H
hille2
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juulia36:Alkuperäinen kirjoittaja tee:Alkuperäinen kirjoittaja Juulia36:Alkuperäinen kirjoittaja Maailma on täynnä masokisteja:Valehtelisin minäkin jos tulokset olisi aina noin hyviä kuin sinun kanssasi. Sulle saa puhua puuta heinää ja senkin jälkeen vaan rukoilet ja itket miestä takaisin.
Mitä oikeasti tekisit jos mies kertois yhtenä päivänä että joo petän sua urakalla ja haen sulta vaan hätätilassa piparia silloin kun sattuu olemaan sua kauniimmat ja fiksummat naiset tilapäisesti lopussa ja sä oot niin tyhmä että takuuvarmasti aina annat. Mitä sen ääneen kuuleminen muuttais?
Kiitos kun huomasit haukkua älyni ja ulkonäköni. Itsetuntosi kohosi varmasti aivan huippuunsa. Mahtavaa, että tällä palstalla on noin korkeatasoinen ja inhimillinen ihminen.
Tuollaisia täydellisiä ihmisiä, niin kuin sinä on todella harvassa. Monikaan ei pysty haukkumaan vierasta ihmistä, tuohon kykenee vain joku suuri nero.
Toivottavasti kappalejakoa on nyt tarpeeksi.
P.S. Narsiscos, kiitos hyvästä linkistä. Joka sana oli totta.
Hyvä Juulia36,
tulkitsen nimimerkki 'Maailma on täynnä masokisteja':n viestin päinvastoin enemmänkin vertauskuvaksi ja keinoksi saada pointtinsa sinulle perille, kuin haukkumiseksi. Tosin sanonta kuuluu, että "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" - onko kenties itsetuntosi alamaissa?
Alkuperäiseen kysymykseen sanoisin vain sen, että mies tekee, valehtelee ja käyttäytyy kohtaasi noin yksinkertaisesti siksi koska _sinä_annat_hänen_tehdä_niin_. Parisuhde on dialogia ja reaktioon on vastareaktio.
Luehan uudelleen minun vastaus. En sanonut, että tämän minun haukkujan itsetunto olisi alhaalla, päinvastoin se varmaan nousi korkealta vielä huimasti lisää. Ja vaikka kuinka katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi, niin hänen teksti ei ole vertauskuvaksi tarkoitettu.
No nyt päästiinkin varsinaiseen aiheeseen, eli minun haukkumiseen ja syyllistämiseen. Mahtavaa, näinhän sitä apuja saa. Kysymykseen "Miksi pitää valehdella" ei ole kukaan vielä vastannut. Enkä vastausta enää odotakkaan.
Ei tässä ole sinua kukaan haukkunut. On vaan lausuttu ääneen se totuus, että se mies tekee sinulle tuollaista, koska sinä annat sen tehdä tuollaista. On ihan samantekevää tuleeko se haukkuen tai naukuen tai mitenkä, kun se vaan on totuus.