Miksi mies ei halua edetä suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alottaja

Vieras
Olen ollut 3vuotta suhteessa ja tämä suhde ei tule vaan menemään eteenpäin missään vaiheessa (jos miehen puheita on uskominen) Itse haluaisin muuttaa jo yhteen yms, mutta poikaystäväni ei vaan halua muuttaa yhteen, saati että muuttaisin edes samalle paikkakunnalle, kuin hän. Miks mun poikaystäväni vaan jarruttelee?

Koska se ei halua muuttaa sun kanssa yhteen, eikä mennä naimisiin, eikä perustaa perhettä.
Mutta se ei halua luopua helposti saatavasta seksistä.

Vätys se on, laita kiertoon!

Koska miehelle se ei olisi eteenpäin menemistä. Hänelle suhde on just siinä missä hän haluaakin sen olevan, ei hänellä ole tarvetta jarrutella eikä edetä kun kaikki on hyvin. Sinä taas olet eri pisteessä, suhde ei ole siellä missä sinä haluat sen olevan. Kyse on sinusta ja sun toiveestasi, ei miehestä.

Koska hän haluaa pitää vielä mahdollisuudet auki löytää joku parempi... tai sitten hänellä on jo joku toinen siinä sivussa. Tuo ettei halua sinua edes samalle paikkakunnalle puhuu jälkimmäisen puolesta.

Testaa suhdetta hieman. Jos mies ei halua esim. perhettä niin sitten hän ei halua myöskään edetä siinä. Olisi kamalaa hankkia vastentahtoisen miehen kanssa perhe, jäisit yksin piakkoin..

Kysyisin lähinnä et mitä sä saat tuosta suhteesta ja miksi jatkat?

Paljon rakkautta ja maailman ihanimman poikaystävän. Nyt on vaan tullut hirveä yhteenmuutto kuume, mutta kun tuntuu ettei tää mun poikaystäväni halua mua edes samalle paikkakunnalle missä asuu. Välillä aina puhutaan, että "sitten kun asutaan yhessä", mutta tullaanko me ede ikinä oikeesti asumaan yhdessä.

[QUOTE="sss";23703237]Koska hän haluaa pitää vielä mahdollisuudet auki löytää joku parempi... tai sitten hänellä on jo joku toinen siinä sivussa. Tuo ettei halua sinua edes samalle paikkakunnalle puhuu jälkimmäisen puolesta.[/QUOTE]

Kyllä me sen verran vietetään paljon aikaa yhdessä, että eiköhän tuo ois jo kiinni jäänny, jos se jotain mun selän takanani touhuais.

Jos se ei vaan halua vielä, tykkää, että asiat on hyvin nyt. Miksi pitäisi olla kamala kiire saman katon alle ja "edetä" jatkuvasti? Mä en ymmärrä, kun eihän se rakkaus sellaisista asioista riipu. Eikö voi vaan nauttia siitä, mitä nyt on. Paraneeko se asia jotenkin olennaisesti kiirehtimällä?

Mä ymmärrän miestä, koska itse ajattelin ihan samalla tavalla. Me oltiin oltu yhdessä viisi vuotta ennen yhteenmuuttoa. Poikaystävä olisi ollut valmis aiemminkin, mut minä en. Ja kyse ei ollut sitoutumisen tai rakkauden puutteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;23703336:
Jos se ei vaan halua vielä, tykkää, että asiat on hyvin nyt. Miksi pitäisi olla kamala kiire saman katon alle ja "edetä" jatkuvasti? Mä en ymmärrä, kun eihän se rakkaus sellaisista asioista riipu. Eikö voi vaan nauttia siitä, mitä nyt on. Paraneeko se asia jotenkin olennaisesti kiirehtimällä?

Mä ymmärrän miestä, koska itse ajattelin ihan samalla tavalla. Me oltiin oltu yhdessä viisi vuotta ennen yhteenmuuttoa. Poikaystävä olisi ollut valmis aiemminkin, mut minä en. Ja kyse ei ollut sitoutumisen tai rakkauden puutteesta.

Ei mulla nyt mikään niin pakottava tarve oo edetä justiinsa nyt, mutta samalle paikkakunnalle nyt olis edes kiva muuttaa.

[QUOTE="sss";23703346]Siinä tapauksessa syynä on tuo "oven raolleen jättäminen", eli ei halua vielä sulkea muita mahdollisuuksia pois kuvioista ja asettua yhden eli sinun kanssa lopullisesti yhteen.[/QUOTE]

No ei se todellakaan tuota tarkoita. Kaikille vain suhteen eteneminen ei tarkoita samaa kaavaa. Miksi suhteen tarkoitus automaattisesti edes pitäisi olla yhteen muuttaminen? Ei se sitoutuminen asuinpaikasta kiinni ole. Jos olisi niin sitten kukaan avo- tai aviopuoliso ei koskaan pettäisi.

[QUOTE="sss";23703346]Siinä tapauksessa syynä on tuo "oven raolleen jättäminen", eli ei halua vielä sulkea muita mahdollisuuksia pois kuvioista ja asettua yhden eli sinun kanssa lopullisesti yhteen.[/QUOTE]

Puheet ainakin viittaa muuhun kun tähän vaihtoehtoon, mutta en sitten tiiä että mistä oikeasti kiikastaa.

Paljon rakkautta ja maailman ihanimman poikaystävän. Nyt on vaan tullut hirveä yhteenmuutto kuume, mutta kun tuntuu ettei tää mun poikaystäväni halua mua edes samalle paikkakunnalle missä asuu. Välillä aina puhutaan, että "sitten kun asutaan yhessä", mutta tullaanko me ede ikinä oikeesti asumaan yhdessä.

No jos ihminen jolla on täysin erilaiset tarpeet ja suunnitelmat kuin sinulla on se maailman ihanin niin miksi sitten olet tyytymätön? Muuta sinä omia tarpeitasi?

No höpö, höpö. Ei se nyt tosiaan tarkoita aina, että pitäisi mitään ovea raollaan jos ei tahdo muuttaa yhteen samassa aikataulussa naisen kanssa. Ihme ajattelutapa. Jotkut vaan viihtyy hyvin omassa kämpässään eikä se ole pois rakkaudesta tai sitoutumisesta.

[QUOTE="sss";23703399]Joo, mutta miksi ei halua naista edes samalle paikkakunnalle?[/QUOTE]

Ap sanoi että hänestä tuntuu että mies ei haluaisi häntä samalle paikkakunnalle. Mies ei siis ole sellaista sanonut. Kyse on aloittajan tuntemuksista, ei miehestä.

Yhteistyössä