Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
Sä olet ihan tavallisen näköinen.

Sen sijaan mun mielestä on jotenkin kurjaa, että tää ulkonäkö-asia on sulle itsellesi jollain tapaa ongelmallinen.
On erikoista että teet tälläisä aloituksia ( tää ei ole eka ), muissa ketjuisaa joissa puhutaan ulkonäöstä käännät ne helposti itseesi ja aloittamissakin ketjuissa hyökkäilet puolustuskannalla.

Ehkä sun oma suhtautuminen provosoi ja porukka on fiiliksissä sun ottaessa kierroksia?

Teet tällaisen ketjun ja sitten suutut kun ihmiset tosiaan ovat sitä mieltä, että sinussa on parantelemisen varaa? Olet maailman helpoin provosoitava ja röllit oikein hinkuvat käydä kimppuusi :D

Pidän Scarlettista, mutta pakko peesata tätä.

Jonkun mielestä hänellä on korkea otsa (tai vissiin useammankin mielestä) - ei ole, sanoo hän.

Jonkun mielestä hän näyttää vanhemmalta kuin on - en näytä, sanoo hän.

Siis nuohan kaikki on mielipideasioita, ja jokainen näkee omilla silmillään. Jonkun silmissä toinen näyttää parikymppiseltä, ja joku taas luulee samaa henkilöä viisikymppiseksi. Jonkun mielestä jollekin sopii parhaiten lyhyet hiukset ja joku toinen taas katsoo että sopiipa tuolle hyvin pitkä tukka. Jne.

kyllä. ja luulis tän asian tietävän, jos naamansa tälläseen paikkaan laittaa, että kaikki kommentit ei varsin imartelevia varmasti ole.

toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä ;)

Teet tällaisen ketjun ja sitten suutut kun ihmiset tosiaan ovat sitä mieltä, että sinussa on parantelemisen varaa? Olet maailman helpoin provosoitava ja röllit oikein hinkuvat käydä kimppuusi :D

Ehkä Scarlet nauttii negatiivisesta huomiosta ja purkaa omia tuntojaan tänne? Koska en voinu uskoa silmiäni että taas tämmöinen aloitus häneltä. Mutta hyvää viihdettä, jatkakaa toki :)

kyllä. ja luulis tän asian tietävän, jos naamansa tälläseen paikkaan laittaa, että kaikki kommentit ei varsin imartelevia varmasti ole.

toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä ;)

se, että joku laittaa naamansa näkyviin tällaiseen paikkaan, ei ole mikään oikeutus sille, että saa herjata mielin määrin. Vastuu haukkumisesta on aina vain ja ainoastaan haukkujalla.

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Nyt tulee kyllä aloittajalle palkinto: tää todellakin on typerin ketju ja aloitus pitkään, pitkään aikaan. Ja sentään aika kauan olen itsekin jo täällä roikkunut. Anna nyt jo hyvä ihminen olla äläkä nolaa itseäsi enempää. Olet kuitenkin _aikuinen nainen_ ja _äiti_, et teinityttö.

[QUOTE="vieras";23903080]Älä intä vastaan, näkeehän ton jo valokuvista, että sulla on korkea otsa![/QUOTE]

Niin, ei se inttäminen auta siihen, että kuvien perusteella sulla on korkea otsa ja otsa tukka sopisi.

Sitten mä keksin, mikä tekee ikää lisää näköön. Sulla näkyy juonteet huulista alas. Ne juonteet saavat myös näyttämään ilmeen vihaisemmalta, kuin mitä on.

Mutta mikä on ruma? Mä en edes tiedä minkä näköinen on ruma ihminen. Ehkä alkoholin pöhöttämät kasvot tai kovasti arpinen iho. Mutta niitäkään ei keneltäkään huomaa kauniin hymyn takaa eli ilmeet antavat paljon.

Minulla myös korkea otsa ja jakaus toispuoleinen. Saan silti etuhiukset pysymään tasaisesti, vaikka muuten on vaikeat hiukset.

Eikä se haittaa, vaikka olisi jakaus etuhiuksissakin. Voisihan sinulla olla vaikka sellainen kasvoja kehystävä leikkaus? Tai tämmöinen tuli äkkiseltään vain mieleen.

Minkä ikäinen muuten olet? Ryppyjä ei näyttäisi olevan kovinkaan. Oletko alle 30v?

se, että joku laittaa naamansa näkyviin tällaiseen paikkaan, ei ole mikään oikeutus sille, että saa herjata mielin määrin. Vastuu haukkumisesta on aina vain ja ainoastaan haukkujalla.

No joo mut luulis ainakin Scarletin tietävän palstan meiningin??? :whistle: Scarletilla kuitenkin on kokemusta miten käy kun kuvansa laittaa :D noh kohta ketju lukkiutuu ja banneja sataa tai ei... :D

[QUOTE="vieras";23903092]Jos jonkun mielestä otsasi näyttää korkealta, se näyttää hänestä korkealta. Vaikka tinkaisit mitä.[/QUOTE]

Miksi teidän tinkaamiset on parempia kuin mun?

mutta toisaalta kuvan laittaja ottaa sen riskin,että haukkujakin voi tulla?

Joo, ja naisen syy on, jos hänet raiskataan. Mitäs pukeutui lyhyeen hameeseen.

Joo, eri kokoluokan asioita, tiedän, mutta sama logiikka silti. Vika ei ole siinä, joka kuvansa laittaa näkyviin, vaan haukkujissa. Miksi palstan meininki ei voisi olla sellainen, ettei ketään haukuta?

Joo, ja naisen syy on, jos hänet raiskataan. Mitäs pukeutui lyhyeen hameeseen.

Joo, eri kokoluokan asioita, tiedän, mutta sama logiikka silti. Vika ei ole siinä, joka kuvansa laittaa näkyviin, vaan haukkujissa. Miksi palstan meininki ei voisi olla sellainen, ettei ketään haukuta?

Vähän eri asia on raiskaus kuin palstalla haukkuminen? Tai ainakin mun mielestä...

[QUOTE="vieras";23903218]Miksi sinä haukuit sitä 2-vuotiasta?[/QUOTE]

Se oli asiatonta, myönnän. Ja pyysin anteeksi. En siinä tilanteessa ajatellut, miten pahasti se oli sanottu, kyseessä oli peesauskommentti jonkun aiemman kirjoittajan kommenttiin. Ikävää, että se henkilöityi vain minuun.

Miksi teidän tinkaamiset on parempia kuin mun?

Voi hyvä ystävä kun et näe metsää puilta. Yritetään nyt vielä selventää. Avaat ketjun missä on kysymys. Saat vastauksen esim. ettet ole ruma, mutta otsahiukset voisivat sopia kun sinulla on vastaajan mielestä korkea otsa. Tässä kohtaa kukaan ei ole jankannut sinulle mitää vaan olet saanut kysymykseesi vastauksen. Sinä vastaat ettei sinulla ole korkea otsa. Eli sinä olet aloittunut sen tinkaamisen. Ja tämä sama toistuu jokaisen kommentin jälkeen.

• Tykkää
Reactions: kukin tyylillään
Jos ketjun otsikko on:
# Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Niin kyllä siinä kaivaa verta nenästään. Joka sivumennen sanoen ei mikään kaunistus ole. Edes tuossa naamassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä