miksi kaikki on aina vastaan mun unelmia??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itsekään ole kovin vanha, 24v. Silti, kirjoituksistasi paistaa läpi tietämättömyys, naiivius ja kokemattomuus.
Jonain päivänä ymmärrät miksi vanhempasi "pakottivat" sinut opiskelemaan loppuun. Joskus sitten, kun olet vanhempi itse. Vaikka pari kuukautta odotat ja opiskelet loppuun, sulla on silti elämää edessä vaikka kuinka paljon. Parissa kuukaudessa et häviä mitään.

Teinin puheilta kuulostaa, haaveita haaveita, kärsimättömyyttä.

Jos et uskalla nyt muuttaa kotoa aviomiehesi luo, kun pelkäät että iskä ja äiskä suuttuu ja tekee perinnöttömäksi, miten luulet heidän suhtautuvan siihen, että olet mennyt salaa naimisiin sinua puolet vanhemman miehen kanssa?

Eli sinä tyyliin 18, mies nelikymppinen...Ai autuutta.
Perinnön saaminen on siis tärkeämpää kuin armaasi kanssa asuminen...? Vanhempien mielipiteet menee oman elämäsi edelle?

Alkuperäinen kirjoittaja voih...:
Perinnön saaminen on siis tärkeämpää kuin armaasi kanssa asuminen...? Vanhempien mielipiteet menee oman elämäsi edelle?

itse olen 23 ja mieheni 40. en ole kärsimätön, vaan vittuuntunut. rakastan miestäni ja haluan asua hänen kanssaan. minun on vähän pakko kuunnella vanhempiani siitäkin huolimatta että olen aikuinen, äitini on sairas. :(

Tämä alkaa kuulostaa provolta. Tietoja tiputellaan pikkuhiljaa. Kohta ap:lla on rutto ja isänsä heilastelee naapurin Matin kanssa eikä sairas äiti kestä sitä ilman ap:tä. 40-vuotias mieskin on työtön ikirikas lottovoittaja joka on kykenemätön saamaan lapsia mutta on valmis maksamaan hedelmöityshoidot. Ap, jatka elämää unelmissas vain.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tämä alkaa kuulostaa provolta. Tietoja tiputellaan pikkuhiljaa. Kohta ap:lla on rutto ja isänsä heilastelee naapurin Matin kanssa eikä sairas äiti kestä sitä ilman ap:tä. 40-vuotias mieskin on työtön ikirikas lottovoittaja joka on kykenemätön saamaan lapsia mutta on valmis maksamaan hedelmöityshoidot. Ap, jatka elämää unelmissas vain.

mieheni käy töissä ja on ahkera. minä en elä unelmissa ja ketju ei ole provo.

Alkuperäinen kirjoittaja cry:

itse olen 23 ja mieheni 40. en ole kärsimätön, vaan vittuuntunut. rakastan miestäni ja haluan asua hänen kanssaan. minun on vähän pakko kuunnella vanhempiani siitäkin huolimatta että olen aikuinen, äitini on sairas. :(

Meinaat siis asua äidin ja isin kanssa niin kauan että äitisi paranee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cry:

Meinaat siis asua äidin ja isin kanssa niin kauan että äitisi paranee?

en ole vielä varma, mutta äiti saattaa kuolla minä hetkenä hyvänsä, enkä voi jättää häntä nyt yksin isäni kanssa. hän ei osaa kohdella äitiäni kunnolla, vaikka parhaansa yrittää. en halua äitini kärsivän ja ikävöivän minua.

Eipä kyllä ensimmäisissä viesteissä ollu mitään mainintaa äidin sairastelusta, purnausta vaan veemäisistä sukulaisista..Ihan selvä provo, äkkiä vaan piti keksiä lisäsyitä miksei voi muuttaa.

Yhteistyössä