V
vieras
Vieras
Olen monta kertaa ihmetellyt miksi vanhemmat työntavät/antavat lapselle päivällä tutin suuhun. Miksi ei voi leikkiä tai olla rattaissa , kaupassa ym. ilman tuttia. Sen mä ymärrän, että kun laittaa lapsen nukkumaan niin antaa ns. uni tutin.
Miksi ne lapset ei saa päivällä itkeä (lohduttaa voi muutenkinkin kuin tutilla)ja päästää ääntä? Pakkoko se suu on tutilla tukkia?
Miksi ne lapset ei saa päivällä itkeä (lohduttaa voi muutenkinkin kuin tutilla)ja päästää ääntä? Pakkoko se suu on tutilla tukkia?