A
ap
Vieras
Kummityttöni on viisivuotias (minulla kaksi muutakin kummilasta). Koskaan, eivät koskaan, vanhemmat ole pyytäneet minua hoitamaan lasta, kylään on pyydetty aiemmin lähinnä vain synttäreinä. Ennen joulua lapsen äiti halusi nähdä, nyt tuntuu, että vain siksi, että lahjan voisin samalla antaa. Lasta en siis silloin nähnyt. Synttärit oli ja meni, minulle ei edelleenkään ole tullut kutsua synttäreille, lähetin lahjan siis postissa, että olisi synttäripäivänä lahja lapsella. Aiemmin lahjatoiveita on aina esitetty, nyt ei sitäkään. Vuoden mittaa lähettelen kortteja ja pikkulahjoja kaikille kummilapsille, myös tälle tytölle. Tämän tytön vanhemmat eivät ole koskaan kiittäneet, eivät nytkään. Kun tytön äidille laitan viestiä tai pyydän kylään, ei vastaa. Ihmettelen, miksi minut on alunperin valittu lapsen kummiksi :/
Muita kummilapsia olen hoitanut ja hoidan mielelläni, heidän vanhempansa ovat myös aktiivisia, että suhde saataisiin muodostettua lapsen kanssa, puolin ja toisin kyläilemme. Kertokaa siis, mitä voisin tehdä toisin, että voisin myös tämän yhden kummilapsen kanssa rakentaa jonkinlaisen yhteyden? Mitä olen tehnyt väärin?
Muita kummilapsia olen hoitanut ja hoidan mielelläni, heidän vanhempansa ovat myös aktiivisia, että suhde saataisiin muodostettua lapsen kanssa, puolin ja toisin kyläilemme. Kertokaa siis, mitä voisin tehdä toisin, että voisin myös tämän yhden kummilapsen kanssa rakentaa jonkinlaisen yhteyden? Mitä olen tehnyt väärin?