Miksi naiset valehtelette, minkälainen mies kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos haluatte olla tasa-arvoisia, ottakaa myös siihen vastuu vallan lisäksi. Käykää armeija, puolustakaa itseänne. Maksakaa vähintään yhtä paljon taloudestanne kuin miehet.

Kukas ne lapset sitten hoitaa, jos naiset käyvät armeijan ja menevät sotatantereelle? Miehetkö?

Ja hei, minä maksan tasan yhtä paljon taloudessamme kuin mieheni. Onko sinulta jäänyt huomaamatta, että nykyään myös naiset käyvät töissä ja osallistuvat siinä missä miehetkin perheen elatukseen.

Nainen ei ole kiertopalkinto, joka putoaa taivaasta eniten toivoneen syliin. Jotain täytyy itsekin tehdä, ihan henkilökohtaisella kommunikaatiotasolla. En ole vielä nähnyt ihan oikeasti mukavaa ihmistä, joka olisi ihan oikeasti katkera. Osoita toki että olen väärässä.

Jos naisella on ollut paha isä tai äiti, hänellä on pakkomielle pahiksen kesyttämisestä. Kaikkiinhan nämä eivät vetoa. Iän myötä kelpaavat aina harvemmalle, kun ne oman mielen demonit on kesytetty. Mutta sinä vain ruokit omiasi, eli kuljet vastavirtaan ja henkilökohtaisestikin väärään suuntaan?

minä olen katkera mutta päässä vikaa!

[QUOTE="Karju";27919625]Ei tarvii kun jättää parta ajamatta, niin kyllä naisten päät kääntyy ihan eri tavalla. Renttu- lookilla saat naista.[/QUOTE]

Ei se ihan riitä. Pelkästään se, että tuo urpo avaa suunsa naisen seurassa, karkoittaa kenet tahansa mahdollisesti ulkonäön perusteella kiinnostuneen.

Kuten jo moni sanonutkin: ap:n kommentit eivät yleensä päde, jos haetaan elämänkumppania eikä vain hetkellistä seuraa. "Isämateriaali" on juuri sitä, mitä ap:lle on opetettu.

[QUOTE="huh";27916613]Onpas tämä äidinkielen ymmärrys nyt vaikeaa jollekulle.

Tokikin voin rakastella baaripokan kanssa ja hän minun kanssani, jos olemme rehellisiä toisillemme. Kumpikin on siinä mielessä liikkeellä että tämä on tässä ja that's it. Jos haluan kertapanoja ja pikaseksiä, niin voihan se olla vaikka kuinka hieno kokemus kummallekin. Mutta en halua mennä sänkyyn miehen/pojan kanssa, jos hän vaikuttaa siltä että on etsimässä vakiseuraa, tai jopa rakastumassa, ja itsellä ei ole mitään sellaista aietta. Tuntisin itseni hyväksikäyttäjäksi. Ja minusta samalla tavalla mies voisi olla esimerkiksi rehellinen, ja kertoa jos vaikkapa sattuukin jo seurustelemaan. Tai muuta sen kaltaista.

Kirjallisia sopimuksia en ole harrastanut, olen niiden suhteen nihkeä muutenkin. Minua on vaikea saada edes naimisiin (vaikka nykyinen mies siinä sitten lopulta onnistui). Mutta avointa viestintää ja tarkkaa ilmaisua muuten toivon. Olen ihan rasisti puhetaidottomien suhteen: jos jätkä ei osaa itseään ilmaista tai ilmaisee päin helvettiä, niin ei kiinnosta.[/QUOTE]

et löydä! pysy siinä missä olet! tä...mitä okke nuin kirjotan!:). ihan lehmä :).. näit koko kuvan..

[QUOTE="Karju";27919625]Ei tarvii kun jättää parta ajamatta, niin kyllä naisten päät kääntyy ihan eri tavalla. Renttu- lookilla saat naista.[/QUOTE]

Karu totuus on että se parran ajamatta jättäminen ei valitettavasti tule auttamaan tässä ketjussa kirjoittavaa "miestä" millään tavalla naisen saamisessa...

[QUOTE="vieras";27920432]Karu totuus on että se parran ajamatta jättäminen ei valitettavasti tule auttamaan tässä ketjussa kirjoittavaa "miestä" millään tavalla naisen saamisessa...[/QUOTE]

Joo koska se ei malta kuitenkaan olla heti kertomatta että on valitettavasti liian täydellinen.

[QUOTE="Heli";27920505]...ja että seuralainen tekee argumentointivirheitä.[/QUOTE]

... eikä se kaikesta tästä huolimatta malta myöskään olla ensin lääppimättä ja sitten viestittelemättä vielä yhtä lemmenrunoa sille sielunkumppanikseen kokemalle eiliselle deitille.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Jos asenne on toi, ei tartte ihmetellä, ettei kelpaa kellekään naiselle. Luonnonvalinta estää sunlaisia lisääntymästä.

Siinäpä kaksinaismoralismin huipentuma. Kuka se olikaan se joka nussii kaikkea mikä liikkuu? Tri...

Drogo_1x01b.jpg

Onpa taas negatiivista energiaa oikein ilma sakeana näissä viimeisimmissä viesteissä ja kaikki käännetään mahdollisimman pahoin päin. Varmaan hankalia naisia tuollaiset :) Onneksi laadukkaampiakin on. Olen itse tavannut naisia, jotka eivät koskaan olisi noin, sanotaanko, kielteisyyspainotteisia.

Mä olen melkoisen varma, että ellei kaiksta maailman naisista löydy sitä, joka huolisi, on miehenkin pakko jo olla nirso.

Oiskohan nyt kuitenkin kyse vain siitä, ettei aapee saanutkaan juuri haluamaansa naista?

Vai suututin minä vieraan nyt sitten... voi suru. Olinko minä linkittänyt joskus väärännäköisen miehen? Onko sinulla vieras vähän astetta narummat kädet vai mikä niin hermostuttaa? :D

[QUOTE="mies";27921099]Onpa taas negatiivista energiaa oikein ilma sakeana näissä viimeisimmissä viesteissä ja kaikki käännetään mahdollisimman pahoin päin. [/QUOTE]

Niin metsä vastaa, miten sinne huudetaan.

Naiset kuvittelevat, että ovat se "syvällisempi" sukupuoli. Ja mainitsevat itsekin usein "naisten logiikan".

Naiset eivät ole syvällisempiä. Tyhmempiä ehkä.

Sitten kun nainen tajuaa olevansa väärässä, hän vetoaa "naisen logiikkaan". Että ollaankin vain tyhmiä naisia, uhreja, joita pitää suojella ja jotka ovat kuin joitain palkintoja.

Jos haluatte olla tasa-arvoisia, ottakaa myös siihen vastuu vallan lisäksi. Käykää armeija, puolustakaa itseänne. Maksakaa vähintään yhtä paljon taloudestanne kuin miehet.

Öh, onko mulla jotain salaisia maksuhelpotuksia, jotka yksinasuvilta miehiltä puuttuu :confused:

[QUOTE="vieras";27909324]Ap puhuu totta. Naiset ei tosin itsekään järjen tasolla hoksaa haluavansa pahiksi, koska PERIAATTEESSA tuollainen kunnon mies olisi paras vaihtoehto. Joku kieroutunut geeneissä ilmeisesti kuitenkin vetää naisia niiden renttujen luokse.[/QUOTE]

Pahuus ei kiinnostane muita kuin niitä itsekin vakavasti luonnehäiriöisiä naisia.

Naisen kannalta katsottuna paras mies on kunnollinen, empaattinen, huomioonottava, mutta samalla myös miehekäs, vahva ja hyväitsetuntoinen.

Niin, ja sitä piti vielä sanomani, että vaikka siemenen levittäminen mahdollisimman moneen naiseen olisi aiemmin historiassa ollut kuinka hyvä strategia, nykyisessä länsimaisessa yhteiskunnassa se tulee väistämättä harvinaistumaan, koska käytännössä Suomen kaltaisissa maissa ei nykyään synnytetä lapsia, joita äiti ei halua. Poikkeukset ovat marginaalisia ja ovat poistaneet raiskauksen evolutiivisen hyödyn.

Suht paljon sitä kumminkin mammat jakaa tuheroa ties millekin sikaniskoille kun oma kiltti mies kyllästyttää. Pilleri namaan ja sikiö meni pesuvesien mukana ja mamma taas sai kohotusta itsetunnolleen. Kun nainen antaa pesää miehelle niin siinä ottaa vastuun synnyttämisestä eikä tosiaan saa mitään mielipuolista valtaa yksin päättää mitä lapselle tekee.

Niin, ja sitä piti vielä sanomani, että vaikka siemenen levittäminen mahdollisimman moneen naiseen olisi aiemmin historiassa ollut kuinka hyvä strategia, nykyisessä länsimaisessa yhteiskunnassa se tulee väistämättä harvinaistumaan, koska käytännössä Suomen kaltaisissa maissa ei nykyään synnytetä lapsia, joita äiti ei halua. Poikkeukset ovat marginaalisia ja ovat poistaneet raiskauksen evolutiivisen hyödyn.

[QUOTE="Vieras";27960738]Suht paljon sitä kumminkin mammat jakaa tuheroa ties millekin sikaniskoille kun oma kiltti mies kyllästyttää. Pilleri namaan ja sikiö meni pesuvesien mukana ja mamma taas sai kohotusta itsetunnolleen. Kun nainen antaa pesää miehelle niin siinä ottaa vastuun synnyttämisestä eikä tosiaan saa mitään mielipuolista valtaa yksin päättää mitä lapselle tekee.[/QUOTE]

No moraaliset kysymykset ovat toinen juttu, mutta jos tässä vedotaan evoluutioon ja siihen, että käytännössä miehellä on mahdollisuus siittää niin ja niin monta naista, niin nykyään käytännössä naisella on täysi veto-oikeus siihen, kenelle lapsia synnyttää.

• Tykkää
Reactions: Viikate
Joo, kyllä se niin on, ettei kiltti ja söpö nuori mies kelpaa. Nyt olen ruma, kalju, karski korsto ja naista piisaa. Ikäeroa noiden kahden olomuodon välillä 30 vuotta...

Pojille opetetaan pienenä, että tytöt arvostavat mukavaa, kilttiä, toiset huomioon ottavaa ja tasa-arvon allekirjoittavaa poikaa. Naiset sanovat, että miehessä ratkaisee luonne.

Kun poika kasvaa näillä ohjeilla mieheksi, hän tajuaa, että hän ei ole saanut naista, ja kaikki koulun kiusaajat, pomottajat ja dominoivat pojat ovat naineet lukuisia naisia.

Selventäkää ensi kerralla, että haluatte miehen, jolla on huonot luonteenpiirteet, dominointia, narsismia, mustasukkaisuutta, aggressiota ja moraalisäännöistä piittamattomuutta. Moni nuori mies oikeasti luulee, että jos nainen haluaa hyväluonteisen miehen, niin se tarkoittaa toiset huomioon ottamista, empaattisuutta ja positiivisuutta.

Moni nuori mies ehtii vuosikausia kannatella masentuneena poikuutta mukanaan, kunnes tajuaa, mitä te naiset haluatte.

Sanokaa siis suoraan, että miehessä kiinnostaa pahuus.

Ei minua kiinnosta pahuus, mutten halua mitään tossun alle työntäytyvää mielistelijääkään. Miehen pitää olla mies eikä mikään vässykkä. Ei se tarkoita kuitenkaan että miehessä pitäisi tai edes saisi olla mitään luettelemistasi ominaisuuksista (narsismi, aggressio jne.....).
Kiltti ja mukava mies on eri asia kuin joku vikisevä joojoo-mies jolle kaikki käy ja omia mielipiteitä ei ole olemassakaan.

Kokemus liian kiltistä miehestä: Yritin monta kertaa lähentyä, odotin edes halausta. Suuteli vasta kolmansilla treffeillä. Luulin, ettei sitä edes kiinnosta ja lopetin tapailun. Jälkeenpäin kuulin että mies oli jo rakastunut minuun ja hänelle tuo jättö oli kova isku. Mies oli suht. hyvännäköinen ja pitkä.

Eli...sitä naista voi suudella vaikka ensitreffeillä kunhan tekee sen itsevarmasti. Itsevarmat miehet vie naiset, ei sellaiset kiltit jotka vaan odottaa.

Yhteistyössä