Miksi minä? Joka jätin mieheni....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uupunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uupunut"

Vieras
olen nyt yksin? Entisellä miehelläni joka petti, joi, petti ja joi on nyt jo viides tyttöystävä menossa ja minä en löydä edes yhtä panoa kun keskityn ilmeisesti vain kahteen lapseemme... Isä ei pidä lapsia milloinkaan, omien sanojensakaan mukaan ei kykene siihen ja olen samaa mieltä.

En rakasta exää, en tunne mitään muuta kuin kunnioitusta hyviä aikoja kohtaan. Miksi itken ja tunnen pahaa mieltä kun hänellä menee hyvin?

Ai menee hyvin? Meneekö sun mielestä hyvin jos vaan juo ja vaihtaa muijaa koko ajan. Omien sanojensakaan mukaan ei kykene hoitamaan lapsia.. Ei todella mene hyvin sun exällä. Kuulostaa moniongelmaiselta alkoholistilta. Mä en ainakaan arvosta tollasta elämää pätkääkään.
Tässä elämässä kaikella on aikansa ja sulla on nyt aika hoitaa lapset ja itses ehjäksi. Sitten arvosi tuntevana ja ehjänä ihmisenä on aika perustaa uusi parisuhde, uusi ja tasa-arvoinen parisuhde miehen kanssa joka arvostaa ja kunnioittaa sua. Ei mikään pettävä juoppo joka ei lapsiaan kykene kasvattaan.
Onnea Uuteen ja parempaan elämään. Keskity vaan nyt itseesi ja lapsiisi.

melko helposti mies leimattiin alkoholistiksi ja juopoksi!

Tietenkin se on vakkari vastaus täällä palstaämmiltä.

Mitään todisteita ei esitetty, mutta eihän palstaämmät niitä kaipaakkaan; katsos kun faktat voi sekoittaa heidän mielikuvitustaan!

Aloittajalle voin pelkästään sanoa että voimia.. Kyllä se siitä.. Vaikka kuullostaa että sulla on jotain tunteita
vieläkin koska reagoit noin.

Ehkä luulit kun jätit miehesi että sinulla olisi ollut enempi vientiä, et ehkä ollut huomannut että miehesi on myös ehkä ihan hyvän näköinen. Elikkäs yksi vaihtoehto on että todellakin luulit että se ukko ei kelpaa kenellekkään, ja nyt kun huomaat että kelpaa, olet mustasukkainen.

Sulla on nyt pitkä tie edessä jos vieläkin sulla on tunteita häntä kohtaan.. Mutta kyllä se valokin vielä pilkahtaa piiiitkän tunnelin päässä.

Yhteistyössä