Miksi naiset valehtelette, minkälainen mies kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27911374]Tässä on kaks vaihtoehtoa. Voi joko hyväksyä sen, että maailma on epäreilu ja mies joutuu useimmiten tekemään aloitteen ja mennä baariin tekemään sen aloitteen. Tai sitten voi jäädä kotiin katkerana Kaksplussalle itkemään kuinka epäreilua se on.[/QUOTE]

Muitakin paikkoja on kuin baari, mutta joka tapauksessa oma aktiivisuus nostaa onnistumismahdollisuuksia, molemmilla sukupuolilla.

[QUOTE="vieras";27911374]Tässä on kaks vaihtoehtoa. Voi joko hyväksyä sen, että maailma on epäreilu ja mies joutuu useimmiten tekemään aloitteen ja mennä baariin tekemään sen aloitteen. Tai sitten voi jäädä kotiin katkerana Kaksplussalle itkemään kuinka epäreilua se on.[/QUOTE]

en mä kyllä noinkaan sanonu tekeväni. :rolleyes:

Vaikka tällaiseen vänkäysketjuun hiukan nolottaakin osallistua, niin eikö ole olemassa vielä kolmaskin vaihtoehto? Eikö olisi mahdollista myös pyrkiä toimimaan (omassa elämässään) siten, että tuo maailman epäoikeudenmukaisuus oikenisi edes aavistuksen verran?

Voin myös yrittää muuttaa pariutumismarkkinoita. Poliittisilla päätöksillä maailman ei tarvitse olla niin epäreilu. Päätetään ottaa kehitysmaista vain naismaahanmuuttajia. Palautetaan perheille päätös parisuhteesta. Saudi-Arabiassa on oma mallinsa käytössä.

Äsken sanottiin, että naisille ei tehdä aloitteita. Ja nyt sanotaan, että mies tekee aloitteita.

EI ihme, että poikkeuksetta kaikki fysiikan, kemian, lääketieteen ja taloustieteen Nobelit ovat menneet miehille.

Äsken sanottiin, että naisille ei tehdä aloitteita. Ja nyt sanotaan, että mies tekee aloitteita.

EI ihme, että poikkeuksetta kaikki fysiikan, kemian, lääketieteen ja taloustieteen Nobelit ovat menneet miehille.

Mies tekee useimmiten aloitteen mutta toisin kuin väitettiin, kaikki naiset eivät saa miesten kiinnostusta osakseen. Eikö tuo tullut selvästi ilmi?

Osa naisista jää seinäruusuiksi. Aivan kuten osa miehistä saa valtaosan naisten huomiosta, niin osa naisista saa valtaosan miesten huomiosta. Veikkaan että naistenkaan osalta kyse ei ole eniten ulkonäöstä, vaan käytöksestä kuten miehilläkin.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="näin on";27911493]Joo, naiset oikein hyökkäävät himoiten tavallisten miesten kimppuun kadulla, kaupassa ja harrastuksissa.[/QUOTE]

Siis täh? miesten tehtävä se on iskeä, ei naisten!

Mua ihmetyttää tässä lukiessa, että eikö tosiaankaan ole muita paikkoja kuin netti ja baari? :D

Varmasti on, mutta tavallaan ymmärrän senkin, miksi etenkin tuo baarikäyttäytyminen nostetaan näissä jutuissa niin usein esiin. Siellä nimittäin näkyy tietyllä tapaa paljaampana se, mikä monessa muussa sosiaalisessa ympäristössä esiintyy huomattavasti verhotummassa muodossa.

[QUOTE="huhhuh";27911500]Siis täh? miesten tehtävä se on iskeä, ei naisten![/QUOTE]

Miesten tehtävä on iskeä nainen! Miesten tehtävä on saada kaikki pakit! Miesten tehtävä on käydä armeija! Miesten tehtävä on puolustaa naista! Miesten tehtävä on tienata enemmän rahaa kuin nainen! Miesten tehtävä on olla rohkeita ja itsevarmoja!

On väärin, että nainen tekee enemmän kotitöitä kun mies.

[QUOTE="Heli";27910577]Mitä väliä?

Jatka sinä vain rauhassa pilkunnussimistasi, sillä tuolla tyylillä et ainakaan naista pääse nussimaan.[/QUOTE]

No minun mielestäni miehessä on pelkkää plussaa, jos filosofian peruskäsitteet ovat hallussa. Se ei millään tavalla sulje pois muita sisäisiä ja ulkoisia avuja.

Mutta ymmärrän kyllä, että ihminen tässäkin asiassa etsii mieluiten kaltaistaan.

[QUOTE="mies";27910750]Isoin ongelmani on alku ja siihen liittyvät idealistiset odotukset. -- olen, tavallaan, "liian voimakkaasti myönteinen" suhteesta ja naisesta. Minun on vaikea esittää viileää ja kiinnostumatonta, jos tunnen häntä kohtaan hyviä tunteita -- luotan hyvin paljon intuitioon. Halussa tutustua tai ihastumisessa en käytännössä ollenkaan pidä esillä tai mieti epäonnistumista tms. --[/QUOTE]

[QUOTE="mies";27910817]-- tarkoitin myönteisiä sanoja ja ajatuksia toisesta ja halusta käyttää aikaa ja energiaa toiseen, osoittaa ja ilmaista kiinnostusta eri tavoin ja aktiivisesti. -- minulle ne -- kuuluvat kiinnostukseen hienoina elementteinä. --[/QUOTE]

Sanoisin, että olet selkeästi hyvin ahdistavalla - ja epäilyttävällä - tavalla päällekäyvä ja yli-innokas. Tuollaisesta tulee helposti paitsi teennäinen myös epätoivoinen vaikutelma.

Molemmat hyvin iso no-no.

Sanoisin, että olet selkeästi hyvin ahdistavalla - ja epäilyttävällä - tavalla päällekäyvä ja yli-innokas. Tuollaisesta tulee helposti paitsi teennäinen myös epätoivoinen vaikutelma.

Molemmat hyvin iso no-no.
Samaa mieltä. Olen elämäni aikana muutamaan tällaiseen tapaukseen törmännyt ja ikävä kyllä nämä miehet ovat myös usein äärettömän mustasukkaisia. Nämä miehet "rakastavat" niin, ettei nainen pysty enää hengittämään.

[QUOTE="näin on";27911493]Joo, naiset oikein hyökkäävät himoiten tavallisten miesten kimppuun kadulla, kaupassa ja harrastuksissa.[/QUOTE]

No mut eihän ne hyökkää baarissakaan. :D

Ja noin yleensäkin luulisin, että samanhenkistä (seksi)seuraa löytää parhaiten sieltä, missä sen tyyppiset ihmiset ruukaa hengailla.
Jossain seduloissa tai vastaavissa ei välttämättä ole kovin laaja tarjonta noin henkisiltä ominaisuuksilta, eikä kyllä oikeastaan muutenkaan, vaikka populaa onkin.

Jos pelkkää seksiseuraa hakee, niin silloin varmaan helpointa on tehdä se juurikin netin tai baarin välityksellä.
Tässä ketjussa muuten esiintyy useampaan kertaan aika huvittava olettamus siitä, että seksisuhteita/yhden illan juttuja harrastavat henkilöt käy alvariinsa baareissa. :D

Mut onhan se tosiaan totta, että suomalaiset käy lähinnä siellä baarissa, jos jonnekin niinku rentoutumaan/seuraa lähdetään etsimään.

Ihan sama kuinka mukava ja kiltti mies on, jos on tylsä kuin saapas, niin ei vaan kiinnosta. Mulla on kiltti, mukava ja älyttömän HAUSKA mies. Se hauskuus tulee mun silmissä ykkösenä noista, tosin ikinä en ottais aggressiivista ja dominoivaa miestä vaikka olis kuinka hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27911429:
Vaikka tällaiseen vänkäysketjuun hiukan nolottaakin osallistua, niin eikö ole olemassa vielä kolmaskin vaihtoehto? Eikö olisi mahdollista myös pyrkiä toimimaan (omassa elämässään) siten, että tuo maailman epäoikeudenmukaisuus oikenisi edes aavistuksen verran?

Voi kai sitä yrittää, mutta mä luulen, että se on tässä tapauksessa aika toivoton tehtävä. Miten saat kaikki suomen naiset muuttamaan käyttäytymistä? Vielä kun kyseisen herran mielestä ilmeisesti se ideaali tilanne olisi Saudi-Arabian malli. Jos se oma naisettomuus niin kauheena kyrpii niin ehkä sillon kannattaisi mielummin tehdä asialle jotain, vaikka se olisikin epäoikeudenmukaista.

[QUOTE="mies";27910949] Koska olen verbaalisesti taitava, joskus nainen jää kakkoseksi sanomisessa. Olen miettinyt, olisiko tämäkin yksi ärsyttävä tekijä naiselle koska se menee yleistä mieskaavaa vastaan.

[/QUOTE]

Sinun mielestäsi naisen vähätteleminen ja lyttääminen verbaalista taitavuutta?

Olet väärässä, jos luulet, ettei miehet ole yleisesti verbaalisesti lahjakkaita. Kyllä he ovat ja suurin osa osaa silti kunnioittaa naista, eikä ala ylimielisesti kikkailemaan millään sanaleikeillä ja osoittamaan näin kuvittelemaansa ylivertaisuuttaan.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Keskimääräinen mies ei saa yhtään aloitetta. Naiset eivät ymmärrä, mitä on elää ei-haluttavana.

Mies ei kelpaa sellaisenaan. Nainen kelpaa. Siksi miehuus tulee pitkälti ulkoapäin: miehellä ei ole naisen mahdollisuutta olla aloillaan ja saada seksiä ja parisuhteen.

Eihän ne hiirulaiset tai satakiloiset tankit ole miehille kelvanneet. Sama ongelma heilläkin on kuin sinulla ja ap:lla. Mikäli olet eri henkilö.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
[QUOTE="mies";27910949]Koska olen verbaalisesti taitava, joskus nainen jää kakkoseksi sanomisessa. Olen miettinyt, olisiko tämäkin yksi ärsyttävä tekijä naiselle koska se menee yleistä mieskaavaa vastaan.
[/QUOTE]

Oletkohan se sama mies, jonka mielestä naiset ei osaa olla hauskoja? Ja kun kysyin että miksi sitten hengaatte tylsien naisten seurassa, niin et vastannut?

Tiesitkö, että hauskuus ja älykkyys menee monesti käsi kädessä? Ilman älykkyyttä ei monestikaan osaa laukoa mitään hauskaa. Eli näitä samaisia tylsiä naisiako mietit kun sanot, että moni nainen jää kakkoseksi sanomisessa? :)

[QUOTE="mies";27911191]Virheargumentti. Siitä, että evoluutio on tosi, ei välttämättä seuraa, että evoluutio on paras selitys parinmuodostukselle. Jos tällainen kausaliteetti olisi, kaikki sivistyneet (so. evoluutiosta kuulleet) maat selittäisivät parinmuodostusta evoluutiolla. Mutta ei. Ajattelutapoihin ei vaikutakaan, edes korkeasti koulutetuissa maissa, pelkästään luonnontieteellinen tieto vaan myös kulttuurinen tieto ja perimä.[/QUOTE]

Hohhoijaa. Sinä näet kaikissa vain vihreitä. Ei ole ihmekään, ettei kukaan viihdy seurassasi.

[QUOTE="vieras";27911260]Ja mitä olen naisena sivusta seurannut niin miehet saavat suorien iskuyritysten sijaan paljon vihjeitä siitä, että nainen haluaisi, että mies iskee hänet.[/QUOTE]

Minun miestäni on usein isketty. Samoin miespuolista ystävääni. Kyllä naisetkin siis osoittavat kiinnostuksensa suoraan, jos tarpeeksi kiinnostava yksilö sattuu eteen.

[QUOTE="feministi";27911524]Miesten tehtävä on iskeä nainen! Miesten tehtävä on saada kaikki pakit! Miesten tehtävä on käydä armeija! Miesten tehtävä on puolustaa naista! Miesten tehtävä on tienata enemmän rahaa kuin nainen! Miesten tehtävä on olla rohkeita ja itsevarmoja!

On väärin, että nainen tekee enemmän kotitöitä kun mies.[/QUOTE]

Näinhän se tuppaa olemaan.:D

Yhteistyössä