Miksi kukaan haluaisi muslimeja Suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskustelua rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuolla ketjussa on etusivulla postaus ja linkki netti-tv:hen joka kertoo että "kunnon muslimi" Libyan Muammar Gaddafi on JUUTALAINEN!!!

Mennääs katsomaan, postauksessa on linkki netti-tv:hen ja ohjelma alkaa NYT!!!! Klo12:30 kuulemma.
 
[QUOTE="vieras";23291773]Kerropa nyt ihan omin sanoin, mitä luulet tapahtuvaksi, kun vaalit on pidetty. Miten persut mielestäsi yksinään pystyisivät muuttamaan maahanmuuttopolitiikkaa?[/QUOTE]

Ei sitä aivan yksinään tarvitsisikaan muuttaa. Myös muiden puolueiden kanta muuttuu kun huomaavat menettäneensä valtavasti ääniä juuri maahanmuuttopolitiikkansa takia. Aika paljon tilanne muuttuisi jo sen jälkeen kun pääministeriksi ja maahanmuuttoministeriksi tulisi Perussuomalainen.

Ei vielä näissä vaaleissa, mutta seuraavissa voikin sitten persujen kannatus olla yli 50%. Lain läpimenoon tarvitaan yli 50% äänistä. Käytännössä lähes kaikki valta olisi tuolloin perussuomalaisilla. Tuolloin tyrehtyisi elintasopakolaisuus ja turvapaikkakeinottelu kokonaan ja säästyneet varat voitaisiin käyttää vaikka suomalaisten sosiaaliturvan ja terveydenhuollon parantamiseen.
 
[QUOTE="vieras";23291828]Ei sitä aivan yksinään tarvitsisikaan muuttaa. Myös muiden puolueiden kanta muuttuu kun huomaavat menettäneensä valtavasti ääniä juuri maahanmuuttopolitiikkansa takia. Aika paljon tilanne muuttuisi jo sen jälkeen kun pääministeriksi ja maahanmuuttoministeriksi tulisi Perussuomalainen.

Ei vielä näissä vaaleissa, mutta seuraavissa voikin sitten persujen kannatus olla yli 50%. Lain läpimenoon tarvitaan yli 50% äänistä. Käytännössä lähes kaikki valta olisi tuolloin perussuomalaisilla. Tuolloin tyrehtyisi elintasopakolaisuus ja turvapaikkakeinottelu kokonaan ja säästyneet varat voitaisiin käyttää vaikka suomalaisten sosiaaliturvan ja terveydenhuollon parantamiseen.[/QUOTE]

Seuraavissa vaaleissa persujen kannatus romahtaa takaisin sinne pienpuolueiden tasolle, kun asioista tietämättömät eivät näissä vaaleissa persuja äänestämällä saaneetkaan mitään muutoksia elämäänsä. Peruspersu kun jostain syystä kuvittelee, että näiden vaalien jälkeen Soini heilauttaa taikasauvaansa, ja PUFFF, kaikki ulkomaalaiset katoavat Suomesta, eikä uusia enää tule. Kun näin ei tapahdukaan, peruspersu nukkuu taas seuraavat vaalit, ja puolueen kannatus on sen jälkeen se max 7%.
 
[QUOTE="vieras";23291872]...Soini heilauttaa taikasauvaansa, ja PUFFF, kaikki ulkomaalaiset katoavat Suomesta, eikä uusia enää tule...[/QUOTE]

Ihmisillä on outo käsitys Soinista. Nettikeskusteluissa hänestä on tehty maahanmuuton vastustaja, vaikka mies itse haluaa lisätä pakolaisten ja maahantulijoiden määrää suomessa.
 
[QUOTE="vieras";23291828]Ei sitä aivan yksinään tarvitsisikaan muuttaa. Myös muiden puolueiden kanta muuttuu kun huomaavat menettäneensä valtavasti ääniä juuri maahanmuuttopolitiikkansa takia. Aika paljon tilanne muuttuisi jo sen jälkeen kun pääministeriksi ja maahanmuuttoministeriksi tulisi Perussuomalainen.

Ei vielä näissä vaaleissa, mutta seuraavissa voikin sitten persujen kannatus olla yli 50%. Lain läpimenoon tarvitaan yli 50% äänistä. Käytännössä lähes kaikki valta olisi tuolloin perussuomalaisilla. Tuolloin tyrehtyisi elintasopakolaisuus ja turvapaikkakeinottelu kokonaan ja säästyneet varat voitaisiin käyttää vaikka suomalaisten sosiaaliturvan ja terveydenhuollon parantamiseen.[/QUOTE]

hah, oletko tosissasi? voi jessus millaista sakkia persut vetää puoleensa. hyvä toisaalta niin, eivät ainakaan ole oikea uhka.
 
öööö. vaikia tuota ainakaan meikäläisen on haluta ketään minnekkään ihan pelkän uskon takia.
mutta ystäväpiiriini kuuluu muslimeja ja mielelläni heidät olen tänne suomeen ottanut.
ja muutamia kristittyjä sen sijaan voisin lähettää kauas kuin pippuri kasvaa.
jos sillä jaolla mennään.

Mun tuntemani kristityt ovat ihania ihmisiä.
Muslimit taas... no, huumorintajuttomia ja sisäänpäinkääntyneitä. Myös suomalaiset käännynnäiset.

Miksi kukaan haluaa suvaitsemattomia ihmisiä tänne (lisää?)
 
[QUOTE="vieras";23291674]Ei enää kauan. Kun Perussuomalaiset pääsevät valtaan, elintasopakolaisuutta rajoitetaan rankalla kädellä.[/QUOTE]

Muslimi = elintasopakolainen? Anteeksi, mutta en ole! :D Ja Suomessa pysyn, vaikka Persut tuhoaisivatkin Suomen.
 
[QUOTE="jkl";23291586]Eli olisit potkimassa kaikki suomalaiset ei-kristityt ja vapaa-ajattelijat pois Suomesta kun heitä ei kiinnosta jeesus-hihhulointi niin kuin sinua?

PS. Pilapiirros-jutussa ei ollut kyse vain siitä piirroksesta vaan kyse länsimaiden viha-politiikasta, luulisi tuon olevan jo selvä![/QUOTE]

Kyse ei ole Jeesus-hihhuloinnista, kuten asian ilmaisit, vaan siitä, että Suomi on protestanttinen maa ja meidän perinteemme ovat protestanttisia.

Ja siinä piirroksessa oli kyse vaan piirroksesta, ihan oikeasti. Se, että sinä olet länsimaalainen vihanlietsoja ei tarkoita sitä, että piirroksen piirtänyt henkilö olisi!
 
[QUOTE="vieras";23291872]Peruspersu kun jostain syystä kuvittelee, että näiden vaalien jälkeen Soini heilauttaa taikasauvaansa, ja PUFFF, kaikki ulkomaalaiset katoavat Suomesta, eikä uusia enää tule. Kun näin ei tapahdukaan, peruspersu nukkuu taas seuraavat vaalit, ja puolueen kannatus on sen jälkeen se max 7%.[/QUOTE]

Noh, itse en ehkä mene tähän "peruspersu"-kategoriaan kun olen korkeakoulutuksen saanut, mutta itse aion tulevissa vaaleissa äänestää Perussuomalaisia ja tarkemmin sanottuna Halla-ahoa. Eikä minulla ole mitään haavekuvia siitä, että Soini tai kukaan muukaan taikasauvaansa siellä eduskunnassa heiluttelisi. Kovat ajat on edessä Suomen talouden tasapainoittamisessa eikä tulevat vuoden varmasti mukavia ole kenenkään kannalta riippumatta ketä hallituksessa istuu. Takuuvarmasti perussuomalaisten menestys kuitenkin johtaa maahanmuuttopolitiikan järkevöitymiseen ja nähdäkseni sitä useat ihmiset pitävät jo sen verran tärkeänä asiana, että voivat pelkästään tämän asian vuoksi äänestää perussuomalaisia.

vaikka muslimien maahanmuutto ehkä vielä onkin pieni ongelma, se silti kannattaa ehkäistä. Me emme tarvitse palavia ghettoja Ranskan ja Ruotsin malliin näiden kaikkien muiden ongelmien lisäksi.
 
[QUOTE="hippi";23292014]Suvaitsemattomuuden suhteen pitää ymmärtää, että uskovaiset ovat samassa rintamassa maalistumista vastaan. Muslimien ja kristittyjen arvomaalima on sama.[/QUOTE]

Ei todellakaan ole sama.
 
Kyse ei ole Jeesus-hihhuloinnista, kuten asian ilmaisit, vaan siitä, että Suomi on protestanttinen maa ja meidän perinteemme ovat protestanttisia.

Ja siinä piirroksessa oli kyse vaan piirroksesta, ihan oikeasti. Se, että sinä olet länsimaalainen vihanlietsoja ei tarkoita sitä, että piirroksen piirtänyt henkilö olisi!

Meidän perinteemme? Siis sinun perinteesi = Suomen perinne? Ok, eli jeesus-hihhulointia. En ole vihanlietsoja, päin vastoin, pystyn jopa näkemään tuon mainitsemani asian, toisin kuin sinä. Onneksi Suomi on vielä vapaa eikä teidän kaltaisista vihanlietsojista tarvitse välittää!
 
Ei todellakaan ole sama.

Olen tälläisenä "maallistuneena" ihmisenä asunut sekä muslimimaassa että kristityssä maassa. Rehellisesti sanottuna enemmän yhtäläisyyksiä näiden välistä löydän ja konflikteja maallistuneeseen (suvaitsevainen / tasa-arvoinen ns. länsi) maailmaan löydän kuin mitä heidän välillään on.

Suomi ei ihan täytä määritelmää läntisestä demokratiasta, mutta viime aikainen kehitys on täällä ollut positiivista. Eikä siinä paljon mitkään mamukysymykset paina.
 
[QUOTE="qAz";23292094]Perusteluja?[/QUOTE]

Miten olisi ihan oma kokemus? En ala tähän pitkää litaniaa kirjoittamaan, miten vittumaista on olla muslimimiesten (ja naisten) työkaverina, tai miten ajatusmaailmat eroaa toisistaan kuin yö ja päivä.

Oikein kärjistettynä, kristitty kunnioittaa kaikkea Luojansa luomaa, muslimi ei kunnioita ketään muuta kuin toista muslimia.
 
[QUOTE="heh";23292006]Muslimi = elintasopakolainen? Anteeksi, mutta en ole! :D Ja Suomessa pysyn, vaikka Persut tuhoaisivatkin Suomen.[/QUOTE]

Eikö olekin jännä seurata, kumpi kahdesta saa kunnian tuhota Suomen: PerSut vaiko muslimit?

Tuleeko maahan PerSu-pääministeri vai liitetäänkö Suomi maailmanlaajuiseen islamilaiseen kalifaattiin!?

Minä odotan ekaa ja sinä jälkimmäistä tulevaksi :)
 
Miten olisi ihan oma kokemus? En ala tähän pitkää litaniaa kirjoittamaan, miten vittumaista on olla muslimimiesten (ja naisten) työkaverina, tai miten ajatusmaailmat eroaa toisistaan kuin yö ja päivä.

Oikein kärjistettynä, kristitty kunnioittaa kaikkea Luojansa luomaa, muslimi ei kunnioita ketään muuta kuin toista muslimia.

Kerro toki lisää. Itsellänikin on muslimeja työyhteisössä. En näe vastakkainasettelua meidän välillämme. Itseasiassa koen olevani vastakkain yhdessä heidän kanssa ääripaskoja aatteita vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23292168:
Eikö olekin jännä seurata, kumpi kahdesta saa kunnian tuhota Suomen: PerSut vaiko muslimit?

Tuleeko maahan PerSu-pääministeri vai liitetäänkö Suomi maailmanlaajuiseen islamilaiseen kalifaattiin!?

Minä odotan ekaa ja sinä jälkimmäistä tulevaksi :)

En odota jälkimmäistä tulevaksi vaikka kuinka sitä toivoisit. :D Toivottavasti et oikeasti ole äiti, sääliksi käy lapsiasi jos näin!
 
[QUOTE="jkl";23292099]Meidän perinteemme? Siis sinun perinteesi = Suomen perinne? Ok, eli jeesus-hihhulointia. En ole vihanlietsoja, päin vastoin, pystyn jopa näkemään tuon mainitsemani asian, toisin kuin sinä. Onneksi Suomi on vielä vapaa eikä teidän kaltaisista vihanlietsojista tarvitse välittää![/QUOTE]

Suomen valtiokirkko on luterilainen, eli protestanttinen, väestöstä luterilaisia on melkein 80%. Suurimmalle osalle suomalaisista opetetaan luterilaista uskontoa koulussa, suurin osa konfirmoidaan, suurin osa vihitään luterilaisessa kirkossa, suurin osa kastaa lapsensa luterilaiseen kirkkoon, suurinta osaa hautausmaista ylläpitää luterilainen kirkko, Suomessa noudatetaan kirkollisia juhlapyhiä, siniRISTIlippumme jne. Eikö näillä meriiteillä voida puhua meidän (Suomen, tämän valtion) perinteistä, jos suurin osa noudattaa niitä? Se, että joku ei esim. vietä joulua kristillisessä mielessä ei poista sitä, että kyseessä on kirkollinen juhlapyhä.

Minä taas en kuulu luterilaiseen kirkkoon enkä ole siihen koskaan kuulunutkaan. Se ei estä minua pitämästä tätä maata protestanttisena, eli luterilaisena.
 
mites suu pannaan sitten kun Suomeen on saatu ensimmäiset ghetot jossa muslimiväestöä on yli 50%, roskikset ja autot palavat joka ilta ja paloautot eivät uskaltaudu paikalle ilman poliisisaattuetta?
Kaikki kynnelle kykenevät toki ovat muuttaneet pois jo aikoja sitten, mutta entäs työttömät äidit joiden päivät kuluvat kaksplus-palstalle kirjoitellen, he ovat edelleen siellä katsomassa elinalueensa kurjistumista. Lapsilta pöllitään taskurahat päivittäin, polkupyörät varastetaan, ikkunat rikotaan, sossusta ei tipu tukea kun ulkomaalaisten asiat käsitellään ensin.

Tätä se monikulttuurinen tulevaisuus tulee olemaan.
 
mites suu pannaan sitten kun Suomeen on saatu ensimmäiset ghetot jossa muslimiväestöä on yli 50%, roskikset ja autot palavat joka ilta ja paloautot eivät uskaltaudu paikalle ilman poliisisaattuetta?
Kaikki kynnelle kykenevät toki ovat muuttaneet pois jo aikoja sitten, mutta entäs työttömät äidit joiden päivät kuluvat kaksplus-palstalle kirjoitellen, he ovat edelleen siellä katsomassa elinalueensa kurjistumista. Lapsilta pöllitään taskurahat päivittäin, polkupyörät varastetaan, ikkunat rikotaan, sossusta ei tipu tukea kun ulkomaalaisten asiat käsitellään ensin.

Tätä se monikulttuurinen tulevaisuus tulee olemaan.

Miksi pitäisi käydä noin?? Onko suomalaiset niin osaamattomia ja heikkoja, etteivät osaa ottaa oppia muiden virheistä? En minä ainakaan haluaisi niin uskoa, mutta jos nykymeno "hyi/hui, muslimeja, äkkiä karkuun!" -en yhtään ihmettele jos tuo on tulevaisuus. :(
 
[QUOTE="qAz";23292190]Kerro toki lisää. Itsellänikin on muslimeja työyhteisössä. En näe vastakkainasettelua meidän välillämme. Itseasiassa koen olevani vastakkain yhdessä heidän kanssa ääripaskoja aatteita vastaan.[/QUOTE]

En minäkään näkisi vastakkainasettelua, halusin tehdä työni hyvin ja tulla toimeen. Hyvinkin värikkäässä ja erimaalaisista koostuvassa porukassa muslimit olivat niitä, jotka erottuivat. Eivät siksi että heitä erotettaisiin vaan koska erottuivat itse.

Olen saanut heistä sekä työtovereina, että asiakkaina, että vastaantulijoina, palvelualan työntekijöinä, puistossa istuvina äiteinä jne. hyvin ylimielisen kuvan. Ne, joiden kanssa olen yrittänyt tutustua, ovat raottaneet sitä ajatteluaan ja se ei ole samanlaista, kuin omani. Poikkeuksia on tietysti, sitä ei edes tarvitsisi mainita paitsi näissä keskusteluissa.

Verrattiin muslimia ja kristittyä, ja minäkin vertasin sitten, oman kokemuksen kautta. En vähättele sinun kokemustasi joten älä sinäkään minun.
 
[QUOTE="vieras";23291773]Kerropa nyt ihan omin sanoin, mitä luulet tapahtuvaksi, kun vaalit on pidetty. Miten persut mielestäsi yksinään pystyisivät muuttamaan maahanmuuttopolitiikkaa?[/QUOTE]
"Suomi kuuluu kaikille maailman ihmisille" lukee nykyisen hallituksen ohjelmassa ja seuraavassa Soinin hallituksen ohjelmassa lukee "Suomi kuuluu suomalaisille". Näin ne suhdanteet vaihtelee...
 
Miksi pitäisi käydä noin?? Onko suomalaiset niin osaamattomia ja heikkoja, etteivät osaa ottaa oppia muiden virheistä? En minä ainakaan haluaisi niin uskoa, mutta jos nykymeno "hyi/hui, muslimeja, äkkiä karkuun!" -en yhtään ihmettele jos tuo on tulevaisuus. :(

Voi että kun ihmiset on typeriä. Nykymeno ei ole että hyi muslimeja - äkkiä karkuun. Mistä hitosta te revitte nämä päättelynne? Jos muslimit eivät meinaa Euroopassa sopeutua, jos heitä on paljon ja he näkyvät ja kuuluvat, jos he ghettoutuvat ja eivät suostu opettelemaan kieltä ja käymään kouluja, jos he tehtailevat rikoksia siinä missä kantaväestökin niin ehkä sitten joku voi ajatella lähtevänsä mieluummin pois alta kuin jäävänsä heitä hyväksymään.

Kuka haluaa ongelmia?

Muutama vuosi sitten kun täälläkin noista muiden maiden ongelmista yritettiin puhua, puhuvat leimattin rasisteiksi ja ongelmat vaiettiin olemattomiin. Eli kyllä, voisi sen perusteella sanoa että suomalaiset todella ovat osaamattomia ja heikkoja.
 

Yhteistyössä