O
omg
Vieras
On hankalaa tekstiä: ei isoja kirjaimia, välit ja välimerkit puuttuvat. Ei kappalejakoja, kirjoitusvirheet etc.
Todella vaikeaa luettavaa.
Todella vaikeaa luettavaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Oletko ap alkuperältäsi suomalainen?
Olen kiinnittänyt huomiota kirjoitustyyliisi ja siitä ei tahdo ottaa heikkikään selvää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Oletko ap alkuperältäsi suomalainen?
Olen kiinnittänyt huomiota kirjoitustyyliisi ja siitä ei tahdo ottaa heikkikään selvää...
Ap on muistaakseni virolainen..
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Oletko ap alkuperältäsi suomalainen?
Ap on muistaakseni virolainen..
Ok, selittää ammatin
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:ja ei kerrostaloa kiitos meille
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:ja ei kerrostaloa kiitos meille
No kyllä niitä uteliaita naapureita on kerrostalossakin...:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja S:Naapurisuhteet on erilaisia eri ihmisillä,itse asun espoossa omakotitaloalueella ja kyllä kaikki tietävät toistensa ammatit ja muutkin asiat,jutellaan päivittäin naapureiden kanssa.