Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
Et ole ruma. Tavallisen näköinen, en ajattele mitään negatiivista kun näen sinun näköisiä ihmisiä kadulla. Sinulle on vaan käynyt niin, että kirjoituksiasi seuraa henkilöt, jotka nauttivat kun pääsevät haukkumaan ja ivaamaan muita. Tosielämässä eivät uskaltaisi sanoa tuota "olet ruma" -juttua päin naamaa.

Mä en usko, että se johtuu siitä, että kukaan tahallaan tuollaisesta nauttii. Mutta olen pistänyt merkille tämän nimimerkin kärkkäät mielipiteet ja ketjut joissa on mellastanut, joten sellainen käytös rumentaa helposti ihmistä toisten silmissä. Jokin missikin esimerkiksi tuntuu rumalta hetkessä jos hänestä tulee joku ikävä asia julkisuuteen, esiintyy töykeästi tai itserakkaalla tavalla. Siitä se johtuu, ihmiset mieltää helposti sellaisen naaman rumaksi, koska se saa ikäviä ja ärsyttäviä tunteita päässä aikaan, sellaista ei voi nähdä kauniina. Joku varmasti näkee kauniina ja varsinkin kadulla ohikulkeva suhtautuu eritavoin scarlettiin mitä jotkut täällä palstalla.

Älä sie välitä mollaajista,niillä on itellään paha olla.:hug:
Et sie oo miusta ruma. :)

Mun mielestä olet tavallisen näköinen, et siis ruma! Mutta mun mielestä sun kannattais käydä muotoilemassa kulmakarvat =) Tekis tosi paljon tuohon ulkonäköön ja uskoisin että nuorentaisikin kummasti, mitä mieltä itse olet?

Tuosta murteella kirjoittamisesta en minäkään tykkää. Vaikka itsekin puhun savolaisittain niin kirjoittaminen savon murteella olisi tuskaa ja teennäistä ja ennen kaikkea sen lukeminen on vaivalloista vaikka tuttu murre onkin.

Mä olen mielestäni ihan tavallinen suomalaanen nainen. En mikään kaunotar, mutta en mikään rumakaan.

Silti aina saan kuulla kaikkia paskaa ulkonäöstäni täällä palstalla. Mistä tuo johtuu? Olenko sitten joidenkin mielestä aivan kamalan ruma? Itte ainakin tiedän paljon naisia jotka on rumempia kuin mä.

Vai sekö hiertää joitakin, että en suostu pitämään itteäni rumana. Palstalogiikan mukaan mä en voi miestä saada ulkonäköni takia. Just. Pyhästä hengestähän mä olen kaks kertaa tullut raskaaksi.

Mua oikiasti ärsyttää kun on keskustelu mikä tahansa niin joku pelle on siellä urputtamassa mun naamasta tai painosta. Siis haloo oikiasti. Oma elämä ja aivot olis kova sana.

Älä välitä, netissä näitä urputtajia ja pellejä riittää riesaksi asti. Sitäpaitsi näytät ihan hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23902808:
Mun mielestä Scarletti ei ole töykeä, vaan omaa mieltänsä. Se on vähän tulinen ja äkkipikainen. Mun mielestä se on ok. Sellaset ihmiset on kuolettavan tylsiä, jotka ei ikinä suutu mistään tai sano koskaan mitään pahasti.

Eli harmaat saivat siunauksesi jotka sanoo pahasti :rolleyes:

Mie näytin siun kuvan miun miehelle ja kysyin hänen mielipidettä :)
Miun mies oli samaa mieltä,sie et oo ruma,kivat kasvot. :)

Mä olen mielestäni ihan tavallinen suomalaanen nainen. En mikään kaunotar, mutta en mikään rumakaan.

Silti aina saan kuulla kaikkia paskaa ulkonäöstäni täällä palstalla. Mistä tuo johtuu? Olenko sitten joidenkin mielestä aivan kamalan ruma? Itte ainakin tiedän paljon naisia jotka on rumempia kuin mä.

Vai sekö hiertää joitakin, että en suostu pitämään itteäni rumana. Palstalogiikan mukaan mä en voi miestä saada ulkonäköni takia. Just. Pyhästä hengestähän mä olen kaks kertaa tullut raskaaksi.

Mua oikiasti ärsyttää kun on keskustelu mikä tahansa niin joku pelle on siellä urputtamassa mun naamasta tai painosta. Siis haloo oikiasti. Oma elämä ja aivot olis kova sana.

Samaa oon miettinyt omalla kohdallani. Kunnes lakkasin miettimästä. Loppupeleissä sillä ei ole mulle mitään merkitystä, mitä joku palstapelle musta ajattelee. Sillä pellejähän kaikki haukkujat on.

• Tykkää
Reactions: raspberry
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23902331:
No olen minäkin joidenkin palstalaisten mielestä ruma ja mustalaisen näköinen, mutta lohduttaudun sillä että ukkoni viitsii kuitenkin katsella minua.

niin no sulla kuitenkin on ukko joka viittii kattella sua haravalla ei,,, mistäköhän johtuu,,,

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23902808:
Mun mielestä Scarletti ei ole töykeä, vaan omaa mieltänsä. Se on vähän tulinen ja äkkipikainen. Mun mielestä se on ok. Sellaset ihmiset on kuolettavan tylsiä, jotka ei ikinä suutu mistään tai sano koskaan mitään pahasti.

No mummeliisa tai keittis ei ole tylsä vaikkei koskaan jankuta tai puhu rumasti. He ovat mielestäni ihan milenkiintoisia persoonia ja heitä on paljon. Ihminen voi olla sentään mukava, mutta räiskyvä. Sitten on niitä, jotka räiskyvät, mutta ovat monista epämukavia. Itse en ota kantaa siihen keistä nyt puhun, mutta moni kokee scarletin täällä kuitenkin töykeäksi. Ei siinäkään mielestäni ole mitän hienoa tai mukavaa, että joku luulee aina tiuskiessaan olevansa vaan "vähän temperamenttinen". Toiset saattavat tällaisesta ajatella, että tuohan on täysi K***pää.

Alkuperäinen kirjoittaja äh;23902138:
Olet vain saanut noita perskärpäsiä, älä niistä välitä. Ne on katkeroituneita kiusaajia.

Mielestäni olet myös ihan tavallinen suomalainen nainen, et missi etkä ruma. Kuten itsekin olen.

Juuri näin ajattelen minäkin.

Ja se, että laittaa kuviaan palstalle jonne voi kirjoitella nimettömänä, asettaa alttiiksi kaikenmaailman törkykommenteille. Haukutaanhan sitäpaitsi kauniita missejä ja mallejakin rumiksi, vaikkeivät sitä ole.

Itse olen välillä ihmetellyt ihan samaa kun olen jossain kuvaketjussa tullut haukutuksi rumaksi, kun minäkin olen ihan tavallinen, en mitenkään ihmeen kaunis mutten rumakaan. Mutta olen ajatellut juuri niin että ihan ketä vaan jonka naama jossain julkisesti näkyy, voi haukkua kuka vaan.

Ei kannata noista haukuista välittää, maailmaan mahtuu niin paljon täysin turhia ilkeitä sanoja, jotia nuo haukutkin vain ja ainoastaan ovat, tarkoituksena ärsyttää ja loukata tuntematonta ihmistä.

[QUOTE="salla";23902861]
sä näytät siltä ku olisit lyömässä turpaan jus[/QUOTE]

Sulla on sitten pahasti hakuses kuva ihmisestä joka meinaa lyödä. Mulla on kokemusta siitä työn puolesta.

Jos olet itse tyytyväinen ulkonäköösi, niin miksi sitten tehdä tämmösiä aloituksia? Huono itsetunto? Kyllähän sen tyhmäkin tietää että jos laitat keskustelupalstalle oman kuvan, niin aina löytyy negatiivista palautetta, osa kateutta, joidenkin mielestä et vain yksinkertaisesti ole kaunis.
Mielipiteitä kun on monia, eikä makuasioista voi kiistellä.
Esimerkiksi itse ihailen ja pidän kauniita naisia, jotka ovat hoikkia (ei kuitenkaan liikaa), pitkä hiuksisia sekä tyylikkäitä.
Ja itse en vaihtaisi omaa ulkonäköäni sinun ulkonäköösi.
Mutta et sinä RUMA ole minun mielestä. Tavallisen suomalaisen perheen äidin näköinen.
Mutta johtuneen siitä että olen varmasti 10 vuotta nuorempi kuin sinä, sen takia en ihaile ulkonäköäsi.

[QUOTE="salla";23902922]huulenrunat valkoisena yhteenpuristamisesta, leukapielet kireenä, fanaattinen tuijottava katse,,,
joo sä näytät mukavalta ja lepposalta ihmiseltä,,,[/QUOTE]

Siis kattoks sä omaa peilikuvaas?

Jos olet itse tyytyväinen ulkonäköösi, niin miksi sitten tehdä tämmösiä aloituksia? Huono itsetunto? Kyllähän sen tyhmäkin tietää että jos laitat keskustelupalstalle oman kuvan, niin aina löytyy negatiivista palautetta, osa kateutta, joidenkin mielestä et vain yksinkertaisesti ole kaunis.
Mielipiteitä kun on monia, eikä makuasioista voi kiistellä.

Peesaan...

On muakin täällä rumaksi sanottu, muistaakseni. En kiinnitä siihen huomiota, se ei hetkauta mua suuntaan tai toiseen. Ei jää mieleen pyörimään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä