L
luuseri
Vieras
Joo, on täysin turha aloitus!!!
Eilisen päivän jo yritin mennä ulos ja tänään taas tekis mieli mennä, mut en tiiä mikä estää. Joku näkymätön voima pitää mua sisällä, ihme pelko kytee takaraivossa.
Olenpa taas säälittävä joo
Kaupassa pitäis käydä, mut on sellanen tunne ettei pitäis lähtee...
Eilisen päivän jo yritin mennä ulos ja tänään taas tekis mieli mennä, mut en tiiä mikä estää. Joku näkymätön voima pitää mua sisällä, ihme pelko kytee takaraivossa.
Olenpa taas säälittävä joo
Kaupassa pitäis käydä, mut on sellanen tunne ettei pitäis lähtee...