Miksi mä en saa itseäni tuonne ulos?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuseri

Vieras
Joo, on täysin turha aloitus!!!

Eilisen päivän jo yritin mennä ulos ja tänään taas tekis mieli mennä, mut en tiiä mikä estää. Joku näkymätön voima pitää mua sisällä, ihme pelko kytee takaraivossa.

Olenpa taas säälittävä joo :(

Kaupassa pitäis käydä, mut on sellanen tunne ettei pitäis lähtee...
 
Korkein kynnys on siinä heti ovella, siitä kun pääsee yli niin helpottaa ja huomaa että ulkona on mukavaa. Ihana raitis ilma tekee hyvää, lähde vaan!
 
Totta, ulkos kun pääsi niin olis voinu olla siellä kokopäivän. Lähteminen oli todella vaikeeta, mut lähdin sit kuitenkin.

Ja joo, tää on aika kauheeta. Järjellä tajuaa että voi mennä ja tulla miten haluaa, mut joku pelko tuolla takaraivossa kytee. En pelkää mitään narkkareita, vaan kaikkea.

Mut menin ulos ja hyvin meni. ehkä ens kerta olis taas hitusen helpompi.
 
Mä vaan pistän aivot kiinni ja puen päälle ja meen ulos. Jos jään pohtimaan, pohdin sitä vielä illallakin. Lenkki/ulkoiluvaatteet kannattaa pitää hyvin esillä, että ne saa nopeesti päälle ennen kuin ehtii aivot mukaan paneen vastaan :D. Välillä pitää pitää itseään kuin lapsena, " sä nyt puet päälle ja menet ulos kun äiti määrää niin ;)".
 

Yhteistyössä