V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras 8:Onpas mammat nyt tosi puolustuskannalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitähän mahtaisi exä meinata jos menisin hänen luo hoitamaan lastamme. Ajattelisi varmaan etten luota hänen kykyihin hoitaa likkaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitähän mahtaisi exä meinata jos menisin hänen luo hoitamaan lastamme. Ajattelisi varmaan etten luota hänen kykyihin hoitaa likkaa. :xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sä siellä viheltelet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sä siellä viheltelet?![]()
Muuten vaanKun ihmetellään toisten palstalla olemisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no oot sä scarlett palstalla muulloinkin kuin vain silloin kun lapses on isällään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Itteasiassa mä vasta tulin kotio ja koneelle.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Itteasiassa mä vasta tulin kotio ja koneelle.![]()
![]()
Seli seli :xmas:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Itteasiassa mä vasta tulin kotio ja koneelle.![]()
![]()
![]()
Mä olen ollut töissä! Kylläkin vain 4 tuntia, mutta töissä silti.![]()
Nyt pitääs siivota, mutta ei huvita yhtään. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen ollut töissä! Kylläkin vain 4 tuntia, mutta töissä silti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Itteasiassa mä vasta tulin kotio ja koneelle.![]()
![]()
![]()
Ei jumal... sulla on jo yli 30 300 viestiä?! Ihan pari-kolme viikkoa sitten niitä oli ainakin 500 vähemmän?! Siis MITEN sä kerkeät tehdä mitään muuta kuin palstailla???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Scarlett, sä kirjoitat keskimäärin viestin per tunti... melkoinen keskiarvo?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Scarlett, sä kirjoitat keskimäärin viestin per tunti... melkoinen keskiarvo?
Joo mä olen palstalla 24/7 enkä nuku koskaan. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Scarlett, sä kirjoitat keskimäärin viestin per tunti... melkoinen keskiarvo?
Joo mä olen palstalla 24/7 enkä nuku koskaan. :xmas:![]()
Edes sä et voi olla niin tyhmä ettet tajua mitä KESKIARVO tarkoittaa. Tai no, ehkä SÄ voitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras 8:Onpas mammat nyt tosi puolustuskannalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Itteasiassa mä vasta tulin kotio ja koneelle.![]()
![]()
![]()
Ei jumal... sulla on jo yli 30 300 viestiä?! Ihan pari-kolme viikkoa sitten niitä oli ainakin 500 vähemmän?! Siis MITEN sä kerkeät tehdä mitään muuta kuin palstailla???