A
"aloittaja"
Vieras
Mun mielestäni ole todella törkeätä vasta mun lapsilukumäärääni "mitä järkeä????".
Sulla on siis oikeus ladella törkeyksiä, koska sun mielestäsi ne on vaan raakoja totuuksia...mutta jos joku muu latelee raakoja totuuksia, on ne sitten törkeitä vastauksia?
Just. Ei tuommoisen ihmisen kanssa kannata edes alkaa vääntämään. Se olisi pelkkää ajanhukkaa.
Ai anteeksi, ei ollut kyllä tarkoitus olla törkeä. Tarkoitin ihan asiallisesti sanoa että mitä järkeä on olla kaksi uhmaikäistä ja vauva samaan aikaan. Mutta ilmeisesti sanoin sen liian törkeästi, ehkä en vaan ymmärrä että jotkut eivät koe sitä liikana. Mulla on paha tapa sanoa suoraan, miettimättä sanankäänteitä.
Mutta tarkoituksella en ivaile kenellekään heidän äideistään,tai että miksi jostain tuli tuollainen-sellaisia kommentteja itse sain, todella loukkaavaa.
Nimimerkit hmm ja poikia3, laukoivat törkeitä loukkauksia, miksi pitää itse mennä täysin alhaiselle tasolle, jos ei pidä ketjusta? Olisi lukematta sitten? On täällä pahempiakin ollut, ja mielestäni arvostelulleni on syy. En arvostele pahalla, vaan ihmettelen ääneen, että eikö ihmiset tajua kuinka suuri vastuu se lapsen kasvattaminen on. Minusta se ei ole niin paha aihe, että pitää lyödä vyön alle.
Mutta tällainen tää palsta näköjään on. Saitte ainakin pahoitettua mieleni, onneksi olkoon HMM ja POIKIA3!