Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Alkuperäinen kirjoittaja minkki:
tästä sais ikuisuus ketjun.
itse en polta, mutta kyllä ymmärrän niitä jotka polttavat, jopa raskausajalla.
lopetin tupakanpolton 3 vuotta sitten, ja edelleen tekee mieli tupakkaa.
muistan myös sen "tuskan" ja himon kuinka se valtaa mielen ja teee kärttyiseksi kun yrität lopettaa. mulla meni monta kertaa puihin lopettamisyritykset.
tsemppiä kaikille niille jotka sitä juuri kokevat, ja myötätunnot niille jotka kokevat omantunnon tuskia raskaana polttaessaan.
silloin se vasta paha olis jos tupruttelis vailla omaatuntoa.
Mä en nyt tajunnut tätä kommenttia. Mitä se vauvaa lohduttaa, onko äidillä huono omatunto vai ei, jos kerran polttaa niin polttaa. Olen itse polttanut aikonaan ja lopettanut, jo vuosia ennen kuin aloin esikoista odottamaan. Ei olisi tullut mielenkään polttaa odotusaikana. Jos en olis pystynyt lopettamaan, en olisi myöskään lapsia hankkinut. Sen verran lapsia kuitenkin arvostan ja rakastan, että en niitä tieten tahtoen halua vahingoittaa ja sitä tupakointi kuitenkin on, sanoi kuka mitä tahansa.
Tätä peesaan täysin ja tähän lopetan kommentoinnin ja painun nukkumaan.
Lopettakaa hyvät odottajat se tupakointi.LAPSEN PARASTA se on!
mikä vitun jeesus sä kuvittelet olevas? hanki elämä [/quote
Kummalleko oli kommetti tarkoittu? No, vastaan joka tapuksessa.
Mulla on joka tapauksessa elämä, viisi ihanaa ja tervettä lasta, joita en ole tupakoinnilla vaarantanut. Jeesus en kuvittele olevani, ja jos yhtään kyseistä henkilöä tuntisit, et noin kirjoittaisi.
Se, että tupakoinnilla vaarantaa vauvansa terveyden, on yksinkertaisesti tyhmyyttä, tai ei sitäkään, vaan VÄLINPITÄMÄTTÖMYYTTÄ ja se on rakkauden vastakohta. Ei tässä asiassa ole jossittelua, faktat on selvät ja niitä vastaan on turha väittää. Tupakointi on terveydelle vaarallista ja varsinkin kehityvälle ihmiselle. Miksi sitä on niin vaikea hyväskyä ja tunnustaa?