MIKSI miehiä kiinnostaa seksi lähes lasten kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen sitä ihmetellyt, että miksi meidän "vanhojen" naisten taivastelu aiheesta leimataan usein kateudeksi. Siis että olemme vain kateellisia, kun nuoret tytöt ovat kauniimpia kuin me "kääkät" jne. Tällaisia kommentteja sattuu joskus silmään eri keskustelupalstoilla. Itse olen jo äärimmäisen vanha kolmikymppinen, mutta en koe olevani kateellinen nuorten tyttöjen sulokkuudesta. Olen pikemminkin huolissani. Muistan itseni noilta teiniajoilta. Kuinka naivi ja taivuteltavissa sitä olikaan kaikesta uhmakkuudesta ja ulkoisesta kehityksestä huolimatta. Kiitän onneani, etten itse joutunut minkään vanhemman miehen köyrimäksi.

Teinitytöillä on joo kuukautiset, tissit ja persettä, fyysisesti siis lisääntymiskykyisiä ja ties mitä, mutta henkisesti ovat kuitenkin vielä usein lapsia. Itselläni ei ole teinilasta, mutta mieheni teinityttö on minulle tärkeä ja olisin kauhuissani, jos häntä vokottelisi joku kolmikymppinen mies. Tykkään tytöstä ja haluan, että hän, kuten muutkin teinit saisivat elää ja kehittyä rauhassa.

Taidan sitten olla tiukkanutturainen, mutta mua todellakin yrjöttäisi, jos mun ikäinen mies käväisisi sekstailemassa tuon tytön kanssa :X

Mä muistan, miten paljon mua teini-iässä oksetti se, että ikäloput :D (sellaisia ne kolme- ja neljäkymppiset miehet minusta silloin olivat) ukot kyyläävät kieli pitkällä ja ehdottelevat vaikka mitä. Mua suorastaan oksetti! :x

Alkuperäinen kirjoittaja katkera vanhusko?:
Olen sitä ihmetellyt, että miksi meidän "vanhojen" naisten taivastelu aiheesta leimataan usein kateudeksi. Siis että olemme vain kateellisia, kun nuoret tytöt ovat kauniimpia kuin me "kääkät" jne. Tällaisia kommentteja sattuu joskus silmään eri keskustelupalstoilla. Itse olen jo äärimmäisen vanha kolmikymppinen, mutta en koe olevani kateellinen nuorten tyttöjen sulokkuudesta. Olen pikemminkin huolissani. Muistan itseni noilta teiniajoilta. Kuinka naivi ja taivuteltavissa sitä olikaan kaikesta uhmakkuudesta ja ulkoisesta kehityksestä huolimatta. Kiitän onneani, etten itse joutunut minkään vanhemman miehen köyrimäksi.

Teinitytöillä on joo kuukautiset, tissit ja persettä, fyysisesti siis lisääntymiskykyisiä ja ties mitä, mutta henkisesti ovat kuitenkin vielä usein lapsia. Itselläni ei ole teinilasta, mutta mieheni teinityttö on minulle tärkeä ja olisin kauhuissani, jos häntä vokottelisi joku kolmikymppinen mies. Tykkään tytöstä ja haluan, että hän, kuten muutkin teinit saisivat elää ja kehittyä rauhassa.

Taidan sitten olla tiukkanutturainen, mutta mua todellakin yrjöttäisi, jos mun ikäinen mies käväisisi sekstailemassa tuon tytön kanssa :X

Minä olen jo 44v enkä vieläkään kateellinen teinitytöille että mites suu nyt pannaan?

Katsokaas, kun tämän päivän teinitytöt on huomispäivän vaihdevuotisia kääkkiä (elleivät onnistu kuolemaan nuorina ja kiinteinä heh heh) niin miksi kadehtia?

Vuosi on käsittääkseni sen noin 365 vuorokautta jokaiselle vai olenko laskenut jotenkin väärin?

Tuo kateusaspekti nyt otetaan aina vain käyttöön sen vuoksi että sillä yritetään saada vastapuoli hiljaioseksi. Tässä maassa kun kateutta ja häpeää pelätään kuin ruttoa! Paitsi meikäläinen ei lannistu edes noiden edessä...

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
On niin kiva työkavereille näytellä yli nelikymppisenä 18-kesäistä pimua.Kuvitellaan että ite nuorennutaan kakskymppisiksi ja kaverit kuvittelee että tuohan se on melkoinen sonni ja sillä ottaa vielä hyvin eteen kun noin nuorta jaksaa köyriä.
Sillon nelikymppisenä kun miehelle iskee ne vaihdevuodet,se alkaa vanhentua,tukka ohentua ja masu kasvaa ja akka kenties potkaissut pellolle.
Aikaisemmista suhteista lapsia,nuorilla pimuilla harvemmin on.
On aikaa seksille,ei lapset valvota ja väsytä.Kroppa on vielä timmi eikä täynnä raskausarpia.
Hetken aikaa sitä huvia kestää kunnes tajuavat että sen kanssa ei sitten muuta yhteistä olekkaan.
Näin käy monella.
Ihan sama pätee naiseenkin,on kai se kiva talutella parikymppistä poitsua käsipuolessa ja seksi on aktiivista.Aina saa kun haluaa,nelikymppiseltä kun ei välttämättä enää saa,se ei jassa :D
Kuulostaa kaatellisen panettelulta. Sinulla riippuu ja roikkuu?

Kyllä mulla tässä iässä jo riippuu ja roikkuu se on fakta.Kateellinen en ole,mun mies on mua nuorempi,tosin yli nelikymppinen sekin. =)

Eli myös miehelläsi riippuu.

Yhteistyössä