Mun mielestä tää nyt on yleisestiottaen aika naurettavaa.. Miten sen voi selittää "millanen mies kiinnostaa"? Mua on kiinnostanut, niinku oikeasti kiinnostanut ehkä joku 4 eri miestä, joista jokainen on kiinnostanut erilailla, eri asioiden takia.
Kyllä joo, jos haluaa vaan panon niin sellanen kusipäinen macho on yleensä helppo

Sellaset mistä loistaa että "miiinä saan kenet haluan", sellaselle kun on vähän että "oi, miten sä oot ihana" niin saa sitten sitä melaa niin paljon ku jaksaa vastaanottaa..
Eeehehee.. Nojoo, kärjistän. Sori, mutta ihan yhtälailla ne naiset pelailee miehillä ku miehet naisilla, ja sitten on niitä aivollisiakin versioita jotka oikeasti haluaa elämänkumppanin ja persoonan vierelleen, eikä mitään ulkoisia pelleilyjä.. Voin joo myöntää että itse on tullut painittua monessa eri sarjassa tässä asiassa. Mutta kaikista eniten kaipasin sitä mitä mulla on nyt, ihan tavallisen miehen ja ihan tavallisen perheen, ei mitään tingentangelia vaan ihan vaan tämän mitä on. Mä en voi luokitella omaa puolisoani mihinkään hyvis- tai pahis-koppaan, kun hän on mikä on, oma persoonansa niin hyvässä kuin pahassa, ihminen.