Miksi ihmiset päästävät itsensä sairaanloisen...

Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.

Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.
 
Minä 158 cm / 100 kiloa. Ja helposti olen tähän kuntoon "päässyt" Ei se tarkoita sitä, että syö koko ajan valtavia määriä, kyllä se riittää kun joka päivä vetää herkkuja ja muutaman kerran viikossa iltapalaksi kaiken muun lisäksi pizzaa tms
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä 158 cm / 100 kiloa. Ja helposti olen tähän kuntoon "päässyt" Ei se tarkoita sitä, että syö koko ajan valtavia määriä, kyllä se riittää kun joka päivä vetää herkkuja ja muutaman kerran viikossa iltapalaksi kaiken muun lisäksi pizzaa tms

varmasti tohon joo--mut pistä tohon vielä 80kg lisää :/ sitä tässä haetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä 158 cm / 100 kiloa. Ja helposti olen tähän kuntoon "päässyt" Ei se tarkoita sitä, että syö koko ajan valtavia määriä, kyllä se riittää kun joka päivä vetää herkkuja ja muutaman kerran viikossa iltapalaksi kaiken muun lisäksi pizzaa tms

varmasti tohon joo--mut pistä tohon vielä 80kg lisää :/ sitä tässä haetaan.

tarpeeksi monta vuotta samalla tavalla ja vatsalaukku kasvaa helposti ja annoskoot voi isontua ihan huomaamatta etenkin jos yksinkin ja ja ei ole muuta liikuntaa ku kauppaan autolla ja takasi tai jos tilaa kotiin astikin.
 
Mistä näitä pinnallisia muovi-idiootteja sikiää??
Tajuaako kukaan läskejä inhoava, ettei se lihavuus ole läheskään aina oma valinta, vaan taustalla on esim. perintötekijät taikka sairaus....
Mieluummin lihava ja aito ihminen, kuin laiha , täynnä itseään oleva feikki, joka ei osaa kunnioittaa kanssaihmisiä muuten,kuin ulkonäön perusteella..
Älkää ihmetelkö siinä vaiheessa,kun lapsellanne todetaan anoreksia 11-vuotiaana, että mites tässä näin pääsi käymään ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fu*k the fitness:
Mistä näitä pinnallisia muovi-idiootteja sikiää??
Tajuaako kukaan läskejä inhoava, ettei se lihavuus ole läheskään aina oma valinta, vaan taustalla on esim. perintötekijät taikka sairaus....
Mieluummin lihava ja aito ihminen, kuin laiha , täynnä itseään oleva feikki, joka ei osaa kunnioittaa kanssaihmisiä muuten,kuin ulkonäön perusteella..
Älkää ihmetelkö siinä vaiheessa,kun lapsellanne todetaan anoreksia 11-vuotiaana, että mites tässä näin pääsi käymään ;)

Älä väännä sanoja.ihmettely ja inhoominen on vähän eriasia
Mä kysyinki jo aiemminkin mikä sairaus nostaa painon lähemmäs 200kg asti
 
Vai että sairaita loisia...

No, monella on syynä varmaan sairaus. Henkinen tai fyysinen. Uskoisin, että hyvin hyvin harva ihan tarkoituksella ja tietoisesti päästää itsensä sairaalloisen lihavaksi.
 
Mä tiedän yhden naisen, en tosin tiedä onko elossakaan enää...
Hän oli niin lihava, että autolla ajaessa, ei kunnolla mahtunut kääntämään rattia, niinpä jossakin parkkipaikalla ajoi suoraa ruohikon läpi, ettei tarvinnut rattia käännellä :D
 
Minulla on sairaus, ahmimishäiriö. Se sai nimen vasta vähän aikaa sitten kun painoni kohosi yli sataan kiloon ja lääkärit alkoivat ottaa vakavasti puheeni suklaan "ylettömästä" syömisestä. Ahmimishäiriön syntymiseen on vaikuttanut paitsi lapsuudesta opittu tapa syödä sekä suruun että iloon, mutta myös oma huono olo ja kontrollin puute omaan elämään (mm. huostaanotto nuorena, raiskausyritys, vastuuttomat vanhemmat jne.). Masennus ei ole helpottanut asiaa.

Tahdon tässä vaan sanoa että vaikka itsekurilla laihdutetaan, sen puute ei varmaan ole "pääongelma" isoilla ihmisillä. Olen käynyt pohjalla ja nyt, neljä vuotta lihavuudesta kärsineenä, kun vihdoin ymmärrän syömiseni syyt, voin alkaa parantua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toiveikas:
Minulla on sairaus, ahmimishäiriö. Se sai nimen vasta vähän aikaa sitten kun painoni kohosi yli sataan kiloon ja lääkärit alkoivat ottaa vakavasti puheeni suklaan "ylettömästä" syömisestä. Ahmimishäiriön syntymiseen on vaikuttanut paitsi lapsuudesta opittu tapa syödä sekä suruun että iloon, mutta myös oma huono olo ja kontrollin puute omaan elämään (mm. huostaanotto nuorena, raiskausyritys, vastuuttomat vanhemmat jne.). Masennus ei ole helpottanut asiaa.

Tahdon tässä vaan sanoa että vaikka itsekurilla laihdutetaan, sen puute ei varmaan ole "pääongelma" isoilla ihmisillä. Olen käynyt pohjalla ja nyt, neljä vuotta lihavuudesta kärsineenä, kun vihdoin ymmärrän syömiseni syyt, voin alkaa parantua.

Hyvä että olet hakenut apua :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Vai että sairaita loisia...

No, monella on syynä varmaan sairaus. Henkinen tai fyysinen. Uskoisin, että hyvin hyvin harva ihan tarkoituksella ja tietoisesti päästää itsensä sairaalloisen lihavaksi.

peesi..
mulle erittäin tärkeä ihminen on lihava siis sairaalloisen lihava,lihominen alkoi sairaudesta pitkä tarina... mutta muuta keinoa ei laihtua tällä hetkellä kuin leikkaus
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.

Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.

Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.

Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.

Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista... :whistle:

muistan myös...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.

Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.

Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista... :whistle:

Mä jo ihmettelinkin missä sä oot kun et tähän ketjuun oo eksyny :hug:
mä sanon pahasti kun mulle auotaan päätä.Sä taas sitä yrität vai?
mua haittaa edelleen lihavat vaan siinä tapauksessa että märistään ja mitään ei tehdä ja sitten hoidetaan yhteiskunnan varoilla.
 
Minä taas en ymmärrä sitä, miten joillekin on niin ylivoimaisen vaikeaa tuo kirjoittaminen. :whistle: :D Ja joo, eipä ole minun asiani paljonko kukakin painaa, eiköhän se ole jokaisen oma asia.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.

Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.

Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista... :whistle:

Mä jo ihmettelinkin missä sä oot kun et tähän ketjuun oo eksyny :hug:
mä sanon pahasti kun mulle auotaan päätä.Sä taas sitä yrität vai?
mua haittaa edelleen lihavat vaan siinä tapauksessa että märistään ja mitään ei tehdä ja sitten hoidetaan yhteiskunnan varoilla.

ylempänä jo kerroin läheinen menee leikkaukseen kun muuta keinoa laihtua ja parantua ei ole..sekö sua ärsyttää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.

Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.

Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista... :whistle:

Mä jo ihmettelinkin missä sä oot kun et tähän ketjuun oo eksyny :hug:
mä sanon pahasti kun mulle auotaan päätä.Sä taas sitä yrität vai?
mua haittaa edelleen lihavat vaan siinä tapauksessa että märistään ja mitään ei tehdä ja sitten hoidetaan yhteiskunnan varoilla.

ylempänä jo kerroin läheinen menee leikkaukseen kun muuta keinoa laihtua ja parantua ei ole..sekö sua ärsyttää?

edel.vastaus oli muuten scarletille :whistle:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä