Miksi naiset karsastaa pienikokoista miestä? Jopa ne itsekin pienikokoiset naiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25466416:
Lisäänpä vielä tähän, että kauan sitten seurustelin 180 cm pitkän miehen kanssa ja missä ikinä liikuttiinkin, niin mua ei oikeastaan noteerattu lainkaan. Kaupoissa ja ravintoloissa mies oli se asiakas ja minä joku mikälie koriste miehen mukana. Ehkä siitä on mulle tullut tunne, että pitkän miehen seurassa mä olen kuin lapsi, jota ei tarvitse huomioida lainkaan ja kaikki kommunikointi tapahtuu miehen kautta. Esikoiseni isä oli 162 cm pitkä ja se oli juuri passeli mulle. Harmi, että meni kuolemaan niin nuorena.

Mä olen 162 cm, mies 190 cm eikä mulle ole koskaan käynyt noin. Kyllä mut noteerataan kun liikun miehen kanssa, vaikka olenkin vähän lyhyt siinä rinnalla.

Mä en ole huomannut tuota. Olen itse 160 cm ja mun mies sattumoisin on 180 cm, mutta voisi olla 20 cm lyhempikin eikä haittaisi. Mun veli on jotain 170 cm tasan ja sellainen hento ja aina sillä on ollut tyttöystävä niin pitkään kun muistan. Seurusteli ekan kerran vakavasti jo alaikäisenä, olivat kihloissakin. Ero tuli ihan muiden syiden kuin kenenkään koon vuoksi pari vuotta myöhemmin. Välissä oli pari lyhempää juttua ja nyt on ihana vaimo hänellä ja heillä on kaksi tyttöä.

Ehkä riippuu siitä noin yleensäkin, onko sinut itsensä kanssa? Mun veli on aina ollut sinut itsensä kanssa, mukava ja kiva oma itsensä. Ei ole edes korkeasti koulutettu vaan ihan ns. amis.
Tai sitten se johtuukin siitä, että hänelle on kelvannut ihan "amistytötkin"... ööööhhh??? =/

Mun mielestä taas isot miehet on pelottavan oloisia. Jostain syystä. Eikä ole edes kokemusta mistään hakkaajista tms. Pienempien kanssa on kotoisampi ja luottavaisempi olo.

on ollut pidempiäkin miehiä ja myös lihaksikkaampia kuin nykyinen. Ei se pituus kuitenkaan korvaa mm. keskustelutaitoa, empaattisuutta, rehellisyyttä ja luotettavuutta. Nykyisellä miehellä on nämä piirteet mutta pituutta 170cm. Itse olen 67cm. Ei mua ainakaan haittaa.

Tunnen paljon noin tai vajaa 170cm pitkiä miehiä, joilla on vientiä riittänyt. Tunnen myös pari, joilla ei. Persoonakysymys, ja tietysti myös muut ulkonäölliset seikat vaikuttaa, komeat kasvot ja urheilullinen vartalo kelpaa yleensä vähän lyhyemmässäkin varressa. Mutta yksikin noista on melko löysä ja nuorena kaljuuntunut eikä kyllä ikinä ole tarvinut iltaa viettää yksin ;).

Itse olen seurustellut parin hoikan miehen kanssa, toinen oli reilusti alle 170cm ja toinen sellaiset 175cm. Itseäni lyhyempi olisi varmasti silti shokki, mutta alle 160cm miehiä harvoin tapaakaan. Nykyinen mies on pitempi ja leveämpi ja kovasti tykkään siitäkin. Kyllä niitä hoikista ja lyhyemmistäkin miehistä pitäviä naisia löytyy ja sitten paljon tällaisia kuten minä, joilla se miesmaku vaihtelee ihastusten mukaan. Se on vaan "se jokin" mihin ihastuu eikä jotkut tietyt määrätyt kriteerit.

[QUOTE="woody";25470917]on ollut pidempiäkin miehiä ja myös lihaksikkaampia kuin nykyinen. Ei se pituus kuitenkaan korvaa mm. keskustelutaitoa, empaattisuutta, rehellisyyttä ja luotettavuutta. Nykyisellä miehellä on nämä piirteet mutta pituutta 170cm. Itse olen 67cm. Ei mua ainakaan haittaa.[/QUOTE]

Oot kyllä aika lyhyt

Olen pieni ja haluan miehen olevan mua isompi, jotta voi suojella minua. Aika alkukantaista, mutta isompi mies tuo turvaa. Miehen ei tarvitse olla hujoppi tai lihaskimppu, mutta ei myöskään omakokoiseni eikä sisarhento.

Ainoa "pätkä", kenet huolisin. Ihan koska vaan... ;)
208491_20101129135629_208491_Koko_n%C3%A4yt%C3%B6n_sieppaus_29.11.2010_133915.bmp.jpg

Tässä ei paina vaakakupissa saavutukset tai maine, vaan joku ihan muu.

Joo tuo on hassua ajatella että lyhyet naiset olisivat jotenkin velvoitettuja seukkaamaan lyhyiden miesten kanssa. Makunsa kullakin.

Minä pidän lyhyistä miehistä, eikä haittaa vaikka olisi minua lyhyempi tai/ja kevyempi. Kunhan se ei miestä itseään haittaa. Itse olen 170cm/65kg että en nyt ihan jättiläinen edes :D

Vanhahko thredi mutta kyllä nää jutut nostaa kivasti 160cm miehen itsetuntoa.Miksi edes luen näitä ?
Käyn tänäkin päivänä käyn psykologilla pituuteni vuoksi ja siitä saan kiittää teitä naisia.
Mut hei bimbot ! tässäpä teillä on oiva tilaisuus nujertaa pieni ja onneton kääpiö :D

Mä olen aina pitänyt lyhyistä miehistä. Olen 155cm itse.... Jos olis kaksi yhtä komeaa miestä, toinen 185cm ja toinen 170cm, valitsen jälkimmäisen :D
Jotenkin ne vartalon mittasuhteet lyhyemmällä viehättää, pitemmät taas näyttää mun silmään "venytetyiltä".

[QUOTE="Olli";25466224]Ihmettelen tätä ilmiötä miehenä. Olen pienikokoinen mies, en siis vain lyhyt vaan myös hentorakenteinen, ja tämä on muodostunut ongelmaksi. Tuntuu ettei naiset kiinnitä huomiota mihinkään muuhun kuin miehen pituuteen / kokoon. Kerrankin eräs nainen totesi ravintolassa mielenkiintoisen keskustelun päätteeksi, että sun kannattaisi treenata itsellesi kunnon lihakset, silloin toi koko ei niin häiritsisi.

Eikö tosiaan se merkkaa mitään, että olen hauska, keskustelutaitoinen ja ns. hyvä tyyppi (hyviä ystäviä on paljon). Lisäksi muut "meriitit" ovat mielestäni hyvät; korkealle koulutettu, hyvässä työssä, urakehitys noususuhdanteessa, taloudellinen tilanne enemmän kuin hyvä, jne.

Vastatkaa nyt naiset, missä vika?[/QUOTE]

Minua ei häiritse. Mutta olen kyllä kuullut, että jotkut naiset laittavat fyysisille mitoille enemmän painoarvoa.

Olen itse alle 160 cm ja normaalisti (nyt raskaana paljon painavampi) n. 50 kg, joten olen itsekin pienikokoinen. Toki miehen täytyy minun silmääni miellyttää, mutta eniten painoarvoa annan luonteelle, kemioille ja "karismalle". Sanon nyt vielä, etten ole mikään seinästä revityn näköinen ollenkaan, ja useimmat miehistäni ovat olleet erittäin komeita, kuten tuo nykyinenkin.

Olen seurustellutkin itseni mittaisen, hintelän miehen kanssa, enkä nähnyt asiassa mitään ihmeellistä.

Yritän siis sanoa, että itseluottamus kuntoon ja kyllä se huippunainen löytyy, jolle koko ei ole este. Etkä sä huonommalla mitään tekisikään :)

Pituus on seksikästä ja huomattavasti itseäni pidempi mies (olen lyhyt) on myös erittäin kiihottavaa, seksin aikana etenkin. Minkäs teet. Olen alle 160 ja mieheni yli 190, olkoot jonkun mielestä höpsön näköistä, niin minulle on tärkeää saada olla pieni ja hento ison ja turvallisen miehen rinnalla ja mieskin pitää todella paljon siitä, että olen niin pieni.

Voin sulle lohdutukseksi sanoa, että isokokoisistakan miehistä ei kukaan pidä. Kun pituus alkaa mennä selvästi yli 190cm ja siinä vielä jos paino yli satasen, niin eipä susta kukaan kiinnosta. Kai se kultainen keskitie pitäisi tässäkin olla. Laihduttaahan minä voisin (painan 110), mutta pituudelleni en voi mitään (olen 197cm).
Yökerhoissakin olen kuin rutto naisille.

Oi minulle oisi unelma!! Enkä taatusti ole ainoa 👍 N38

Yhteistyössä