A
apostoli
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja apostoli:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja jade:Mua ihmetyttää, että miks nää rahalahjaa vastustavat eivät vastusta lahjalistoja? Musta ne on vielä pahempia.
Miksi ne on pahempia? Saa ainakin pari sitä mitä toivoo eikä mitään turhaa krääsää nurkkiin. Kyllä mä ainakin mieluusti vien lahjaksi sellaasta mitä toivotaan kuin jotakin ihan muuta.
osaki siksi, että ne lahjalistat on kalleimmasta kaupasta ja sieltä kalleimmat tavarat valittuna. Pakotetaan ostamaan ihan sika kallista krääsää. Mitä hittoa tekee esim jollain tietynlaisilla hopealusikoilla. Joo joksu juliin voi laittaa, mut eikös nekin ole sillä laatikon pohjalla suurimman osan aikaa käyttämättömänä.
No eipä mun serkku mitään hopealusikoita vaatinut vaan aika paljon pentikin astioita yms. Jopa mun pienillä rahoilla pystyi ostamaan listan mukaasen kivan lahjan.
Juuri tuo. Pentikin astioita ym. Pilkulleen pitää olla just oikeanlaista, ettei vaan hääpari suutu ettei ole pompittu heidän pillin mukaan