Miksi naiset valehtelette, minkälainen mies kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkihan riippuu siitä, millaista naista haluaa.

Kai nyt tietyt naiset lankeavat naimaan pahoja poikia.

Oikeasti kunnon naiset pitävät kunnon miehistä edelleen. Jos hakee muuta kuin sänkyseuraa, kannattaa olla avoimella mielellä ihan muualla kuin baareissa ym.

mitä oon kuullut vähään aikaan :D

Paras selitys niinkuin mille? "Satunnaiset jokerikudit" tarkoittavat juurikin sivuammuksia vakituisista suhteista, nehän sinulle sopivat? Kuitenkin pointtini on, että ihmislajille on (myös miehille) ominaista ja tarkoituksen mukaista, että samaakin kumppania silloin tällöin höylätään. Ihmisnainen ei luonnostaan tule joka kierrosta raskaaksi. Keskiarvo taisi olla jotain 25% jos en ihan omiani muista.

aloittaja on oikeassa. Olen itsekin seurannut monesti vierestä vastaavaa. Tosin suurin osa miehistä on joko tossuja tai sitten tätä toista ääripäätä. Sanooka te mitä lystäätte mutta todellisuus on tämä-

Biologiaa: uros voi jatkaa geenejä vaikka sata kertaa päivässä, kun naaraalle kyseessä on 9 kuukauden odotus. Nisäkäsmaailmassa johtavat, arvojärjestyksessä korkeat urokset harrastavat seksiä suurimman osan naisten kanssa.

Kun selviytymiseen tarvittavat geenit on hankittu, on järkevintä tähdätä urokseen, joka on paras elättäjä. Samalla tavalla apinasuku homo sapienskin toimii.

Luonnontilassa urokset pyrkivät lisäntymään mahdollisimman monen naaraan kanssa. Naaras on valitsijan roolissa.

Miksi naiset eivät voi myöntää, että nuoruudessa ihmiselle tyypillisen moraalin kannalta pahikset, moraalittomat koulukiusaajat kiihottavat? Ja sitten kun geenit on hankittu, niin pariudutaan elättäjäuroksen kanssa. Eivätkö he tiedosta asiaa itse, vai värjäävätkö he totuutta tarkoituksella idealistisempaan suuntaan?

Moni tottelevainen ja yhteiskuntan sääntöjä noudattava mies viettää elämänsä masentuneena, kun seksiä ei saa.

[QUOTE="biologi";27909754]
Miksi naiset eivät voi myöntää, että nuoruudessa ihmiselle tyypillisen moraalin kannalta pahikset, moraalittomat koulukiusaajat kiihottavat? Ja sitten kun geenit on hankittu, niin pariudutaan elättäjäuroksen kanssa. Eivätkö he tiedosta asiaa itse, vai värjäävätkö he totuutta tarkoituksella idealistisempaan suuntaan?
[/QUOTE]

Itseasiassa ihmisluontoon kuuluu myös tietynasteinen idealismi (eli omakuvan värittäminen positiiviseen suuntaan), mutta se on osin automatio, jotta säästettäisiin kogntiivista energiaa.

Haluan nähdä sen miehen joka jatkaa sukua sata kertaa päivässä...

[QUOTE="biologi";27909754]Biologiaa: uros voi jatkaa geenejä vaikka sata kertaa päivässä, kun naaraalle kyseessä on 9 kuukauden odotus. Nisäkäsmaailmassa johtavat, arvojärjestyksessä korkeat urokset harrastavat seksiä suurimman osan naisten kanssa.

Kun selviytymiseen tarvittavat geenit on hankittu, on järkevintä tähdätä urokseen, joka on paras elättäjä. Samalla tavalla apinasuku homo sapienskin toimii.

Luonnontilassa urokset pyrkivät lisäntymään mahdollisimman monen naaraan kanssa. Naaras on valitsijan roolissa.

Moni tottelevainen ja yhteiskuntan sääntöjä noudattava mies viettää elämänsä masentuneena, kun seksiä ei saa.[/QUOTE]

Jos mies ei meinaa saada naista niin sitten kannattaa tehdä rikos, ampua vaikka pari poliisia, sitten löytyy nainen vaikka jokaiselle sormelle...

Miehessä on jotain vialla jos ei muuten saa naista. Jos sitten vielä yuo vaihtoehto houkuttelee niin kannattaa kääntyä mielenterveyspalvelujen puoleen. Seksistä on selvästi tullut elämän keskipiste, kaikki pyörii sen ympärillä että ei saa seksiä.

Miehessä on jotain vialla jos ei muuten saa naista. Jos sitten vielä yuo vaihtoehto houkuttelee niin kannattaa kääntyä mielenterveyspalvelujen puoleen. Seksistä on selvästi tullut elämän keskipiste, kaikki pyörii sen ympärillä että ei saa seksiä.
Ja eiköhän se olisi oman tulevaisuutensakin kannalta järkevämpää käyttää maksullisia kuin alkaa rikoksia tekemään.

• Tykkää
Reactions: BettyBoop ja Data
Mun mielestä tää nyt on yleisestiottaen aika naurettavaa.. Miten sen voi selittää "millanen mies kiinnostaa"? Mua on kiinnostanut, niinku oikeasti kiinnostanut ehkä joku 4 eri miestä, joista jokainen on kiinnostanut erilailla, eri asioiden takia.

Kyllä joo, jos haluaa vaan panon niin sellanen kusipäinen macho on yleensä helppo :D Sellaset mistä loistaa että "miiinä saan kenet haluan", sellaselle kun on vähän että "oi, miten sä oot ihana" niin saa sitten sitä melaa niin paljon ku jaksaa vastaanottaa.. :p

Eeehehee.. Nojoo, kärjistän. Sori, mutta ihan yhtälailla ne naiset pelailee miehillä ku miehet naisilla, ja sitten on niitä aivollisiakin versioita jotka oikeasti haluaa elämänkumppanin ja persoonan vierelleen, eikä mitään ulkoisia pelleilyjä.. Voin joo myöntää että itse on tullut painittua monessa eri sarjassa tässä asiassa. Mutta kaikista eniten kaipasin sitä mitä mulla on nyt, ihan tavallisen miehen ja ihan tavallisen perheen, ei mitään tingentangelia vaan ihan vaan tämän mitä on. Mä en voi luokitella omaa puolisoani mihinkään hyvis- tai pahis-koppaan, kun hän on mikä on, oma persoonansa niin hyvässä kuin pahassa, ihminen.

entäpä se, kun nämä narsisti väkivalta juopot etsivät itselleen kilttiä ja alistuvaa naista. kilttejä miehiä ei näy, vaikka mitä teen. ilkeät miehet ovat ovelia. enää en alistu nyrkkeilysäkiksi.

Kummalliset käsitykset joillain "pahiksista".

Ei se nyt tarkoita, että pitää tehdä rikoksia, kohdella naista huonosti tai olla jotenkin oikeasti paha.
Enemmän se on sellainen asenne.

Itse en kyllä kostu kohteliaista "herrasmiehistä", jos paistaa läpi, että tekevät sen vain saadakseen naista.
Enkä niistä "pahiksistakaan", jos läpi paistaa rooli.

Onneksi on olemassa paljonkin aitoja, itsevarmoja ja mielenkiintoisia miehiä, jotka taitavat käytöstavat ja peruskohteliaisuuden ihan luonnostaan.
Ja silti mies voi olla "pahis" tai miksi kukanenkin haluaa kutsua.
Mä en pidä niitä "pahiksiakaan" sen enempänä kuin samanlaisina ihmisinä, kuin muutkin.
Niillä on vaan arvomaailma ja asenne usein sellanen, ettei niistä kumppania tehdä.

• Tykkää
Reactions: Data ja BettyBoop
Seksistä on selvästi tullut elämän keskipiste, kaikki pyörii sen ympärillä että ei saa seksiä.

Seksi on nuorelle urokselle elämän keskipiste. Lähes kaikki pyörii sen ympärillä, että ei saa seksiä.

Naisen suvunjatkamisstrategia on eri, ja he eivät tätä todellisuutta ymmärrä. Naureskellaan niille nuorille miehille, jotka päättävät päivänsä seksin puutteen takia.

entäpä se, kun nämä narsisti väkivalta juopot etsivät itselleen kilttiä ja alistuvaa naista. kilttejä miehiä ei näy, vaikka mitä teen. ilkeät miehet ovat ovelia. enää en alistu nyrkkeilysäkiksi.

Parikymppisenä kiltit miehet jää ilman, kun narsistit panevat tyttöjä. Vuosien yksinäisyyden jälkeen samat naiset kiinnostuvat miehestä. Kun naiset kertovat tarinoita entisistä poikaystävistä ja heidän väkivallasta, on sympatia viimeinen asia, jota mies naista kohtaan tuntee.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;27910102:
Parikymppisenä kiltit miehet jää ilman, kun narsistit panevat tyttöjä. Vuosien yksinäisyyden jälkeen samat naiset kiinnostuvat miehestä. Kun naiset kertovat tarinoita entisistä poikaystävistä ja heidän väkivallasta, on sympatia viimeinen asia, jota mies naista kohtaan tuntee.

Ilmeisesti katkeruus on se oikea vastaus? :D

Alkuperäinen kirjoittaja näin;27910071:
Seksi on nuorelle urokselle elämän keskipiste. Lähes kaikki pyörii sen ympärillä, että ei saa seksiä.

Naisen suvunjatkamisstrategia on eri, ja he eivät tätä todellisuutta ymmärrä. Naureskellaan niille nuorille miehille, jotka päättävät päivänsä seksin puutteen takia.

Ei ole läheskään kaikille, nuo seksinnälkäiset ovat vain äänekäs osajoukko.

Viittaatko viimeisellä virkkeellä tähän: Nyktra norska ungdomar deprimerade - DN.SE ? En itse osaa lukea tuota, mutta astrolabe kertoi pääpiirteet. Juomattomat syrjäytyvät, eivät saa seksiä, naista tai parisuhdetta ja masentuvat sekä tekevät itsemurhia.

Kummalliset käsitykset joillain "pahiksista".

Ei se nyt tarkoita, että pitää tehdä rikoksia, kohdella naista huonosti tai olla jotenkin oikeasti paha.
Enemmän se on sellainen asenne.

Itse en kyllä kostu kohteliaista "herrasmiehistä", jos paistaa läpi, että tekevät sen vain saadakseen naista.
Enkä niistä "pahiksistakaan", jos läpi paistaa rooli.

Tollanen on niin läpinäkyvää, mulle tulee heti fiilis et sellanen mies on helvetin tyhmä ja alkaa vaan jotenkin säälittää ja naurattaa. ;)

Ihminen on joko "cool" tai "epäcool".... sen vaan näkee niinku "nenän asennosta". ;)

Sit on tietty kaikki hullut hörhöt vielä kaupan päälle (öhöm öhöm)

Alkuperäinen kirjoittaja näin;27910156:
Kuten Nietzsche kirjoitti, viha ei lähde pois ellei tunne kostaneensa. En nyt sano, että entisen poikaystävän väkivaltaisuudesta valittavaa kannattaisi lyödä uudestaan, mutta ratkaisuhan sekin olisi.

Ikävä totuus on, että naiset eivät aja tasa-arvoa.

Miksi muuten pidät miehiä omien biologisten seksihimojensa viattomina uhreina mutta samaan aikaan naisia valikoivina, vääriä päätöksiä tekevinä yksilöinä? Tasapuolisempaa olisi ajatella, että naisillakin on viettejä, jotka eivät kaikki ole salonkikelpoisia. Ihan samoin kuin miehillä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;27910102:

Sinä olet todellakin katkeroitunut. Seksin puute ei vain ole syy käytökseesi, vaan ennemmin tekosyy.

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
Mun mielestä tää nyt on yleisestiottaen aika naurettavaa.. Miten sen voi selittää "millanen mies kiinnostaa"? Mua on kiinnostanut, niinku oikeasti kiinnostanut ehkä joku 4 eri miestä, joista jokainen on kiinnostanut erilailla, eri asioiden takia.

Kyllä joo, jos haluaa vaan panon niin sellanen kusipäinen macho on yleensä helppo :D Sellaset mistä loistaa että "miiinä saan kenet haluan", sellaselle kun on vähän että "oi, miten sä oot ihana" niin saa sitten sitä melaa niin paljon ku jaksaa vastaanottaa.. :p

Eeehehee.. Nojoo, kärjistän. Sori, mutta ihan yhtälailla ne naiset pelailee miehillä ku miehet naisilla, ja sitten on niitä aivollisiakin versioita jotka oikeasti haluaa elämänkumppanin ja persoonan vierelleen, eikä mitään ulkoisia pelleilyjä.. Voin joo myöntää että itse on tullut painittua monessa eri sarjassa tässä asiassa. Mutta kaikista eniten kaipasin sitä mitä mulla on nyt, ihan tavallisen miehen ja ihan tavallisen perheen, ei mitään tingentangelia vaan ihan vaan tämän mitä on. Mä en voi luokitella omaa puolisoani mihinkään hyvis- tai pahis-koppaan, kun hän on mikä on, oma persoonansa niin hyvässä kuin pahassa, ihminen.

Tuntui tutulta kirjoituksesi. Ja tyhmiä on ne miehet, jotka ei sitä tajua että monet naiset pelaa ihan samalla tavalla, ei ne mitään uhreja ole, kaikki ainakaan.

Sitä oikeaa odotellessa nainenkin saa pelata ja testata ihan yhtä lailla kun miehet. Ja tosiaan moni suostuu huonoon kohteluun monestakin henkisestä syystä, jotka monesti naisen kasvaessa parantuu eikä enää kiinnostakaan olla kenenkään mattona jne.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;27910156:
Kuten Nietzsche kirjoitti, viha ei lähde pois ellei tunne kostaneensa. En nyt sano, että entisen poikaystävän väkivaltaisuudesta valittavaa kannattaisi lyödä uudestaan, mutta ratkaisuhan sekin olisi.

Ikävä totuus on, että naiset eivät aja tasa-arvoa.

Mä en tiiä mitä tarkoitetaan koston tunteella ihan tarkkaan, siis mitä herra kirjailija mahtoi sillä ihan oikeasti tarkoittaa, mut mä sanon aina ohjeeksi eri tavalla miten yleensä ihmiset vastaa, että "Viha ei lähde tunteen lakaisemisella maton alle vaan ihan kunnolla vihaamalla, tunteen pois" Mitään tekoja ei tietysti saa tehdä, mutta ajatuksissa saa vihata niin paljon kun vain pystyy. Kun uskaltaa vihata ihan kunnolla, siihen kyllästyy jossain kohtaa. ;)

Ihminen on joko "cool" tai "epäcool".... sen vaan näkee niinku "nenän asennosta". ;)

Eikö olisi reilumpaa antaa älykkäille ja niille, jotka noudattavat yhteiskunnan sääntöjä, kuin "coolille" jossain hierarkiassa korkealle nousseelle?

En ymmärrä naisten miehistä käyttämää sanaa "nössö". Eli rauhallinen, hymyilevä, konflikteja karttava. Tällainen nainen on miesten unelma.

Naiset haluavat miesten kilpailevan heistä ja halveksivat niitä, jotka eivät osaa puolustaa itseään. Oksettavaa fasismia minun mielestäni, kun hierarkian yläpäässä miehiä palkitaan.

Miksi muuten pidät miehiä omien biologisten seksihimojensa viattomina uhreina mutta samaan aikaan naisia valikoivina, vääriä päätöksiä tekevinä yksilöinä? Tasapuolisempaa olisi ajatella, että naisillakin on viettejä, jotka eivät kaikki ole salonkikelpoisia. Ihan samoin kuin miehillä.

Turha tuolle on mitään vääntää, kieroutuneet aivot kun on niin eipä ne siitä mihinkään muutu. Toivottavasti ei oo mikään hullu kostaja toi, joku joka kiipeää ravintolan katolle kivääri kädessä. :(

Yhteistyössä