Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja justiina:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä en tajua vielä se kun monilla on kaks käättä ja jalkaa,niin miks he eivät mee töihin van itkevät koko päiviä palstoilla miten köyhiä ovat ja rahaa ei riitä |O hakevat jotain lahjakortteja ja vaikka mitä,mutta ei töihin,parempi olla sitten näköjään köyhää ja laiska
:O En ole köyhä, mutta pakko kommentoida. Monilla on pieniä lapsia, ja ne pitäisi hoitoon laittaa. Esim. kolmestakin lapsesta joutuu maksamaan useemman satasen ja luultavimmin menee täysi maksa, jos sekä mies ja vaimo on työelämässä. Toisekseen, kuinka paljon jää rahaa vaikka vaimon palkasta, kun otetaan pois lastenhoitomaksut. Sit pitää ehkä hankkia toinen auto, riippuen työmatkasta ja ajoista ja päivähoitopaikan sijainnista. SIihen sitten vakuutukset ja polttoaineet.
Vaihda itse alaa, laiskaa sekin on, ku ei tartte muuta ku ketkuttaa persettään tankoo vasten ja rahaa tulee joka rööriin.
joo monta pientä lasta mutta on aika olla 24tuntia palstalla,en oikein jaksa uksoa ja on ilta työ vaikka ja monta muuta vaihtoehto jopa mäkin voin siitä tehä vaikka ulkomaalainen olen...mutta oma työ en vaihta kun en saa mistään mualta noin hyvää palkka
Ei sitten tullut pieneen mieleen, että ei niitä töitä niin vain saa. Täälläkin tulee työttömien määrä vain lisääntymään, kun saha suljetaan, toisella paikkakunnalla sijaitseva monia teuvalaisia työllistävä sellutehdas suljetaan, Finnforest pistää porukkaa pihalle. Yksi metallialan yritys on porukkaa lomauttanut.
Että kattele siinä sitten töitä, kun joka paikasta pistetään porukkaa pihalle ja firmoja lopetetaan.
Ja kai sitä nyt jumaliste saa hakea apua jos rahat ei meinaa riittää!!!!! Hyvä sun on suutasi soittaa, kun sulle mies maksaa kaiken.
se on jo toinen asia,mutta on täällä paljon äitejä kans jotka eivät vaan jaksaa tehä eikä edes etsiä töitä,kuitenkin yleensä joikaiselle löytyy edes jotain vaikka siivous