Meijän lapsellapa on tuommonen nallenrutale, mitä se imeskelee |O Roikkuu hampaissa kaikki kauppareissut, nih! Järkyttykää. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja endie:paskatlaiskat vanhemmat täällä sitten vissiin, kun tyrkätään se tutti nimenomaan siksi että se mukavasti hiljentää esim. kauppareissulla lapsosen huudon.
ou nou. onko tosiaan muitakin lohdutuskeinoja ?![]()
Ok. annetaan karjua vaan kun ei se hiljene. Elä tuu sitte valittaan että pakkoko viedä huutavia kakaroita kauppaan.
no nyt sä kyllä ymmärsit ihan päinvastoin mun viestin![]()
Kuin niin. Mun taapero ei hiljene jos päättää huutaa. Tuu vapaasti lohuttamaan ja yrittämään. Jos kerran vielä ois muita keinoja.
siis voi herranjumala. ota nyt se herne pois nenästä.
meillä myös lapsi joka syö tuttia kaupassa, kaupan edessä, kaupan takana,kaupan vieressä..ihan itseeni ja mieheeni viittasin ekassa viestissäni.
sori, jos huono ulosanti.
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Aina vaan tää tutti asia jaksaa kaivaa muita ja varmaan te arvostelijat ette ikinä tee mitään ns. mukavuusjuttuja? Mitä helvettiä se teitä rassaa jos mun pojalla on kaupassa tutti jollakin kertaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Aina vaan tää tutti asia jaksaa kaivaa muita ja varmaan te arvostelijat ette ikinä tee mitään ns. mukavuusjuttuja? Mitä helvettiä se teitä rassaa jos mun pojalla on kaupassa tutti jollakin kertaa?
Varmaan jokainen tekee jotain mukavuusjuttuja, tyhmäähän se olis olla tekemättä. Mutta jos kysytään miksi käyttää tuttia ja siihen vastaa, niin turha siitä on hernettä vetää..
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:samaa mäkin olen ihmetellyt..tai siis lähinnä sitä miksi ihan pienelle vauvalle annetaan tutti.
meillä annettiin unitutiksi esikoiselle noin 5kk iässä jotta oppisi nukahtamaan itsekseen(siis ilman rintaa) ja oli käytössä vuoden.eli noin 1½vuotiaana käytiin viemässä pupuille. oli vain unikäytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:samaa mäkin olen ihmetellyt..tai siis lähinnä sitä miksi ihan pienelle vauvalle annetaan tutti.
meillä annettiin unitutiksi esikoiselle noin 5kk iässä jotta oppisi nukahtamaan itsekseen(siis ilman rintaa) ja oli käytössä vuoden.eli noin 1½vuotiaana käytiin viemässä pupuille. oli vain unikäytössä.
enemmän mua ihmetyttää taas se, että vähän isompaa vauvaa ehdointahdoin opetetaan tuttiinsiinä sen näkee : me ihmiset ollaan niin erilaisia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidän lapset olivatkin NIIN valveutuneita etteivät suostuneet syömään edes sitä UNITUTTIA!
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:samaa mäkin olen ihmetellyt..tai siis lähinnä sitä miksi ihan pienelle vauvalle annetaan tutti.
meillä annettiin unitutiksi esikoiselle noin 5kk iässä jotta oppisi nukahtamaan itsekseen(siis ilman rintaa) ja oli käytössä vuoden.eli noin 1½vuotiaana käytiin viemässä pupuille. oli vain unikäytössä.
enemmän mua ihmetyttää taas se, että vähän isompaa vauvaa ehdointahdoin opetetaan tuttiinsiinä sen näkee : me ihmiset ollaan niin erilaisia
![]()
onhan siinä aikamoinen ero että 5kk tutti on unikäytössä kuin että pariviikkoisella kokoajan?
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Meidän 1v:llä on tutti päivisin ainoastaan ulkoillessa. Ei sielläkään aina tai koko ajan, mutta yleensä se touhu menee aina siihen että pitäs puolen metrin päässä kulkea koko ajan ja kytätä ettei se ehdi laittaa mitään kiviä (tai jotain muuta) suuhun.
Ei siitä vois muuten katsetta siirtää pois ollenkaan jos ei tuttia olis.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidän lapset olivatkin NIIN valveutuneita etteivät suostuneet syömään edes sitä UNITUTTIA!