A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25735492:En minä ainakaan vain rahan vuoksi käy töissä.
Mä taas nimeomaan käyn töissä rahan vuoksi. Jos ei rahan vuoksi tarvitsisi käydä töissä, mä kehittäisin itseäni opiskelemalla vaikka vieraita kieliä, kulttuuriantropologiaa tai tähtitiedettä. Nyt se ei ole mahdollista, koska pitää käydä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25735492:Kehittääkseen itseään, toteuttaakseen itseään. En minä ainakaan vain rahan vuoksi käy töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25735611:Mä taas nimeomaan käyn töissä rahan vuoksi. Jos ei rahan vuoksi tarvitsisi käydä töissä, mä kehittäisin itseäni opiskelemalla vaikka vieraita kieliä, kulttuuriantropologiaa tai tähtitiedettä. Nyt se ei ole mahdollista, koska pitää käydä töissä.
Näin päin se ei toimi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25735611:Mä taas nimeomaan käyn töissä rahan vuoksi. Jos ei rahan vuoksi tarvitsisi käydä töissä, mä kehittäisin itseäni opiskelemalla vaikka vieraita kieliä, kulttuuriantropologiaa tai tähtitiedettä. Nyt se ei ole mahdollista, koska pitää käydä töissä.
Toi on ihanteellinen tilanneAlkuperäinen kirjoittaja kiipijä;25735722:Mulla on se onnellinen tilanne, että saan tehdä sitä työkseni, mitä todella haluan. Tämän on osittain myös mahdollistanut mieheni, joka on tukenut minua henkisesti ja meitä yhdessä taloudllisesti, jotta olen saanut toteuttaa itseäni, alkuun pääseminen vaati isojakin uhrauksia molemmilta.
Kyllä mä ymmärränAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25735873:Kyllä minäkin rahan vuoksi, mutta en VAIN rahan vuoksi, kuten kirjoitinkin. Minä saan onnekseni töissä olla tekemisissä niiden asioiden kanssa, joita muuten harrastelisin vapaa-aikanani.![]()
Uskon, että moni meistä joka tapauksessa viihtyy työssä, työyhteisössä ja saa jotakin siitä työn tekemisestä - muutakin kuin rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25735916:Kyllä mä ymmärränMäkin tein harrastuksestani työni, kun vaihdoin alaa. Kummasti vaan ei enää 12 vuoden jälkeen viitsi vapaa-aikaansa käyttää tähän. Nyt harrastan mieluummin jotain muuta kuin työtäni. Ekat 5 vuotta se olikin ihan kivaa, kun työ ja harrastus oli sama asia. Oli kiva käydä töissä ja vielä kivempaa, että siitä maksettiin palkkaa. Mutta vähitellen se muuttui työksi.
No sama mulla. Nyt vaan haluaisin harrastaa kulttuuriantropologiaa, vieraita kieliä ja tähtitiedettä, mutta aika ei riitä, kun pitää käydä töissäJuu siis en tosiaan NYT harrasta näitä työasioita, 8h päivässä riittää.Nyt harrastan siis ihan muita asioita vapaa-ajallani. Mutta jos tämä nykyinen ei olisi työni, niin harrastaisin näitä aiheita.
Vapaa-aika ja työ siis erikseen.