Miksi mä en uskaltanut nukahtaa imettäessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

friikki

Vieras
Mä oon varmaan joku friikki, kun mä en "luottanut luontoon" ja siihen, että en olisi tukahduttanut vauvaani hengiltä. Mä en vaan uskaltanut nukkua pienen vauvan vieressä, en kerta kaikkiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Mulla oli helppoa kun tissit oli metrin mittaset, niin yöllä imettäessä lapsi pysy käsivarrenmitan päässä loppu ruhosta.
(Hieman siis liioitellen, mut oikeasti roikkutissit helpotti hommaa)

Samoin :D

Heh :D Mutta kateettaa kyllä ne jotka siihen kykenee. Mulla se onnistui vaan kerran synnärillä. Perhepedistä ei tullut mitään, vaikka niin haaveilin...

Alkuperäinen kirjoittaja friikki:
Mä oon varmaan joku friikki, kun mä en "luottanut luontoon" ja siihen, että en olisi tukahduttanut vauvaani hengiltä. Mä en vaan uskaltanut nukkua pienen vauvan vieressä, en kerta kaikkiaan.

No musta sä just luotit luontoon; omaan vaistoosi. On joskus syitä miksei oikeasti kannata nukkua ihan pienen vieressä. Mulla esim se, et kuorsaan ja mul on uniapnean tyyppisiä oireita, ja nukun TODELLA sikeesti.

eipä multakaan onnistu...
olin kyllä alkuun niin väsynyt, että väkisin meinasin nukahtaa. mutta enpä meinannut enää sen jälkeen kun vauvan nenä tarttui hengitysimun takia tissiin ja pikkanen ei saanu henkeä.

Yhteistyössä