K
katkera vanhusko?
Vieras
Olen sitä ihmetellyt, että miksi meidän "vanhojen" naisten taivastelu aiheesta leimataan usein kateudeksi. Siis että olemme vain kateellisia, kun nuoret tytöt ovat kauniimpia kuin me "kääkät" jne. Tällaisia kommentteja sattuu joskus silmään eri keskustelupalstoilla. Itse olen jo äärimmäisen vanha kolmikymppinen, mutta en koe olevani kateellinen nuorten tyttöjen sulokkuudesta. Olen pikemminkin huolissani. Muistan itseni noilta teiniajoilta. Kuinka naivi ja taivuteltavissa sitä olikaan kaikesta uhmakkuudesta ja ulkoisesta kehityksestä huolimatta. Kiitän onneani, etten itse joutunut minkään vanhemman miehen köyrimäksi.
Teinitytöillä on joo kuukautiset, tissit ja persettä, fyysisesti siis lisääntymiskykyisiä ja ties mitä, mutta henkisesti ovat kuitenkin vielä usein lapsia. Itselläni ei ole teinilasta, mutta mieheni teinityttö on minulle tärkeä ja olisin kauhuissani, jos häntä vokottelisi joku kolmikymppinen mies. Tykkään tytöstä ja haluan, että hän, kuten muutkin teinit saisivat elää ja kehittyä rauhassa.
Taidan sitten olla tiukkanutturainen, mutta mua todellakin yrjöttäisi, jos mun ikäinen mies käväisisi sekstailemassa tuon tytön kanssa :X
Teinitytöillä on joo kuukautiset, tissit ja persettä, fyysisesti siis lisääntymiskykyisiä ja ties mitä, mutta henkisesti ovat kuitenkin vielä usein lapsia. Itselläni ei ole teinilasta, mutta mieheni teinityttö on minulle tärkeä ja olisin kauhuissani, jos häntä vokottelisi joku kolmikymppinen mies. Tykkään tytöstä ja haluan, että hän, kuten muutkin teinit saisivat elää ja kehittyä rauhassa.
Taidan sitten olla tiukkanutturainen, mutta mua todellakin yrjöttäisi, jos mun ikäinen mies käväisisi sekstailemassa tuon tytön kanssa :X