H
Heleena A.
Vieras
Näin ja näen edelleen hänessä paljon hyvää. Meillä on hyvin samanlaiset mielipiteet asioista, yhteisiä harrastuksia ja paljon muuta. Pari ensimmäistä vuotta olivat todella mahtavia, rakkautta riitti aivan mielettömästi. Sitten tuli pikku hiljaa erimielisyyksiä ja joitain pikku riitoja, mutta aina ne saatiin sovittua. Hän ei ollut koskaan väkivaltainen, eikä käyttänyt alkoholia juuri lainkaan. En tiedä mikä sitten tuli, mutta hyvin usein tunsin olevani syyllinen kaikkeen epäonneen ja epäonnistumiseen. Ja aivan viime aikoina melkein joskus jopa pelkäsin häntä, vaikka hän sanoi aina, että ei koskaan löisi naista.Mutta oli todella kiihtyneessä mielentilassa muutamia kertoja. Alkoholia ei käytä edelleenkään paljoa, vain pari saunaolutta joskus.
En tiedä miksi hän suuttui minulle niin valtavasti ja alkoi vihaamaan minua. Oliko kaikki vuodet tosiaan teeskennellyt ja valehdellut, en tiedä. Pahaalta kuitenkin tuntui ja tuntuu edelleen, se että oli katunut minuun tutustumista ja kaikkea muuta. Ei ole soittanut eikä ole ottanut yhteyttä sen koomin, ei ole anteeksi pyydellyt. Ilmeisesti on nyt toisen naisen kainalossa ja siksi halusi minusta eroon. Tekisi mieli kirjoittaa ruma sana, mutta antaa olla, niin paha ja patoutunut olo minulla on.
Miehet jos olette olleet epärehellisiä ja olette halunneet päästä exästä eroon uuden naisen vuoksi, niin oletteko koskaan tunteneet syyllisyyttä? Onko teitä koskaan kaduttanut tekonne jälkeenpäin? Onko miehillä omaatuntoa?
En tiedä miksi hän suuttui minulle niin valtavasti ja alkoi vihaamaan minua. Oliko kaikki vuodet tosiaan teeskennellyt ja valehdellut, en tiedä. Pahaalta kuitenkin tuntui ja tuntuu edelleen, se että oli katunut minuun tutustumista ja kaikkea muuta. Ei ole soittanut eikä ole ottanut yhteyttä sen koomin, ei ole anteeksi pyydellyt. Ilmeisesti on nyt toisen naisen kainalossa ja siksi halusi minusta eroon. Tekisi mieli kirjoittaa ruma sana, mutta antaa olla, niin paha ja patoutunut olo minulla on.
Miehet jos olette olleet epärehellisiä ja olette halunneet päästä exästä eroon uuden naisen vuoksi, niin oletteko koskaan tunteneet syyllisyyttä? Onko teitä koskaan kaduttanut tekonne jälkeenpäin? Onko miehillä omaatuntoa?