Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No mut mitä sä laitat sen kakkabodyn kans sit samaan koneelliseen? teillä täytyy olla tosi siistiä kun toikin sua öklöttää.
Vaatteiden kanssa joo, kunhan oon sen ensin pessy käsin.Mutta en laita sinne silti esim. puklurättejä, koska niitä käytetään vauvalla esim. sängyssä päänalla. En tiiä siististä, mut tuo kohta on se, joka mulla kestoissa tosiaan tökkäsee ja tiiän, että en kyllä ole edes ainoa.
Kerran muuten aika ekoja niskakakkoja kun oli tullut, pistin yhden bodyn ihan vain huuhtaisun jälkeen koneeseen ja koko koneellisen sai kyllä pestä uusiksi. Tosin se body lensi sitten roskiin ja ne muut vaan pesin uusiksi. En tiiä, onko meillä liisterimpää kakkaa vai mitä, mutta se ei lähteny lähellekään puhtaaksi ja kaikki koneessa oli hiukan kellertävän värisiä. :x Sen jälkeen oon nuo bodyt pessy ensin käsin kakasta pesuaineen kanssa ja sit vasta koneeseen muun likapyykin kanssa.
No kyllähän vaipastakin huuhdellaan maitokakat pois ennen kun niitä pestään. Tai sit käytetään vaikka eko-kaupasta saatavaa maitokakkapaperia joka helpottaa vaipan puhdistamista. Joten ei ne kakat sinne koneeseen mee edelleenkään. Eikä meillä muusta pyykistä oo koskaan huomannu et ne on pesty vaippojen kans yhdessä.