Miksi Suomessa autetaan suurimmilla summilla maahan änkeytyneitä ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Muut pohjoismaatkaan eivät yllä Suomen tasolle, vaikka ovat rikkaampia.
Verrattakoon myös, että Suomessa palkat, perusturva ja eläkkeetkin ovat onnettomia verrattuna muihin pohjoismaihin.

Omalle kansalle ei ole rahaa, mutta muille kansoille on olivatpa ne tuolla jossain tai tulkoon sitten "siirtolaisina" tänne.

Palvelut pelaa, kun maamumies pääsee maahan.
Ja miehiä ottavat. Esim. perheitä eivät yhdistä. Parhaita tälle naisvallalle ovat yksin tulevat miehet. Sairasta valtapolitiikan aikakautta elämme nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hyvä kysymys.

Päättäjät ilmeisesti pitävät näitä rikollisia kunniavieraina?

Mitäpä jos annettaisiin kansan pättää asiasta suoraan. Onko päättäjiltä unohtunut sellainen pikkuseikka, että he käyttävät suomalaisten selkänahasta revittyjä euroja nyt väärin ihan jo lakia tarkastellen!

Totta kai suomalainen haluaa ensisijaisesti käyttää rahat meidän suomalaisten hyvinvointiin ja hyviin palveluihin - ei vierasmaalaisten rikollisten hyväksi!

Kyllä tämä suomalaisten veronmaksajien rahankäyttö on lähtenyt päättäjiltä ihan lapasesta. Vaikka suomalainen välillisesti päseekin vaikuttamaan hiukan päätöksentekoon edustajan/ministerin kautta, niin eipä pääse vaikuttamaan tähän, että rahat tungetaan rikollisille kaikin eri keinoin! Hävytöntä!

Suomalaisilla olisi tulla oikeus päättää rahojensa käytöstä suoralla äänestyksellä!
 

Yhteistyössä