V
vierailija
Vieras
Muut pohjoismaatkaan eivät yllä Suomen tasolle, vaikka ovat rikkaampia.
Verrattakoon myös, että Suomessa palkat, perusturva ja eläkkeetkin ovat onnettomia verrattuna muihin pohjoismaihin.
Omalle kansalle ei ole rahaa, mutta muille kansoille on olivatpa ne tuolla jossain tai tulkoon sitten "siirtolaisina" tänne.
Palvelut pelaa, kun maamumies pääsee maahan.
Ja miehiä ottavat. Esim. perheitä eivät yhdistä. Parhaita tälle naisvallalle ovat yksin tulevat miehet. Sairasta valtapolitiikan aikakautta elämme nyt.
Verrattakoon myös, että Suomessa palkat, perusturva ja eläkkeetkin ovat onnettomia verrattuna muihin pohjoismaihin.
Omalle kansalle ei ole rahaa, mutta muille kansoille on olivatpa ne tuolla jossain tai tulkoon sitten "siirtolaisina" tänne.
Palvelut pelaa, kun maamumies pääsee maahan.
Ja miehiä ottavat. Esim. perheitä eivät yhdistä. Parhaita tälle naisvallalle ovat yksin tulevat miehet. Sairasta valtapolitiikan aikakautta elämme nyt.