Miksi pihdata parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
Jos mitään nk. oikeaa syytä ei ole? Kuukausi ja ekä vuosikin tolkulla. Onko se helpoin keino kiduttaa toista vai onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen? Näitä minä mietin nyt.

Jos toinen osapuoli painostaa jonkinlaiseen kiintiöseksiin ("kahdesti viikossa pitäisi ns. saada, koska SEN harrastaminen kuuluu asiaan" ), niin helposti vähemmän halukas osapuoli menee siinä tilanteessa täysin lukkoon eikä pysty harrastamaan seksiä enää lainkaan. (Tämä on oma kokemukseni kauan kauan sitten erään entisen poikaystäväni kanssa. Kenenkään toisen kanssa "lukkotilanne" ei ole sittemmin toistunut!)

Mikä voisi olla syynä ettei kiinnosta? Ja jos kiintiöseksiä on se, että toinen osapuoli olisi tyytyväinen edes kerran kuukaudessa tapahtuvaan toimintaan, niin olkoot.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä voisi olla syynä ettei kiinnosta? Ja jos kiintiöseksiä on se, että toinen osapuoli olisi tyytyväinen edes kerran kuukaudessa tapahtuvaan toimintaan, niin olkoot.

Kiintiöseksiä on mikä tahansa sellainen seksi, johon halu ei tule ihmiseltä itseltään, vaan puolison painostuksesta tai ympäristön mallista (esimerkiksi katsotaan, kun jossakin BB:ssä hömelöt nussii kameroiden edessa kahdesti päivässä ).

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Jos toinen osapuoli painostaa jonkinlaiseen kiintiöseksiin ("kahdesti viikossa pitäisi ns. saada, koska SEN harrastaminen kuuluu asiaan" ), niin helposti vähemmän halukas osapuoli menee siinä tilanteessa täysin lukkoon eikä pysty harrastamaan seksiä enää lainkaan.

Just näin. Ei parisuhde ole mikään oikeutus painostaa toista ihmistä seksiin vasten tahtoaan.

Kiintiöseksiä on mikä tahansa sellainen seksi, johon halu ei tule ihmiseltä itseltään, vaan puolison painostuksesta tai ympäristön mallista (esimerkiksi katsotaan, kun jossakin BB:ssä hömelöt nussii kameroiden edessa kahdesti päivässä ).

Tässä tapauksessa kyse ei ole siitä. Se olisi vain tyhmää painostaa. Kysymyksiä olen hyvällä kysynyt missä mättää. Tosin niiinkään ei vastauksia ole saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Jos mitään nk. oikeaa syytä ei ole? Kuukausi ja ekä vuosikin tolkulla. Onko se helpoin keino kiduttaa toista vai onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen? Näitä minä mietin nyt.

Ja mistä kukin sen nk. oikean syyn tietää.
Joskus vaan voi käydä niin että kun menee niin luottamus, kuin kunnioituskin niin toinen osapuoli yksinkertaisesti inhottaa.

Olen "parisuhteessa", meillä ei ole ollut seksiä noin kolmeen vuoteen.
En vain yksinkertaisesti voi koskettaa miestä joka on menettänyt kunnioitukseni kaikessa suhteessa.

Olen odottanut kuin kuuta nousevaa että hän ymmärtäisi minun olevan tosissani eron kanssa. Viimeistään kesällä se on ymmärrettävä kun joudun oikeuden kautta hakemaan yhteiselämän purkua...

Tässä tapauksessa kyse ei ole siitä. Se olisi vain tyhmää painostaa. Kysymyksiä olen hyvällä kysynyt missä mättää. Tosin niiinkään ei vastauksia ole saanut.

Puolisolle on tosi vaikeaa sanoa, ettei hän enää herätä seksuaalista halua... Tämä minun kokemukseni. Miehelle sanon ettei tee mieli.

toisen vaatimukset tappaa seksihalut todella herkästi. Meillä miehen mielestä seksiä pitäisi harrastaa joka päivä ja monta kertaa ja jos näin ei ole, niin saan kuulla olevani pihtari ja frigidi, ei siinä enää sitten haluja olekaan. Sitä kun pitäisi vaan jaksaa vaikka kuinka väsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Entä jos vastaus onkin jotain niin tylyä, kuin että "en enää halua sinua". Kuka pystyisi kertomaan silloin totuuden?

Niinpä :(

Ja kuka tahtoo tuon totuuden kuulla? Siksi parempi olla hiljaa, vastata vaan ettei tee mieli eikä tiedä miksi, toivoa hartaasti josko taikaiskusta toinen muuttuisi haluttavaksi taas.

Yhteistyössä