Miksi urheilijat eivät polvistu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miksi yhtäkkiä ammattilaisliigat ovat täynnä rasisteja? Miten tuo on mahdollista? Siellä seistä möllötetään käsi sydämellä kuuntelemassa kansallislaulua, vaikka se on käytännössä sama asia kuin tehdä natsitervehdyksiä.
 
Urheilu ja ideologiat/politiikka ei TODELLAKAAN sovi yhteen.🙄
 

Yhteistyössä