Miksi juot alkoholia?

ihan omaksi ilokseni ja ehkä joskus toisten kauhuksi :D
mutta henk.koht pitää sanoa,että minä en ymmärrä niitä yhden ottajia tai että juoda lipitetään yhtä siideriä koko ilta :kieh: no se laskettakoon mun miinukseksi,että en ymmärrä... :whistle: :xmas:

noko on vaa kivaa vetää perseet ja sekoilla ja sitäpaitsi, miulla on hauskempaa joskus kännissä, tai no riippuu porukasta. ja joskus on kiva ottaa esim. ravintolassa pizzan kans siideri tai toinenkin. krapulan kestää kyllä ku se on ite hankittua, siihen osaa varautua

On olemassa tiettyjä alkoholi juomia, jotka oikeasti maistuvat hyvälle ja sopivat eri käyttötarkoituksiin. Viiniä juon ruuan kanssa koska se sopii tietyille ruuille ja maistuu hyvälle. Viini sellaisenaankin maistuu hyvälle, ja sopii nautiskeluun siinä missä toisille vaikka limppari. Minä tykkään enemmän viinistä ;)

Viskejä ja konjakkeja juon myös niiden maun vuoksi, minkään muun takia edes kannattaisi :whistle:

Mitään alkoholijuomaa en käytä humalan vuoksi... :saint:

Minusta se on vain omituista, ettei ihmiset osaa löytää sitä irrottelun ja hauskanpidon fiilistä ilman alkoholia.. tai juu, moni sanoo että voi pitää hauskaa ilmankin mutta se on ristiriidassa sen kanssa että sitten kuitenkin välillä pitää vetää ne kännit. Mulle siitä ei jäisi käteen muuta kuin päänsärky, se ei juuri näy edes missään vaikka ottaisin jotain.

Enemmänkin ihmiset ihmettelee sitä kun ei ota mitään, hauskimpia on äimistyneet kommentit että oletko sä selvinpäin, tai tuon siipan kanssa nykyään "Oletteko te MOLEMMAT selvinpäin!?" :D

Ja ihan baarissa käyn säännöllisesti, niin pubissa tapaamassa kavereita kuin yökerhossakin jorailemassa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kun on kiva vetää kännit, niinkuin säkin sanoit :laugh: :laugh:

Ja sen sanon ettei kukaan mene baariin ottamaan 1-2 tuoppia, kyllä baariin mennään juopottelemaan :D

No, olkoot kuka hyvänsä mitä mieltä vaan, kunhan tiedän :D

Eihän mennä. Kolmesti olen käyny kahden vuoden aikana ja yhdesti ollu kännissä kahdesti ajellu autolla kotiin.

Yhteistyössä