[QUOTE="Mina";26513422]Mun mielestä heidän teos ei ole sen parempi symboli kuin lukot itsessään. En siis ole sitä mieltä, että taiteilijoilla oli jotenkin ylevä tarkoitusperä teoilleen.
Nähtävästi mielestäsi sitä ei saisi nähdä outona, että joillakin on vahva tunnelataus johonkin esineeseen, joka on jätetty julkiselle paikalle kaiken armoille? Minäminäminä olen edelleen sitä mieltä, että noin ison tunnelatauksen sisältävät esineet kannattaa säilyttää omalla pihalla tai mieluiten omassa kodissa.. Ja ehkä asian voisi ajatella jopa niin, että oma rakkaus on vahvempi kuin rautalukko

Sehän on positiivinen mielikuva.
Mutta ei sillä, kyllä kuka tahansa saa kärvistellä omien mielensäpahoittamisien kanssa ihan niin paljon kuin haluaa. Ei kai siinäkään ole mitään väärää, että henk. koht. näen kyseisen toiminnan hukkaan heitettynä aikana?
One thing you can't recycle is wasted time.[/QUOTE]
[QUOTE="Mina";26513422]
Nähtävästi mielestäsi sitä ei saisi nähdä outona, että joillakin on vahva tunnelataus johonkin esineeseen, joka on jätetty julkiselle paikalle kaiken armoille? Minäminäminä olen edelleen sitä mieltä, että noin ison tunnelatauksen sisältävät esineet kannattaa säilyttää omalla pihalla tai mieluiten omassa kodissa.. [/QUOTE]
Henkilökohtaisesti luulen, että suurin tunnelataus kumpuaa enimmäkseen siitä, että joku ylimielisyydessään oikeuttaa itsensä pyllistämään toisten arvokkaina tai tärkeinä pitämille asioille oman agendansa edistämiseksi, ja hurskastelee sen olevan jotain *yhteisöllistä* taidetta silloin kun se on kaikkea muuta. Se ei ole millään tapaa oleellista, onko sinusta ne asiat outoja vai ihania vai avaruudesta. En minäkään henkilökohtaisella tasolla ymmärrä miten joku viitsii käydä lukon ostamassa ja kiinnittämässä sen siltaan, mutta sen ymmärtämisessä ei ole mitään vaikeuksia, että joillekin se on kaunis symboli, jonka tuhoaminen pelkän oman edun tavoittelun takia ja samalla hurskastellen on vastenmielistä.
[QUOTE="Mina";26513422]Mutta ei sillä, kyllä kuka tahansa saa kärvistellä omien mielensäpahoittamisien kanssa ihan niin paljon kuin haluaa. Ei kai siinäkään ole mitään väärää, että henk. koht. näen kyseisen toiminnan hukkaan heitettynä aikana?[/QUOTE]
Kärvistellä ja kärvistellä. Jokainen saa sanoa mielipiteensä, tuntea omat tunteensa ja ilmaista ne, ja jos sen näkee hukkaan heitettynä aikana, se on ihan sinun ongelmasi - minusta se on ihan rakentavaa. Enkä nyt tiedä onko noiden sinun viestiesi naputtelu ja oman oudoksuntasi toistuva ilmaisu yhtään paremmin käytettyä aikaa kuin kenenkään asiasta valittaneen aika.