A
ankka
Vieras
Kun Hän luo toisista kauniita ja toisista rumia. Miksi minun piti juuri syntyä rumaksi?
Se on niin väärin, että kauniit saavat kaiken, rahaa, rakkautta, perheen ja onnea, mutta huonosti on asiat rumilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ulkoisesti vähemmän kauniilla ihmisillä on useinmiten enemmän sisäistä kauneutta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:Mites sitten selität sen, että minä olen ruma, mutta mulla on kaikki noista eli rahaa, rakkautta, perhe ja onnea?
Ei noihin ulkonäköä tarvita vaan asennetta. Sitä, että ulkonäöstä huolimatta on ihmisiä, jotka arvostavat minua ja ennen kaikkea minä itse arvostan itseäni sellaisena kuin olen!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ehkäpä Jumalan mielestä juuri sinä olet kaunis, rakas hänelle ainakin olet!
Alkuperäinen kirjoittaja ankka:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ehkäpä Jumalan mielestä juuri sinä olet kaunis, rakas hänelle ainakin olet!
en usko. Jumala vihaa minua. Hän teki minusta lihavan, ruman ja sairaan vötyksen, joka ei ansaitse mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ankka:Kun Hän luo toisista kauniita ja toisista rumia. Miksi minun piti juuri syntyä rumaksi?Se on niin väärin, että kauniit saavat kaiken, rahaa, rakkautta, perheen ja onnea, mutta huonosti on asiat rumilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jumala antoi minulle leveän ahterin ja teurasjätteen näköisen alapään?
Alkuperäinen kirjoittaja ankka:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ehkäpä Jumalan mielestä juuri sinä olet kaunis, rakas hänelle ainakin olet!
en usko. Jumala vihaa minua. Hän teki minusta lihavan, ruman ja sairaan vötyksen, joka ei ansaitse mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:Alkuperäinen kirjoittaja ankka:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ehkäpä Jumalan mielestä juuri sinä olet kaunis, rakas hänelle ainakin olet!
Niin kauan kun uskot itse tuohon mantraasi, et tule mitään saamaankaan. Muuta asennetta.
Alkuperäinen kirjoittaja ankka:Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:Alkuperäinen kirjoittaja ankka:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ehkäpä Jumalan mielestä juuri sinä olet kaunis, rakas hänelle ainakin olet!
Niin kauan kun uskot itse tuohon mantraasi, et tule mitään saamaankaan. Muuta asennetta.
miten?