Miksi Jumala on niin epäoikeudenmukainen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ankka

Vieras
Kun Hän luo toisista kauniita ja toisista rumia. Miksi minun piti juuri syntyä rumaksi? :( Se on niin väärin, että kauniit saavat kaiken, rahaa, rakkautta, perheen ja onnea, mutta huonosti on asiat rumilla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ulkoisesti vähemmän kauniilla ihmisillä on useinmiten enemmän sisäistä kauneutta. :)

ei pidä edes paikkaansa...

Samaa sarjaa sen kanssa että köyhät ovat muka onnellisempia kuin rikkaat tai että sairas ihminen olisi henkisesti jotenkin muita valaistuneempi.

No jaa, mielestäni elämässä on isompiakin vääryyksiä kuin nuo ulkonäköjutut. Jos ulkonäkösi on sinulle isoin ongelma niin varmaan olet monelta osin onnekas ihminen?

Ja tosissaan ei se kauneus todella takaa mitään, sen enempää rahaa kuin rakkautta. Tietysti houkutteleva ulkonäkö vetää puoleensa, mutta myös sellaisia ihmisiä joista on vain harmia. Ja varmaan kun oikein ajattelet löydät ympäriltäsi vähemmän hyvännäköisiä ihmisiä joilla on silti ihan ok toimeentulo ja perhe.

Mitä muuten Jumalaan tulee, näen että on muitakin voimia ja juuri ne tuovat elämäämme noita ikäviä asioita.

Mites sitten selität sen, että minä olen ruma, mutta mulla on kaikki noista eli rahaa, rakkautta, perhe ja onnea?

Ei noihin ulkonäköä tarvita vaan asennetta. Sitä, että ulkonäöstä huolimatta on ihmisiä, jotka arvostavat minua ja ennen kaikkea minä itse arvostan itseäni sellaisena kuin olen!

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
Mites sitten selität sen, että minä olen ruma, mutta mulla on kaikki noista eli rahaa, rakkautta, perhe ja onnea?

Ei noihin ulkonäköä tarvita vaan asennetta. Sitä, että ulkonäöstä huolimatta on ihmisiä, jotka arvostavat minua ja ennen kaikkea minä itse arvostan itseäni sellaisena kuin olen!

olet varmaan aika tasapainoinen ja hyväksynyt rumuutesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ehkäpä Jumalan mielestä juuri sinä olet kaunis, rakas hänelle ainakin olet!

en usko. Jumala vihaa minua. Hän teki minusta lihavan, ruman ja sairaan vötyksen, joka ei ansaitse mitään.

lihavuus on ainakin asia johon vaikuttaa ihan itse sillä kuinka paljon ja mitä syö ja paljonko liikkuu.
Rumuus taas on asia joka on suhteellista ja vaatteilla, meikeillä, kampauksilla jne voi siihen vaikuttaa paljonkin.

Kun Hän luo toisista kauniita ja toisista rumia. Miksi minun piti juuri syntyä rumaksi? :( Se on niin väärin, että kauniit saavat kaiken, rahaa, rakkautta, perheen ja onnea, mutta huonosti on asiat rumilla.

Jokainen on kaunis ja ainutlaatuinen :)!

en usko. Jumala vihaa minua. Hän teki minusta lihavan, ruman ja sairaan vötyksen, joka ei ansaitse mitään.

Niin kauan kun uskot itse tuohon mantraasi, et tule mitään saamaankaan. Muuta asennetta.

mutta asiasta toiseen, voisitko suunnata katsettasi ympäristöön, pois omasta itsestäsi. Maailmassa on paljon asioita, joille voi itsekin tehdä jotain. Vaikkapa auttaa naapurin tätiä kauppakassien kansa. Siinä se mielikin samalla kohenee :).

Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:

Niin kauan kun uskot itse tuohon mantraasi, et tule mitään saamaankaan. Muuta asennetta.

miten?

Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:

miten?

Rukoile Jumalaa ja pyydä Häntä näyttämään, miten asiat ovat oikeesti.