A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mieti vähemmän sitä, mitä muut ihmiset ajattelee (tai siis, mitä kuvittelet heidän ajattelevan), niin elämässä on huomattavasti vähemmän stressin aihetta. Perusta perhe, saa lapsia, äläkä mieti sitä että jossain joku ehkä paheksuu sitä, että sulla on lapsia kahden miehen kanssa.
Syytön minä siihen olen, jos sinä ylitulkitset ja saat vääriä vaikutelmia.
Mun mielestä se, että erotaan, tavataan joku uusi, ja perustetaan uusioperhe, on ihan peruskauraa. En ihmettele, en paheksu, paitsi jos mennään perse edellä puuhun, edetään supernopeasti, ja lopputulos on se että ei sekään suhde kestä ja ero tulee ennen kun yhteinen lapsi ehtii vaipoistaan päästä. Ja sitten sama taas uusiksi hetken kuluttua. Pian on yksi lapsi Makelle, toinen Jakelle, kolmas Pekulle, ja neljäs tulossa Arskalle mutta Arskakin on ihan narsisti ja ero on jo tullut.
Luulisi, että ihminen oppisi virheistään, eikä enää ryntäisi suinpäin lapsia tekemään jos on jo kerran (saati sitten useammin) lapsensa isästä eronnut, mutta ei kaikki vissiin opi. Ja sellaista touhua mä oudoksun. Kun joka suhteeseen on tehtävä lapsi. Kun ei voi edes hetken aikaa tutustua ja katsoa, tuleeko suhteesta mitään, vaan heti on heitettävä pullat uuniin.