Olin 23v kun sain esikoiseni. Halusin lapsen ja siksi sen teimme. Halusin kuitenkin myös elää "nuoruutta" ja tehdä asioita mitä nuoret aikuiset tekee. Suurin osa kavereista vielä juoksi baareissa joka viikonloppu. Vauva oli 3kk kun lähdin, sit taisi olla 5kk ja reilu 6kk. Imetin, mutta isä antoi yöllä pullosta maitoa. Ihan normaali lapsi tuosta näyttää kasvaneen

ja minä sain vauvan nuorena niinku halusin... Muualla äidit menee töihin kun lapset on pari kk. Täällä ollaan niin korvaamattomia ettei lapsi pärjää muutamaa iltaa ekan vuoden aikana isänsä kanssa... Ehkä mä oon ollu tosi paljon parempi äiti näille isommille kun enää ei kaverit juokse baareissa eikä ole itsekään tullut paljon käytyä, toivottavasti niistä tulee paljon parempia ihmisiä kuin mun pilaamasta esikoisesta
Muistan kyllä kommentin "koitahan nauttia vauvasta"... Öö, minäkö en nauti jos olen yhden illan poissa? Esikoisen vauva-aika oli ihanaa aikaa. En kadu ollenkaan sitä että kävin myös viihteellä (saattaa muuten tehdä isälle ihan hyvää saada olla vauvan kanssa välillä ihan kaksin)... Enkä sitä että tein lapsen vaikka halusin vielä myös mennä!