuttomat vanhemmat jne.). Masennus ei ole helpottanut asiaa.
Tahdon tässä vaan sanoa että vaikka itsekurilla laihdutetaan, sen puute ei varmaan ole "pääongelma" isoilla ihmisillä. Olen käynyt pohjalla ja nyt, neljä vuotta lihavuudesta kärsineenä, kun vihdoin ymmärrän syömiseni syyt, voin alkaa parantua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vai että sairaita loisia...
No, monella on syynä varmaan sairaus. Henkinen tai fyysinen. Uskoisin, että hyvin hyvin harva ihan tarkoituksella ja tietoisesti päästää itsensä sairaalloisen lihavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.
Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.
Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.
Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista...![]()
Mä jo ihmettelinkin missä sä oot kun et tähän ketjuun oo eksyny :hug:
mä sanon pahasti kun mulle auotaan päätä.Sä taas sitä yrität vai?
mua haittaa edelleen lihavat vaan siinä tapauksessa että märistään ja mitään ei tehdä ja sitten hoidetaan yhteiskunnan varoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.
Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista...![]()
Mä jo ihmettelinkin missä sä oot kun et tähän ketjuun oo eksyny :hug:
mä sanon pahasti kun mulle auotaan päätä.Sä taas sitä yrität vai?
mua haittaa edelleen lihavat vaan siinä tapauksessa että märistään ja mitään ei tehdä ja sitten hoidetaan yhteiskunnan varoilla.
ylempänä jo kerroin läheinen menee leikkaukseen kun muuta keinoa laihtua ja parantua ei ole..sekö sua ärsyttää?