Miksi naiset karsastaa pienikokoista miestä? Jopa ne itsekin pienikokoiset naiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voin sulle lohdutukseksi sanoa, että isokokoisistakan miehistä ei kukaan pidä. Kun pituus alkaa mennä selvästi yli 190cm ja siinä vielä jos paino yli satasen, niin eipä susta kukaan kiinnosta. Kai se kultainen keskitie pitäisi tässäkin olla. Laihduttaahan minä voisin (painan 110), mutta pituudelleni en voi mitään (olen 197cm).
Yökerhoissakin olen kuin rutto naisille.

Kuka haluaa 2 metrisiä lapsia :D ne painavat syntyessään keskimäärin 4 kg, joten on siinä naisella pusertaminen. Mulla on vielä taipumus raskausdiabetekseen, joten kanssasi lisääntyminen (olen itsekin pitkä)merkitsisi n. 5 kiloista jättiläisvauvaa, mikäli olisi sukupuoleltaan poika. Tyttö saattaisi tuurilla olla hivenen pienempi.

Baarissa etsitään naista ja miestä kuin lihatiskiltä, joten siellä ei ne henkiset tärkeät ominaisuudet pääse esille. Mäpä etsin kunnollista, uskollista miestä, joka panostaa perheeseen ja suhteeseen. Niitä harvemmin baarissa on. Mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän ne muut asiat kuin ulkonäkö merkitsee.

NIin ja hei, pakko tunnustaa, että rrrrrakastan pikkuisen pulskia miehiä. Niin että tuntuu kun ovat päällä :D iiihanaa.

Kuka haluaa 2 metrisiä lapsia :D ne painavat syntyessään keskimäärin 4 kg, joten on siinä naisella pusertaminen. Mulla on vielä taipumus raskausdiabetekseen, joten kanssasi lisääntyminen (olen itsekin pitkä)merkitsisi n. 5 kiloista jättiläisvauvaa, mikäli olisi sukupuoleltaan poika. Tyttö saattaisi tuurilla olla hivenen pienempi.

Baarissa etsitään naista ja miestä kuin lihatiskiltä, joten siellä ei ne henkiset tärkeät ominaisuudet pääse esille. Mäpä etsin kunnollista, uskollista miestä, joka panostaa perheeseen ja suhteeseen. Niitä harvemmin baarissa on. Mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän ne muut asiat kuin ulkonäkö merkitsee.

NIin ja hei, pakko tunnustaa, että rrrrrakastan pikkuisen pulskia miehiä. Niin että tuntuu kun ovat päällä :D iiihanaa.

Ai sen ihmisen lopullisen pituuden voi päätellä nykyään syntymäpainosta :) Paljos mun pojasta tulee,kun painoi syntyessään 4280g? Mun pituus 162,miehen 177.

Olen itse melkein 180cm ja mieheni selkeästi lyhyempi. Vaikka rakastammekin toisiamme ja pituus ei ole vaikuttanut suhteessamme mihinkään, niin täytyy rehellisesti myöntää, että kyllä katselen kaihoisasti miehiä, jotka ovat itseäni pidempiä. Ehkä siksi, että vaikka olen siro ja pieni omankin mieheni rinnalla, niin haluaisin olla niin pieni että voisin käpertyä kainaloon. Nyt se ei oikein onnistu.
Tosin kaveripiiristämme löytyy pariskuntia joissa muillakin nainen on selkeästi miestä pidempiä eikä kenelläkään miehen pituus ole ongelma.

Toki myönnän, että jos vielä joskus toisella kierroksella olen, niin miehen pitää olla selkeästi pidempi vaikka kuinka mukava muutoin olisikin. Identitiittiongelma ehkä.. Minulla siis.

Itse olen 156,5cm pitkä, mutta pyöreähkö eli en rimpula. Varmaan tästä syytä mun miehet olleet aina yli 180cm, etten tuntis itseäni kovin jätiksi. Asia muuttui, kun tapasin nykyisen mieheni, joka 170cm, mutta mukavasti pumpattu (EI LIIKAA!) ja turvallisen tuntunen, enkä näytä kaapilta hänen vieressään. :)

Kuka haluaa 2 metrisiä lapsia :D ne painavat syntyessään keskimäärin 4 kg, joten on siinä naisella pusertaminen.

Mistä sinä tämän vetäisit???
Itse olen 179cm ja mies 193cm ja meidän lapset on ollut syntyessään:
- esikoinen (tyttö) 3020g ja 48cm
- keskimmäinen (tyttö) 3170g ja 49cm
- kuopus (poika) 3650g ja 52cm
Ei isojen (pitkien) vanhempien lapset välttämättä syntyessään mitään hirveän isoja ja pitkiä ole

Mä tiedän yhden pariskunnan, jossa nainen on n. 150-senttinen ja mies 160-senttinen. Ja toisen, jossa nainen on jotain 180 cm ja mies 190 cm. Näiden seurassa tulee aina vähän sellainen fiilis, että ollaanko me samaa lajia ;D

No, vitsi vitsi. Meinaan vaan, että eiköhän sitä luulis kullekin sopiva kumppani tästä maailmasta löytyvän.

Voin sulle lohdutukseksi sanoa, että isokokoisistakan miehistä ei kukaan pidä. Kun pituus alkaa mennä selvästi yli 190cm ja siinä vielä jos paino yli satasen, niin eipä susta kukaan kiinnosta. Kai se kultainen keskitie pitäisi tässäkin olla. Laihduttaahan minä voisin (painan 110), mutta pituudelleni en voi mitään (olen 197cm).
Yökerhoissakin olen kuin rutto naisille.

Mulle kyllä kelpais, mutta olen jo varattu ;) Pitkä olen itsekin, joten kokemusta naisena siitä kun on miehet lyhyempiä ja juoksevat karkuun :D

Itse olen myös vain 165-senttinen, joten pidempää miestä ei ole vaikea löytää. Itseäni ei häiritsisi olla jopa lyhyemmän miehen kanssa, mutta fyysisesti miehen pitäisi olla vahvempi. Olen itse voimakas, enkä voisi mitenkään olla miehen kanssa, jonka tietäisin voivani fyysisesti lannistaa. En osaa selittää sitä paremmin, eikä kysymys ole todellakaan siitä, että olisi tarkoitus painia tai tapella miehen kanssa. Kamalaa olisi kuitenkin rakastella miehen kanssa, joka olisi fyysisesti heikompi. Tästä en pääse yli, vaikka muuten en kauhean nirso ulkonäön puolesta olekaan.

Hieman tuohon ap:n otsikkoon viitaten vielä, en näe syytä miksi lyhyempien naisten pitäisi katsoa vain lyhyitä miehiä, jokainen etsikööt mieleistään. Itse ainakin lyhyenä olen viehättynyt pitkistä miehistä, ehkä tässä on jokin alkukantainen vietti taustalla, jotta jäkikasvu olisi suhteellisen normaalimittaista.. :) Onneks oma mies on 190 tienoilla, ja onpa kaikki entisetkin olleet huomattavan pitkiä. Joskus kyllä baareissa sinkkuaikoina hieman huvitutti kun kaikki miehet oli järestään lyhyitä jotka tulivat iskemään, ja minä tyttö kun olin kiinnostunut pitkistä miehistä..:) Toivotaan että jokaiselle löytyisi ottajansa.

Olen itse 175cm pitkä. Mielestäni puolisoiden tulee olla kooltaan sopusoinnussa keskenään.
Meillä on paljon pienikokoisia naisia. Minusta näyttää hassulta, jos mies on kaksimetrinen ja nainen 160 cm. Miten siinä hoituvat hommatkaan... Jos itse olisin pienikokoinen, valitsisin kumppanikseni hieman itseäni pidemmän.
Tuttavapiirissämme on kyllä tasapuolisesti niin pieniä kuin pitkiäkin pariskuntia. Jatka vain etsintää, kyllä se oikea Sinullekin löytyy.

Olen 150 senttinen nainen, eikä mulla ole mitään pieniä miehiä vastaan. Pieni mies on jopa minusta viehättävämpi, kun tosi pitkät on usein jotenkin omituisen näköisiä mittasuhteiltaan. En haluaisi myöskään isoja rumia köntyslapsia.

Mutta miehen pitää olla vahva. Saa olla hentorakenteinen ja siro, mutta ei saa olla löysä. Ei saa olla voimaton, vaan pitäisi vähintäänkin olla jäntevä, pidänhän minä itsekin huolta itsestäni, niin että olen naisellinen enkä mikään lihapulla.

Tällähetkellä mieheni on pitkä, koska rakastuin häneen. Onnelsi hän ei ole mikään Shrekki kuitenkaan, että lapsista ei tule mitään hirviöitä.

Vaikka olenkin pienikokoinen 155-senttinen nainen, ei mulla ole mitään velvollisuutta säälistä ottaa itselleni jotain hentoa pikkuruista miestä. Saan valita kumppanin ihan samalla tavalla kuin pidemmätkin naiset. Inhottavaa syyllistämistä otsikossa. Pienikokoisuus ei ole mikään vamma, sellainen että vain nämä "vammaiset" saisivat pariutua keskenään eikä lyhyt nainen saisi valita makuunsa sopivaa miestä vaan pitäisi ottaa hentoinen mies, ettei sille tule paha mieli. :D Oma mieheni on keskipituinen, 180 cm. En pidä lyhyistä miehistä.

En ole koskaan viehättynyt itseäni paljon pidemmistä miehistä. Tulee jotenkin sellainen olo että jään varjoon. Sopiva pituus ero mielestäni 10cm, miehen hyväksi. Pidän siitä että mies on vähän niinkuin sama paria itseni kanssa.

Mutta todellinen turn-off on huono itsetuntoinen ja jo valmiiksi lannistunut mies.

Ap:n kannattaa ehkä tavoitella niitä lyhyempiä daameja ei niinkään missimittaisia.

Mun mies on vaan 168cm pitkä ja muutenkin tosi rimpula, ei nyt sentään mikään langanlaiha mutta ei mikään köriläs todellakaan vaan perus dataaja :D

Mutta onneksi itse olen kokoa MINI ja 155cm pitkä joten ei ole haitannut :)

Kyllä pakko myöntää että olen aina pitänyt isoista ja kookkaista miehistä mutta kai se 'yhteys' on tärkeämpää :)

Tiedoksi että hommat hoituvat oikein hyvin, ihan joka asennossa.. Ei ole ollut lyhyyteni esteenä mihinkään mitä sängyssä teemme, päinvastoin :) Terveisin se lyhyt nainen, jolla on pitkä mies

Tuntuu pahalta että joku voi puhua lapsista noin :( "isoja rumia köntyslapsia.." Mnkä ne lapset sille voi että vanhempien mitat on mitä on? Eikä se automaattisesti mene niin että pitkät vanhemmat= pitkä lapsi. Jos nyt tälle linjalle lähdetään niin kuka sit halua jotain piipittäviä hinteliä hiirulaisia jotka aikuisena ukkona kyselevät kaksplussalla että miks naiset ei kiinnostu.

Tuli vain noista lihaksista mieleen. Et ite olen tykännyt aina ns. normaalivartalosta mutta myös rumasti sanottuna myös "kukkakepeistä" eli hoikista ja lihaksittomista miehistä, mutta myös kyl tanakoista miehistäkin. Jostain syystä kunnon lihaskimppu miehet eivät ole sytyttäneet. Ite olen vain 155cm pitkä joten se on riittänyt et mies on päätä pidempi vaikka olen kyl seurustellut myös 190cm miehen kanssa. Heh, oikeastaan makuni siis on varsin laaja :D Ainoa yhdistävätekijä taitaa olla et kaikilla on ollut leveät hartiat, ei siis a-mallia.

Kyllähän miehetkin karsastaa isokokoisia naisia. Jos on pitkä, niin pitää ainakin olla hoikka. Oma mieheni on suhteellisen pieni mieheksi, mutta en minä mitään alle 170cm miehiä edes katsele. Kaikilla on omat mieltymyksensä.

Yhteistyössä