F
friikki
Vieras
Mä oon varmaan joku friikki, kun mä en "luottanut luontoon" ja siihen, että en olisi tukahduttanut vauvaani hengiltä. Mä en vaan uskaltanut nukkua pienen vauvan vieressä, en kerta kaikkiaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mulla oli helppoa kun tissit oli metrin mittaset, niin yöllä imettäessä lapsi pysy käsivarrenmitan päässä loppu ruhosta.
(Hieman siis liioitellen, mut oikeasti roikkutissit helpotti hommaa)
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mulla oli helppoa kun tissit oli metrin mittaset, niin yöllä imettäessä lapsi pysy käsivarrenmitan päässä loppu ruhosta.
(Hieman siis liioitellen, mut oikeasti roikkutissit helpotti hommaa)
Samoin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja friikki:Mä oon varmaan joku friikki, kun mä en "luottanut luontoon" ja siihen, että en olisi tukahduttanut vauvaani hengiltä. Mä en vaan uskaltanut nukkua pienen vauvan vieressä, en kerta kaikkiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Nukuin esikoisen kanssa ja nytkin tämän kuopuksen kanssa. En yksinkertaisesti pysy hereillä yöllä imettäessä.