MIKSI mun mies ei voi ymmärtää mun tunteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja per..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

per..

Vieras
Tänään tilanne että vieraat soittivat miehelle saako tulla kylään, muuten kyllä mutta itsellä sattui olemaan sairas olo kun flunssaa poden. Mies tuhahti ja suutahti sitten että miksei meille vieraat voi tulla tuosta vain ja ei siis AJATELLUT lainkaan minun heikkoa olotilaani. Menee maku hommasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
No tartteeko niille vieraille aina olla niin viimosen päälle sortit ja tarjottavat? Hä?

Ei tarvitse. Todellakaan. Mutta jotain kai tarvitsee, edes jotain pientä ja ei voi olla kalsareita lattialla silloin, jos joku tulee.

Se ei oo pelkästään naisen tehtävä näitä juttuja miettiä, varsinkaan jos on kipeä, eikä ole vieraita edes kutsunut.

ja toisekseen, on tosi noloa, jos on vieraita ja itse on niin kipeä, että nukkuu pystyyn.

Mä olisin varmaan niin tyly, että sairastaisin ihan rauhassa. Kävisin varmaan tervehtimässä vieraat ja pahoittelisin oloani ja painuisin takaisin sänkyyn. Eiköhän se mies sitten ihan itse keksi miettiä, että olisikohan jotain pitänyt tarjota jne. Ja jos ei tajua, niin ei olisi minun häpeäni.

Riippuu tietty vieraistakin kehtaisinko tuota tehdä, aika monelle lähemmälle kehtaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No tartteeko niille vieraille aina olla niin viimosen päälle sortit ja tarjottavat? Hä?

Ei tarvitse. Todellakaan. Mutta jotain kai tarvitsee, edes jotain pientä ja ei voi olla kalsareita lattialla silloin, jos joku tulee.

Se ei oo pelkästään naisen tehtävä näitä juttuja miettiä, varsinkaan jos on kipeä, eikä ole vieraita edes kutsunut.

ja toisekseen, on tosi noloa, jos on vieraita ja itse on niin kipeä, että nukkuu pystyyn.

Ja mies ei voi tehdä noita juttuja? Vähän riippuu vieraistakin, että kuinka tiptop paikat pitää olla jo onko ok, että emäntä nukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ja mies ei voi tehdä noita juttuja? Vähän riippuu vieraistakin, että kuinka tiptop paikat pitää olla jo onko ok, että emäntä nukkuu.

No mutta tässä tapauksessa tää mies ei ois näitä juttuja tehnyt. Mä olen joskus nukkunut, kun miehellä on ollut kaveri kylässä. oli huono olo. Meillä mies on kyllä silleen kiva, että aina osaa tollasista jutuista huolehtia.