Miksi, oi miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Ärsyyntynyt"

Vieras
Joulu tulee kauppoihin näin aikaisin? Menee maku ja ärsyttää kun Muksut iskee silmänsä niihin leluihin ym ja alkavat kärttämään jo näin aikaisin joululahjoiksi. Eikö myöhemminkin kerkiäisi hyvin aloittamaan?

En ymmärrä tälläistä valitusta. Sitten nau'utaan aaton lähestyessä, kun mitään ei ole kerennyt tekemän ja lahjoihinkaan ei rahat riitä....

Mielestäni on mukava, kun kauppoihin alkaa tulemaan joulurompetta. Unohtuu pimeä syksy hetkeksi.

minun omituiset lapset eivät odota mitään muuta kuin joulukuusta johon karkit tontut käy tuomassa jouluaatto yönä :D se on sitä jouluntaikaa.. lahjoista eivät ole vielä mitään vinkuneet.

En ymmärrä tälläistä valitusta. Sitten nau'utaan aaton lähestyessä, kun mitään ei ole kerennyt tekemän ja lahjoihinkaan ei rahat riitä....

Mielestäni on mukava, kun kauppoihin alkaa tulemaan joulurompetta. Unohtuu pimeä syksy hetkeksi.
No, olen jouluihminen ja rakastan joulua, MUTTA nyt on vasta lokakuu!

Ja lapset todellakin saavat lahjansa ja toiveensa, mutta ei hirveästi jaksa kuunnella sitä huokailua miten sellainen ja sellainen olisi kiva... tietenkin voihan lapsen ilon pilata ja sanoa että se on ostettu jo joten haluatko sen heti vai vasta aattona.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29075863:
Kohta alkaa tulemaan leluelehtiä postiluukusta ja siitä alkaa ipanoiden matsi siitä kuka saa lukea ensin ja kuka toivoo mitäkin.
Näitä odotan minäkin! Yhdessä saadaan selata ja esittää toiveita. Mutta ei Lokakuussa.

Voisko sen lelukuvaston jemmata johonki vaikka kuukaudeks? En mä kaipaa joka markettiin joululauluja jo lokakuussa, mutta ei mua haittaa yhtään ne joulukoristeet kaupan hyllyssä. Mä oon oppinu tykkäämään joulusta lapsen myötä, kun näkee sen lapsen riemun, joten ei mua haittaa yhtään se krääsä kaupassa. Ei kukaan mua pakota ostamaan yhtään mitään.

Tosi kiva joo. Ja mukavata kun joulun alla on jo alennusmyynnit. Tammikuussa voidaakin viritellä rairuohoa tulille ja panna ekat simat käymään! Hip hei, kohta onkin taas kesä.

Yhteistyössä