M
Miss Peesi
Vieras
Siis ei tarkoitus v*ttuilla, mutta ihmetyttää... Eikö uni tule ilman miestä, pelottaako jokin, teettekö jonkin tarkastuksen sille kun kotiutuu vai miten? Valvotko myös jos on esim. viideltä vasta kotona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:En valvo sen takia että mies viihteellä, tossa se viukussa istuu ja kattoo telkkua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Pitäähän ne housut tarkistaa heti kun mies kotiutuu :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Pitäähän ne housut tarkistaa heti kun mies kotiutuu :snotty:
Ja paidankaulukset huulipunatahrojen varalta... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Ja DNA kynsien alta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Ja DNA kynsien alta![]()
Ehdottomasti! Siksi kaikilla on kotonaan CSI-tyyliin vanupuikkoja, joilla näytteet saa näpsästi talteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Peesi:Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:En valvo sen takia että mies viihteellä, tossa se viukussa istuu ja kattoo telkkua![]()
No sit tää ei ehkä koskenut sinua. Tarkoitin niitä, jotka valvovat odottamassa miestä. Esim. tuossa yhdessä toisessa ketjussa kaksikin mainitsi odottavansa miestään viihteeltä.
Ai, sori ku vastasinen tiennyt että tänne ei saa vastata..
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Peesi:Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Peesi:Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:En valvo sen takia että mies viihteellä, tossa se viukussa istuu ja kattoo telkkua![]()
No sit tää ei ehkä koskenut sinua. Tarkoitin niitä, jotka valvovat odottamassa miestä. Esim. tuossa yhdessä toisessa ketjussa kaksikin mainitsi odottavansa miestään viihteeltä.
Saathan tuota vastata jos haluat, mutta kannattaako jos vastaus ei mitenkään liity kysymykseen? Mutta ihan vapaasti vaan.
Voi se vastaus välillä kannattaakinvapaa palstahan tää on, tietääkseni :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Peesi:Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Peesi:Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:En valvo sen takia että mies viihteellä, tossa se viukussa istuu ja kattoo telkkua![]()
Saathan tuota vastata jos haluat, mutta kannattaako jos vastaus ei mitenkään liity kysymykseen? Mutta ihan vapaasti vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Baabero:Ihan vaan siksi kun mä en jostain syystä saa nukuttua ilman tota ukkoa (siis yöllä, päivällä onnistuu kyllä). Ja on siis ihan sama missä se on viihteellä, töis, sohvalla... jos mä meen illalla nukkumaan ennen sitä niin sitten mä pyörin hereillä siihen asti että ukko kömpii viereen. Enkä tosiaankaan tiedä mistä tämä vois johtua ja se on monesti aika ärsyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ehkä toikin on sit jonkunlaista välittämistä, tai sit holhousta. Onneks mun vaimo luottaa sen verran, tai sit sitä ei kiinnosta, että se jaksais mun kotiin tuloa venata hereillä.
Alkuperäinen kirjoittaja voiiih:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ehkä toikin on sit jonkunlaista välittämistä, tai sit holhousta. Onneks mun vaimo luottaa sen verran, tai sit sitä ei kiinnosta, että se jaksais mun kotiin tuloa venata hereillä.
Luulen, että holhousta ennemminkin. Jos aikuinen ihminen ei osaa nukkua ilman, että ukko on vieressä, niin onhan se vähän surullista. Ja varmasti sille ukollekkin on kerrottu, että ei osata nukkua ilman sitä, ja näin lisätään sitä huonoa omatuntoa miehelle, kun se rakas vsimo ei nyt sitten pystynyt nukkumaan...
Alkuperäinen kirjoittaja voiiih:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ehkä toikin on sit jonkunlaista välittämistä, tai sit holhousta. Onneks mun vaimo luottaa sen verran, tai sit sitä ei kiinnosta, että se jaksais mun kotiin tuloa venata hereillä.
Luulen, että holhousta ennemminkin. Jos aikuinen ihminen ei osaa nukkua ilman, että ukko on vieressä, niin onhan se vähän surullista. Ja varmasti sille ukollekkin on kerrottu, että ei osata nukkua ilman sitä, ja näin lisätään sitä huonoa omatuntoa miehelle, kun se rakas vsimo ei nyt sitten pystynyt nukkumaan...