M
minä,
Vieras
Olen käynyt armeijan lappeenrannassa, tykistössä.Eli sun hommia? Vai oletko MIESTEN MIES ja käynyt ihan ARMEIJAN?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen käynyt armeijan lappeenrannassa, tykistössä.Eli sun hommia? Vai oletko MIESTEN MIES ja käynyt ihan ARMEIJAN?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Olen käynyt armeijan lappeenrannassa, tykistössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23442693:Chala nyt on palstan fiksuimmasta päästä kumminkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23442693:Chala nyt on palstan fiksuimmasta päästä kumminkin.![]()
Joo mutta ne ei osaa puolustaa maata jos tulee sellainen tilanne.No tekikö se sinusta miehen isolla ämmällä joka olisi jäänyt keskenkasvuiseksi pikkupojaksi ilman tätä huikeaa kokemusta?
Anteeksi, mä en vain oikeasti näe sitä upeutta ja mahtavuutta mikä Suomen armeijan yllä leijailee. Se on tosi hyvä vaihtoehto niille jotka kokevat sen omakseen, mutta ihan yhtä hyvä vaihtoehto on sivari tai aseeton palvelus niille jotka mielummin ihan laillisesti asevelvollisuutensa niin täyttävät.
Alkuperäinen kirjoittaja Ripamään;23442690:Minä haluan vain muistuttaa, että sodassa ei ole mitään hienoa eikä ylevää. Olen armeijan käynyt ihan mallikkaasti, mutta vihaan näitä sotaa ihannoivia idiootteja. Menkää purkamaan paineita vaikka nyrkkeilysalille jos niin pahasti ahdistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23442684:Sori, en muista 30-lukua ihan yhtä hyvin kuin sinä. :xmas:
Elän tässä nykyajassa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Joo mutta ne ei osaa puolustaa maata jos tulee sellainen tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Ripamään;23442690:Minä haluan vain muistuttaa, että sodassa ei ole mitään hienoa eikä ylevää. Olen armeijan käynyt ihan mallikkaasti, mutta vihaan näitä sotaa ihannoivia idiootteja. Menkää purkamaan paineita vaikka nyrkkeilysalille jos niin pahasti ahdistaa.
:hug:
Kiva muuten että olet palaillut, olet tainnut taukoilla tai harmailla välissä. On ollut ikävä erittäinkin järkeviä kommenttejasi, niitä ei täällä tarpeeksi näe![]()
Ei kukaan koko armeijaa ole poistamassa, järkevöittämässä systeemiä vaan tehokkaammaksi motivoituneella porukalla jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23442743:Entä jos tehdäänkin niin, että sinä siirryt 2010-luvulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23442784:Heh hee. :snotty:
Mutta ihan oikeasti, vanhasta kannattaa oppia, mutta siihen ei kannata perustaa. Ja veikkaan että olen opiskellut menneitä asioita enemmän kuin sinä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23442776:Kyllä kai Suomen kansalaisista koostuva palkka-armeijakin puolustaa omaisiaan.
Nimim. vara-Chala.