Nyt tarvitsisin apuja ja ideoita. Olen siis 9kk vanhan tytön mamma joka imettää vielä kaksi kertaa päivässä. menkat eivät ole vielä synnytyksen jälkeen alkaneet. Raskauden lopussa sain raskausmyrkytyksen ja paino nousi 4 viimeisenä viikkona 12 kiloa. Yhteensä tuli siis 22 kiloa lisää. Synnytyksen jälkeen paino tippui sen 12 kiloa, mutta 10 ylimääräistä jäi eikä lähde millään. Kuulun kiloklubiin ja syön päivässä täysin rehellisesti 1600-1800 kaloria. Pallurat on lähes aina vihreinä kaikki, olen panostanut viimeiset 2 kk oikein syömiseen. joskus viikonloppuisin herkuttelen, mutten ylenpalttisesti (100grammaa karkkia tai pullapala) mehuja enkä limuja juo vaan aina vettä tai maitoa.
Olen nyt koittanut viimeiset 2 kk tosissaan laihduttaa ja liikunkin (aerobic) 2-3 kertaa viikossa plus vaunulenkit. Paino sahaa kaksi kiloa ylös ja alas koko ajan, mutta mitään ei muuten tapahdu. Siis auttakaa mua, onko muilla ollut vastaavia kokemuksia. Mitä mä teen? Aika tilattu jo verikokeisiinkin neuvolasta, tarkistavat aineenvaihdunnan.
Mutta vinkkejä, kohtalotovereita yms. Kertokaa hyvät ihmiset, että' mitä tämä on ja mitä mun tulisi tehdä.
Olen nyt koittanut viimeiset 2 kk tosissaan laihduttaa ja liikunkin (aerobic) 2-3 kertaa viikossa plus vaunulenkit. Paino sahaa kaksi kiloa ylös ja alas koko ajan, mutta mitään ei muuten tapahdu. Siis auttakaa mua, onko muilla ollut vastaavia kokemuksia. Mitä mä teen? Aika tilattu jo verikokeisiinkin neuvolasta, tarkistavat aineenvaihdunnan.
Mutta vinkkejä, kohtalotovereita yms. Kertokaa hyvät ihmiset, että' mitä tämä on ja mitä mun tulisi tehdä.